Atak na planetę.

  • Rozwiązane
  • Atak na planetę.

    Witam,

    Jestem totalnie zielony w tej grze i zaznaczam, że długo szukałem informacji na poniższy temat.
    Obok mojej planety znajdują się 3 inne planety i każda z nich należy do innego gracza. Wszyscy z nich oznaczeni są jako (s). Z tego co zaobserwowałem to cała trójka zaprzestała gry. W FAQ wyczytałem, że można skorzystać z okazji w takim przypadku i odciążyć takie planety z nadmiernych surowców jednak klikając na takowe nie ma opcji "atak" a jedyne co się wyświetla to "transportuj". Dzieje się tak w przypadku każdej z 3 planet. W FAQ jest też informacja o tym, że jeśli planeta nie posiada flot/struktur obronnych to wystarczy sam transportowiec by "zarobić".
    Moje Pytanie. Czy ja coś robię źle? Czy czegoś nie rozumiem? I o co generalnie może chodzić? Serwer to Zibal.

    Pozdrawiam i dzięki ;)
  • Jesteś po prostu dla nich za mocny zielona literka (s) oznacza słabego gracza

    Cytując ciapkę

    ciap napisał(a):

    Wersja 3.0 Nowy system ochrony słabszego gracza

    A tam:

    Nowe Uniwersa: 50k/500k
    0-50k punktów: ochrona 1:5
    50k-500k punktów: ochrona 1:10
    Ochrona kończy się na 500k punktów, wliczając w to ucieczkę floty.

    Przykład:
    Z 4 milionami punktów jesteś na pierwszym miejscu w rankingu wojskowym i ogólnym. Dzięki naszemu nowemu systemowi będziesz w stanie zaatakować wszystkich graczy posiadających co najmniej 400k punktów, wszystkich graczy do miejsca 100 w rankingu wojskowym i wszystkich graczy nieaktywnych. Możesz także atakować tych graczy, którzy utracili swoją ochronę poprzez swoje zaniedbanie.

    Co mogę doradzić - szukaj sobie na Zibalu idlerów - graczy nieaktywnych szarego koloru z literką (i) obok nicku, skanuj sondami szpiegowskimi i patrz jeśli nie mają obrony wysyłaj same małe/duże transportery na atak - zależy co masz :)
    u4/u10/u12/u14/U34!/45/FORNAX/Virgo # Argo/G.O.T.U - SHINTO/IFA/TeSMURFY/SMURFS/TWD
    Janice TOP20[OFF] | Quantum[ON]