Dzien Dobry ! Przyszedł czas i na mnie =)
Imię: Michał
Mieszkam: Kalisz (okolice)
Studiuję: Warszawka (AON)
Rocznik: 94
Zainteresowania: Sport
Nie będę się rozpisywał Będziecie chcieli to zapytacie a ja chętnie odpowiem !
Pozdrawiam
ReV
Drakensang napisał(a):
Ave leniwcu
Oglądałeś Polowanie na czerwony październik? Niestety nie
Zadowolony z wakacji? Czy jeszcze rok akademicki trwa? Wakacje udane w 100%
Ulubione uniwersum? Niegdyś U44, obecnie nie gram
Ulubiony okręt? Pancernik
Ulubiona mitologia i dlaczego ta mitologia? Brak
Ulubiona postać z mitologii? Brak
Ulubiony bóg z mitologii? Zeus
Ulubiona książka? Nie czytam za wiele książek
Ulubiony przedmiot w szkole? WF ;D
Czemu ten kierunek studiów? Stosunki Międzynarodowe ? Interesuje mnie to, liczę na to, że po studiach znajdę dobrą prace ale na to chyba każdy liczy
Ulubiona postać z filmów Marvela? Spider-Man
Najmniej lubiana postać z tych filmów? Iron Man
Grasz eko czy flotą? Obecnie nie gram, ale lubię flotke
Czemu zielona strona mocy? Nie podoba mi sie pomarańcz :D
Czemu chcesz być w Teamie? Dużo czasu spędzam przed komputerem, lubię miec kontakt z ludźmi w realu jak i w internecie więc stąd chęc pomocy.
Drakensang napisał(a):
Czemu taki nick? Z racji tego, że na innych grach kiedyś jako mały gimbus dostawałem po tyłku:) teraz wrociłem i jest Zemsta Niestety nazw gier nie podam. A nick został :)
Indestructible napisał(a):
Ooo, czo on tutaj robi!
Przyszedłeś mi psocić w dziale, co? Pewnie !
Myślisz, że to tak ładnie? <; No oczywiście, że ładnie :D
Jak było na wakacjach? Dobrze:D pogoda różna ale na deski idealna każdego dnia :D
Zdjęcia porobiłeś? A co to za wakacje bez zdjęc ?: d
Pa! paa :*
Drakensang napisał(a):
Ulubiony sport? Windsurfing,rower,piłka nożna,pływanie
Ulubiony zwierzak? Psiak
Jesteś ścisły czy humanistyczny? human
kruszynka napisał(a):
Cześć łobuzie!
Ładnie to tak atakować zielonkowatością w moim CT? Ładnie ! Musi byc zielono !