Asiulka - małe, wredne zuo`tko ;p

Ta strona wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka). Kontynuując jej przeglądanie, zgadzasz się na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Więcej informacji

  • Asiulka - małe, wredne zuo`tko ;p

    witajcie ^^
    od kilku dni jestem GO, więc za namową kilku osób zakładam CT :)

    coś o sobie...
    pochodzę z małego miasteczka, położonego nad samym morzem - Międzyzdroje
    studiuję finanse i rachunkowość na uniwerku szczecińskim - nie pytajcie za jakie grzechy :D

    tyle ode mnie w tej chwili, zapraszam do zadawania pytań ^^

    foto.. kiedyś może będzie ^^
    zastrzegam sobie prawo do nieodpowiadania na nieodpowiednie pytanka ^^
    i nie spamujmy^^ na raz poproszę max. 10 pytań :)
  • Pffff!

    A mówiła, że nie założy CT, bo to siedlisko spamu :D.

    1. Jak się podoba w Team?
    2. Czemu wolisz mieć takiego brzydkiego pomarańczowego nicka, a nie zielonego?
    3. Kiedy się zobaczymy :D?

    Pozdrawiam!
  • Hellgirl napisał(a):

    Pffff!

    A mówiła, że nie założy CT, bo to siedlisko spamu :D.

    1. Jak się podoba w Team? Baaaardzo mi się podoba, aczkolwiek od dłuższego czasu byłam prawie jak Team ^^
    2. Czemu wolisz mieć takiego brzydkiego pomarańczowego nicka, a nie zielonego? Uwielbiam zielony kolorek, aczkolwiek na modka się nie nadaję :D
    3. Kiedy się zobaczymy :D? hmm przy najbliższej możliwej okazji!! :D

    Pozdrawiam! ja również! :*

    Superman napisał(a):

    Asiulka \o/
    ;*


    Wkońcu przestałaś trialować! Mam się śmiać, czy płakać?! :D

    Foto :P jak już nalegasz to, czekamy ^ ^` Cierpliwości życzę więc ^^

    Pytanie o team juz było więc, jak się IRCuje na kanale teamowym? :) a muszę przyznać, że bardzo przyjemnie, panuje tam iście rodzinna atmosfera :D

    Miłego =)

    Vasco napisał(a):

    Studiujesz na US, na jakiej ulicy jest ten wydział, na Mickiewicza czy na Cukrowej? Na Mickiewicza... aczkolwiek wolałabym na Cukrowej ^^
    Który rok studiów? Kończę 3 ^^