marcik - szefowa szefow;)

  • zgadnjktoto wrote:

    -.-
    ładną mam sygne ?

    :*

    sliczna
    :fkiss:

    Mones wrote:


    DZIĘKUJE TOBIE TROCHĘ MINĘŁO ALE DOCHODZIŁEM TYLE CZASU DO SIEBIE :D
    nie ma za co :fgrin:

    Rassija wrote:

    Tak się zastanawiałem, więc się zapytam, zapewne nie tylko Ciebie... Pamiętasz mnie? Jeśli tak, to z czym mnie kojarzysz? :P
    jasne ze pamietam Cie z uni17 niezly spamerek z Ciebie byl :fgrin:

    Superman wrote:

    Hej Hej Supciowy marciku :*
    Hej marcikowy Supciu :fkiss:
    Jak podoba Ci się Supciowa broda? Pasuje mu, fajna jest? :P skudłaczyłaś go i takie cuś się stało!
    Juz Ci powiedzialam jak mi sie podoba ... na troszke Cie spuscilam z oka i juz zdazyles brode do kolan zapuscic :bicz:

    Całego tekstu nie wstawie... "Niech pachną Ci, że aż miło i żeby Ci się ciało świeciło (nie powiem jak co, bo rym nie pasuje :P) ... proszę napisać co miało być :D Ale szczerze!
    hahaha jest takie powiedzienie ze " cos sie swieci jak ..." :fgrin:

    Jak Diabelski kubeczek, jak smakuje kawusia pijąc z takiego cudownego gadzetu, który bardzo Ci pasuje? Coś się ciekawego zdarzyło przy piciu? :P
    kawusia z kubusia smakuje wysmienicie a rozki diabelskie szmyraja mnie po ustkach podczas picia :fgrin:

    Jak można cofnąć czas? Jak można zabrać się do czegoś takiego...jak uważasz?
    nie mozna cofnac czasu i raczej sie nie powinno...trzeba isc i patrzec do przodu a nie sie uwsteczniac

    Powiedzmy, ze ktoś shakował neta, ze całkowicie padł! Świat obiegła informacja, że cięzko będzie przywrocić go... jak wyobrażasz sobie swoje zycie, jakby to wpłyneło teraz na Ciebie? Jakbyś się początkowo czuła i co by się zmieniło u Ciebie? 0_0
    pewnie musialabym wykupic darmowe smsy :fgrin: hehe a tak na powaznie to nie wiem bo nalog jestem straszny :ffreak:
    Które focie z ostatniej płytki są najlepsiejsze? Jakiś wybrany dzionek, albo jakaś focia...?
    oczywiscie wiewiorki wymiataja :kocham:

    /me kajdankuje marcik do swojego grzejniczka i zaczyna ją masować, potem szmyrać a na końcu gilgać, bardzo ale to bardzo mocniusio aż marcik zaczyna swoje krzykliwe śpiewy
    :kocham:

    /me dziaba Supcia aureolkiem i przytulasza na dobranoc :fkiss:



    <AQQ> marcik jak zwykle bezlitosna, brutalna, nieczułą, mściwa, ... Takie lubię ^
    <+Rozpruwacz`ziew> marcik to dobro narodowe Ogame
    <@LordSidius>marciki to male futrzaste zwierzatka zyja w malych stadach zywia sie mazurkami i chinszczyzna
    <NhAfK>taki jeden marcik lepszy niz cale stadko <M
    azuczi> dojrzale marciki sa soczste i rozpylywaja sie w ustach
    <pad> ja wieszam marciki na scianach
    <Ender> hmm , nie wiem o co taki rumor , marcik jest tylko jeden , klony nie sa tak interesujace
    <ReYc> ostatnio w ksiazce jednej marcika znalazlem
    <ReYc> pisalo ze marciki sa male i trzeba je tulic zeby nie znikly z kanalow
  • Cześć Kochanie :kocham:

    Wymień kilka sportów, wraz z aktywnym spędzaniem czasu jak chciałabyś uciec od kompa i marcikowego pokoiku ^^ Ustaw to w kolejności od tego co chciałabyś najbardziej robić i to w pierwszej kolejności do tego co najmniej chciałabyś robić i w pozniejszym czasie (min 7 przykładzikow). [powiedzmy - bieganie, jazda na rowerze, skałkowanie, walki w kisielku...]

    Gdybyś miała wybierać robienie magisterki w PL szkołce to gdzie byś chciała iść i w jakim kierunku rozwijać się? :P

    Kiedy ostatnio byłaś w Krakowie i co ciekawego tam robiłaś? Chciałabyś tam pojechać w najbliższym czasie...na jakieś zwiedzanie, spacerkowanie bądz picie? :uhuh:

    Jak świecą się psu jajca? :E co możesz o nich powiedzieć ^^

    Masz jakiś filmik który chciałabyś bardzo zobaczyć? Może coś ciekawego w kinie, bądz jakiś klasyk? :P

    Co sprawia, że ludzie przywiązują się do innych i ich myśli często krąza wokoł nich? 0_0




    /me przytula i całuje :*
  • Superman wrote:

    Kiedy ostatnio byłaś w Krakowie i co ciekawego tam robiłaś? Chciałabyś tam pojechać w najbliższym czasie...na jakieś zwiedzanie, spacerkowanie bądz picie? :uhuh:
    Odniosłem wrażenie, że ktoś tu bije do mojej osoby :D
    To było pytanie retoryczne? Dobrze wiesz, że by chciała ^^ hrhr :P


    Kiedy ostatnio byłaś w Katowicach i co ciekawego tam robiłaś? Chciałabyś tam pojechać w najbliższym czasie...na jakieś zwiedzanie, spacerkowanie bądź picie? xDDDD

    Pozdrawiam ^^
    Kozak nad kozakami
    Narcyz nad narcyzami


    ***164ST*** ^^ ***2.086.043%***

  • Superman wrote:

    Cześć Kochanie :kocham:
    Czesc Skarbeczku :kocham:

    Wymień kilka sportów, wraz z aktywnym spędzaniem czasu jak chciałabyś uciec od kompa i marcikowego pokoiku ^^ Ustaw to w kolejności od tego co chciałabyś najbardziej robić i to w pierwszej kolejności do tego co najmniej chciałabyś robić i w pozniejszym czasie (min 7 przykładzikow). [powiedzmy - bieganie, jazda na rowerze, skałkowanie, walki w kisielku...]
    jazda konna , le parkour , plywanie , skalki, chcialabym sie nauczyc jezdzic na nartkach albo desce, rower i rolki

    Gdybyś miała wybierać robienie magisterki w PL szkołce to gdzie byś chciała iść i w jakim kierunku rozwijać się? :P
    chcialabym dalej w kierunku zwiazanym z reklama i mediami

    Kiedy ostatnio byłaś w Krakowie i co ciekawego tam robiłaś? Chciałabyś tam pojechać w najbliższym czasie...na jakieś zwiedzanie, spacerkowanie bądz picie? :uhuh:
    ostatnio bylam 2 lata temu :fshocked: ojej jak to przelecialo, spotkalam sie ze znajomymi z Ogame a przedewszystkim w celach tutystycznych

    Jak świecą się psu jajca? :E co możesz o nich powiedzieć ^^
    nie wiem bo nie zagladam im tam :fgrin: tak sie tylko mowi jesli sie cos bardzo swieci/blyszczy

    Masz jakiś filmik który chciałabyś bardzo zobaczyć? Może coś ciekawego w kinie, bądz jakiś klasyk? :P
    Chyba nie mam, nie przychodzi mi nic do glowy :fsad:

    Co sprawia, że ludzie przywiązują się do innych i ich myśli często krąza wokoł nich? 0_0
    wspolnie spedzony czas , wspolne zainteresowania , latwosc w nawiazaniu ze soba kontaktu , zrozumienie




    /me przytula i całuje :*
    /me wkreca wkreca i psoci kicrajac Supcia na dobranoc :fkiss:

    Włosiu wrote:

    Superman wrote:

    Kiedy ostatnio byłaś w Krakowie i co ciekawego tam robiłaś? Chciałabyś tam pojechać w najbliższym czasie...na jakieś zwiedzanie, spacerkowanie bądz picie? :uhuh:
    Odniosłem wrażenie, że ktoś tu bije do mojej osoby :D
    To było pytanie retoryczne? Dobrze wiesz, że by chciała ^^ hrhr :P


    Kiedy ostatnio byłaś w Katowicach i co ciekawego tam robiłaś? W Katowicach jestem 3 razy w tyg ale nie robie tam nic ciekawego no chyba ze mnie Supcio porwie wtedy robimy duzo ciekawych rzeczy :fsmile: Chciałabyś tam pojechać w najbliższym czasie...na jakieś zwiedzanie, spacerkowanie bądź picie? xDDDD
    Jasne powiem Ci w tajemnicy , ze sie tam wybieram w sobote na egzam :ffreak: a pozniej na duze lody , kwiatka i rum z cola :fgrin:

    Pozdrawiam ^^
    Ja rowniez :fkiss:



    <AQQ> marcik jak zwykle bezlitosna, brutalna, nieczułą, mściwa, ... Takie lubię ^
    <+Rozpruwacz`ziew> marcik to dobro narodowe Ogame
    <@LordSidius>marciki to male futrzaste zwierzatka zyja w malych stadach zywia sie mazurkami i chinszczyzna
    <NhAfK>taki jeden marcik lepszy niz cale stadko <M
    azuczi> dojrzale marciki sa soczste i rozpylywaja sie w ustach
    <pad> ja wieszam marciki na scianach
    <Ender> hmm , nie wiem o co taki rumor , marcik jest tylko jeden , klony nie sa tak interesujace
    <ReYc> ostatnio w ksiazce jednej marcika znalazlem
    <ReYc> pisalo ze marciki sa male i trzeba je tulic zeby nie znikly z kanalow
  • Mrumciumciumcium marcik :*

    /me na wstępie tulasi się do marcik i mówi, że głupio mu, że czasami jakby marudkował :3msie: :cmok: ...ale wiesz...



    Jak wyobrażasz sobie Wlosia? :E Co możesz ciekawego o nim napisać ^^ hrhr (Pozdrawiam Cię Wlosiu o/ xD)

    Chciałabyś naukać się grać w bilardzika? :P

    Jaki jest sposób na osoby, które są uparcioszkami? Jak można je 'zmiękczyć' i czoś ładnie wytłumaczyć, do czegoś łagodnie zachęcić? :P

    Co myślisz o skorkojadkach? oO Jakich ludzi najbardziej lubisz? Co w nich cenisz?

    Opisałaś powyżej sporty...wiekszość z nich widziałem jak uprawiasz =) ... jedynie "le parkour" mnie ciekawi :) jak go widzisz, co chcesz robić...jak trzeba się przygotować do niego? Gdzie chcesz go uprawiać? :P


    /me tuli i całuje :*
  • Superman wrote:

    Jak wyobrażasz sobie Wlosia? :E Co możesz ciekawego o nim napisać ^^ hrhr (Pozdrawiam Cię Wlosiu o/ xD)
    Halo, halo ... Wy to chyba czasem zapominacie, że ja to czytam :D
    Zanim marciek cokolwiek napiszesz to ja proszę o konsultację na priv :D:D

    Superman wrote:


    Chciałabyś naukać się grać w bilardzika? :P
    Jeśli plan z bilardem jest dalej aktualny to ja zabraniam bo jeszcze przegram ^^

    No to chyba tyle :)
    Dobranoc! :P
    Kozak nad kozakami
    Narcyz nad narcyzami


    ***164ST*** ^^ ***2.086.043%***

  • Granger wrote:

    Marcik czy wiesz że Zuo się zbliża :d i czy pamiętasz jeszcze kim jestem :D
    no pewnie, ze pamietam :fkiss:
    jak mogles pomyslec, ze zapomnialam
    :bicz:

    Superman wrote:

    Mrumciumciumcium marcik :*
    CiumCium Supciek
    :fkiss:

    /me na wstępie tulasi się do marcik i mówi, że głupio mu, że czasami jakby marudkował :3msie: :cmok: ...ale wiesz...

    /me tulasi Supciusia i mowi, ze nic a nic nie pamieta zeby marudkowal :fkiss:


    Jak wyobrażasz sobie Wlosia? :E Co możesz ciekawego o nim napisać ^^ hrhr (Pozdrawiam Cię Wlosiu o/ xD)
    Haha no dzis sie okaze jaki z niego gagatek :fgrin:
    Widzialam go na fociach wiec juz wyobrazac sobie nie musze z wygladu
    ( tu nic nie napisze bo mnie Wlosiek zje na surowo a tak mnie korci...pozdro Wlosiek Ty juz tam wiesz co chcialam napisac :fgrin: ) A czy jest ciekawy tez sie dzis przekonam :fgrin:

    Chciałabyś naukać się grać w bilardzika? :P
    Tak ale nie mam do tego talentu jakos :ffreak:

    Jaki jest sposób na osoby, które są uparcioszkami? Jak można je 'zmiękczyć' i czoś ładnie wytłumaczyć, do czegoś łagodnie zachęcić? :P
    Wiem po sobie, ze ciezko mnie zmieczyc i sama siebie tez nie potafie :ffreak: , co do sluchania to chetnie wyslucham ale jak sie na cos upre to ciezka sprawa ...to silniejsze odemnie :ffreak:
    Co myślisz o skorkojadkach? oO raczej nie chcialabym takiego spotkac na swej drodze Jakich ludzi najbardziej lubisz?Przedewszystkich szczerych i takich ktorzy maja do mnie odpowiednie podejscie , na ktorych moge liczyc w kazdej sytuacji i ktorzy nie beda chcieli mnie skrzywdzic Co w nich cenisz? wlasnie to co napisalam wyzej


    Opisałaś powyżej sporty...wiekszość z nich widziałem jak uprawiasz =) ... jedynie "le parkour" mnie ciekawi :) jak go widzisz, co chcesz robić...jak trzeba się przygotować do niego? Gdzie chcesz go uprawiać? :P
    kiedys z chlopakami sie troszke w to bawilismy ale po skreceniu kostki zrezygnowalam , ale to bylo takie troche nieprofesjonalne pomijajac slowo niebezpieczne :ffreak: , wolalabym pod okiem fachowca wykonywac te cwiczenia chociaz zdaje sobie sprawe, ze raczej nie dojde do oczekiwanego poziomu :fziew:


    /me tuli i całuje :*
    /me tuli i mowi " 3maj mocno kciuki!"
    :fkiss:

    Włosiu wrote:

    Superman wrote:

    Jak wyobrażasz sobie Wlosia? :E Co możesz ciekawego o nim napisać ^^ hrhr (Pozdrawiam Cię Wlosiu o/ xD)
    Halo, halo ... Wy to chyba czasem zapominacie, że ja to czytam :D
    ja nie zapominam ja juz wiem dlatego nie napisalam wszystkiego co mi przyszlo na mysl z racji tego, ze moglbys mnie dzis gonic po Katowicach a ja tak szybko nie biegam :fgrin:
    Zanim marciek cokolwiek napiszesz to ja proszę o konsultację na priv :D:D
    jasne :evil:

    Superman wrote:


    Chciałabyś naukać się grać w bilardzika? :P
    Jeśli plan z bilardem jest dalej aktualny to ja zabraniam bo jeszcze przegram ^^
    nie martw sie dam Ci dzis wygrac :fgrin:
    No to chyba tyle :)
    zaszalales :fsmile:
    Dobranoc! :P
    Dzien dobry ... i milego wieczorku dzis Ci zycze :fgrin:



    <AQQ> marcik jak zwykle bezlitosna, brutalna, nieczułą, mściwa, ... Takie lubię ^
    <+Rozpruwacz`ziew> marcik to dobro narodowe Ogame
    <@LordSidius>marciki to male futrzaste zwierzatka zyja w malych stadach zywia sie mazurkami i chinszczyzna
    <NhAfK>taki jeden marcik lepszy niz cale stadko <M
    azuczi> dojrzale marciki sa soczste i rozpylywaja sie w ustach
    <pad> ja wieszam marciki na scianach
    <Ender> hmm , nie wiem o co taki rumor , marcik jest tylko jeden , klony nie sa tak interesujace
    <ReYc> ostatnio w ksiazce jednej marcika znalazlem
    <ReYc> pisalo ze marciki sa male i trzeba je tulic zeby nie znikly z kanalow
  • hejka :D
    dawno mnie tu nie bylo, ale postanowilem zajrzec czy jeszcze dychasz
    a ze wciaz trzymasz mojego loga w szydze to cos tam klikne ;)

    pamietasz mnie jeszcze trochu?
    mialas jakas przerwe od og, bo kiedys widzialem ten temat byl zamkniety ? ;>
  • Pad wrote:

    hejka :D
    O PadaFFko Ty moja :fkiss: gdzie Ty sie podziewasz jak Cie nie ma ?

    dawno mnie tu nie bylo, ale postanowilem zajrzec czy jeszcze dychasz
    Dycham i to calkiem , calkiem ;)

    a ze wciaz trzymasz mojego loga w szydze to cos tam klikne ;)
    no nie kazdy wiesza marciki na scianach ]:-D

    pamietasz mnie jeszcze trochu?
    Pamietam pamietam co bym miala nie pamietac =)
    mialas jakas przerwe od og, bo kiedys widzialem ten temat byl zamkniety ?
    Kiedys tak taka maUa przerweczunieniuska :E




    <AQQ> marcik jak zwykle bezlitosna, brutalna, nieczułą, mściwa, ... Takie lubię ^
    <+Rozpruwacz`ziew> marcik to dobro narodowe Ogame
    <@LordSidius>marciki to male futrzaste zwierzatka zyja w malych stadach zywia sie mazurkami i chinszczyzna
    <NhAfK>taki jeden marcik lepszy niz cale stadko <M
    azuczi> dojrzale marciki sa soczste i rozpylywaja sie w ustach
    <pad> ja wieszam marciki na scianach
    <Ender> hmm , nie wiem o co taki rumor , marcik jest tylko jeden , klony nie sa tak interesujace
    <ReYc> ostatnio w ksiazce jednej marcika znalazlem
    <ReYc> pisalo ze marciki sa male i trzeba je tulic zeby nie znikly z kanalow
  • Włosiu wrote:

    I co? I co?
    i jajco ]:-D

    Jaki Włosiek potrafi być miły? :D
    jak chce to potrafi ;P

    I jeszcze powiedzcie mi... kto jest the best w kręgle? :D:D
    oj tam dalam Ci fory 8-)
    Idę spać bo dopiero wróciłem O.o
    spioch :E
    Dobranoc! :P
    Dzem dobry ;P

    Czesiownik wrote:

    HEj :*
    Hej :fkiss: Czesiowniku ! Ale Cie nie bylo dlugo ! tesknilam wiesz ?
    Ile to już mnie tutaj nie było?;-)
    Nie wiem ale bardzo bardzo dlugo :bicz: Gdzie byles ?

    Jak tam mija nasz kochana zima ?;-)
    Nie mija ! ciagle sie skrada zasypuje sniegiem i zalodziowywuje :uhuh:

    DreamWalker wrote:

    Mogę sobie nabić tu posta ?
    Alez oczywiscie :fsmile:

    Dlaczego tak ciężko Cię znaleźć dostępną na IRCu ?
    Mnie ciezko ? w tyg jestem codziennie od 17;00 - ponad 22:00
    w weekendy to prawie caly dzien :fgrin: no chyba ze jestem na uczelni to wieczorkiem

    Na razie tyle, papa ;)
    Papa :fgrin:



    <AQQ> marcik jak zwykle bezlitosna, brutalna, nieczułą, mściwa, ... Takie lubię ^
    <+Rozpruwacz`ziew> marcik to dobro narodowe Ogame
    <@LordSidius>marciki to male futrzaste zwierzatka zyja w malych stadach zywia sie mazurkami i chinszczyzna
    <NhAfK>taki jeden marcik lepszy niz cale stadko <M
    azuczi> dojrzale marciki sa soczste i rozpylywaja sie w ustach
    <pad> ja wieszam marciki na scianach
    <Ender> hmm , nie wiem o co taki rumor , marcik jest tylko jeden , klony nie sa tak interesujace
    <ReYc> ostatnio w ksiazce jednej marcika znalazlem
    <ReYc> pisalo ze marciki sa male i trzeba je tulic zeby nie znikly z kanalow
  • Cześć niebieskowłosa marcik :*

    Dziękuje za zestawik :cmok: ciekawy pomysł...brakuje w niej marcika ;p bo to ona zdiabełkowała Supcia ;P


    Czy widzisz siebie jako wykładowce? :D jak reagowałabyś podczas egzaminu, karciłabyś studentow czy moze była łagodna? :P

    Skoro przezyłaś wczoraj swój pierwszy sen (nie powiem dzięki komu ^^ widzisz, jak to git, ze poszedłem spioszkać z Toba ;p)....to jak myślisz, co przysni Ci się następnego? :P

    Co możesz ciekawego powiedzieć o wtyczce RJ45? :P Czy kolejność kolorowych kabelków ma znaczenie? :P

    Czy porażka wpływa na Ciebie pozytywnie czy negatywnie? Co robisz gdy nie uda Ci się czegoś osiągnać?

    Czy poznanie prawdy jest rzeczą istotną w życiu człowieka? :O


    /me szmyra po myślach :*
  • Superman wrote:

    Cześć niebieskowłosa marcik :*
    Hej brodaty Supcioszku :fkiss:

    Dziękuje za zestawik :cmok: ciekawy pomysł...brakuje w niej marcika ;p bo to ona zdiabełkowała Supcia ;P
    Alez prosze bardzo ...kudlaczek niezly tylko brodacza nie bylo :fgrin:


    Czy widzisz siebie jako wykładowce? :D jak reagowałabyś podczas egzaminu, karciłabyś studentow czy moze była łagodna? :P
    Nie widze sie jako wykladowca. Podejrzewam, ze bylabym bardzo surowa :ffreak:

    Skoro przezyłaś wczoraj swój pierwszy sen (nie powiem dzięki komu ^^ widzisz, jak to git, ze poszedłem spioszkać z Toba ;p)....to jak myślisz, co przysni Ci się następnego? :P
    To nie byl moj pierwszy sen ktory zapamietalam ...ale pierwszy taki smaczny :fgrin: mam nadzieje ze przysni mi sie cos milego i ze bede to pamietac znow ;P

    Co możesz ciekawego powiedzieć o wtyczce RJ45?
    nie wiem co mozna powiedziec ciekawego o wtyczce , wyglada ona tak :P
    Czy kolejność kolorowych kabelków ma znaczenie? :P ma znaczenie
    powinno byc
    1 – Biały z pomarańczowym
    2 – Pomarańczowy
    3 – Biały z zielonym
    4 – Niebieski
    5 – Biały z niebieskim
    6 – Zielony
    7 – Biały z brązowym
    8 – Brązowy


    Czy porażka wpływa na Ciebie pozytywnie czy negatywnie? Co robisz gdy nie uda Ci się czegoś osiągnać?
    Oczywiscie ze negatywnie . Jesli nie uda mi sie czegos osiagnac i wszystkie mozliwosci zostaly wykorzystane analizuje dlaczego tak sie stalo zeby w przyszlosci nie popelnic tych samych bledow

    Czy poznanie prawdy jest rzeczą istotną w życiu człowieka? :O
    Tak, jakakolwiek by ona nie byla, to zawsze ma jakis wplyw na zycie czlowieka jesli dotyczny istotnej sprawy


    /me szmyra po myślach :*
    /me kicra Supcia po nosku
    :fkiss:



    <AQQ> marcik jak zwykle bezlitosna, brutalna, nieczułą, mściwa, ... Takie lubię ^
    <+Rozpruwacz`ziew> marcik to dobro narodowe Ogame
    <@LordSidius>marciki to male futrzaste zwierzatka zyja w malych stadach zywia sie mazurkami i chinszczyzna
    <NhAfK>taki jeden marcik lepszy niz cale stadko <M
    azuczi> dojrzale marciki sa soczste i rozpylywaja sie w ustach
    <pad> ja wieszam marciki na scianach
    <Ender> hmm , nie wiem o co taki rumor , marcik jest tylko jeden , klony nie sa tak interesujace
    <ReYc> ostatnio w ksiazce jednej marcika znalazlem
    <ReYc> pisalo ze marciki sa male i trzeba je tulic zeby nie znikly z kanalow
  • Jeżeli jutro miałby być koniec świata z kim spędziłabyś te ostatnie chwile i dlaczego akurat z tą osobą?
    Najważniejsze 3 rzeczy bez których się nie obejdziesz?
    Czy Ty też szykując się np. na wesele zaczynasz szykować się o 12 a i tak się nie wyrabiasz?
    "Ja to Cie przygarnąlem tak jak Shrek tego osła. Szkoda tak zostawić samego w lesie mimo tego, że cie wkurza :D " ~ panwpolo


    Ursa - Top 34 THE END
    16.07.2013 - 29.12.2014
    Bez urlopu
  • Mind_war wrote:

    Jeżeli jutro miałby być koniec świata z kim spędziłabyś te ostatnie chwile i dlaczego akurat z tą osobą?
    Pewnie z najblizszymi ...a dlaczego to chyba nie trzeba mowic ]:-D
    Najważniejsze 3 rzeczy bez których się nie obejdziesz?
    wiaderko (zeby wlozyc do niego szczescie ) , plecaczek ( zeby wlozyc do niego zdrowie) i serduszko( zeby wlozyc do niego milosc )
    Czy Ty też szykując się np. na wesele zaczynasz szykować się o 12 a i tak się nie wyrabiasz?
    Ja sie raczej wyrabiam mimo, ze zostawiam wiele rzeczy na ostatnia chwile :rumieniec:



    <AQQ> marcik jak zwykle bezlitosna, brutalna, nieczułą, mściwa, ... Takie lubię ^
    <+Rozpruwacz`ziew> marcik to dobro narodowe Ogame
    <@LordSidius>marciki to male futrzaste zwierzatka zyja w malych stadach zywia sie mazurkami i chinszczyzna
    <NhAfK>taki jeden marcik lepszy niz cale stadko <M
    azuczi> dojrzale marciki sa soczste i rozpylywaja sie w ustach
    <pad> ja wieszam marciki na scianach
    <Ender> hmm , nie wiem o co taki rumor , marcik jest tylko jeden , klony nie sa tak interesujace
    <ReYc> ostatnio w ksiazce jednej marcika znalazlem
    <ReYc> pisalo ze marciki sa male i trzeba je tulic zeby nie znikly z kanalow
  • A jak zapakujesz te wiaderka to podrzucisz pare?
    Przydałoby się :(
    Ostatnio powiesiłem marcika na ścianie, tak jak Pad, nawet fajnie wygląda :rumieniec:
    "Ja to Cie przygarnąlem tak jak Shrek tego osła. Szkoda tak zostawić samego w lesie mimo tego, że cie wkurza :D " ~ panwpolo


    Ursa - Top 34 THE END
    16.07.2013 - 29.12.2014
    Bez urlopu
  • Mind_war wrote:

    A jak zapakujesz te wiaderka to podrzucisz pare?
    Dobrze ...wypelnie po brzegi zebys nie byl smutny :fkiss:
    Przydałoby się :(
    Jak kazdemu :3msie:
    Ostatnio powiesiłem marcika na ścianie, tak jak Pad, nawet fajnie wygląda :rumieniec:
    Powaznie ? masz teraz dyndajacego marcika ? :fgrin:



    <AQQ> marcik jak zwykle bezlitosna, brutalna, nieczułą, mściwa, ... Takie lubię ^
    <+Rozpruwacz`ziew> marcik to dobro narodowe Ogame
    <@LordSidius>marciki to male futrzaste zwierzatka zyja w malych stadach zywia sie mazurkami i chinszczyzna
    <NhAfK>taki jeden marcik lepszy niz cale stadko <M
    azuczi> dojrzale marciki sa soczste i rozpylywaja sie w ustach
    <pad> ja wieszam marciki na scianach
    <Ender> hmm , nie wiem o co taki rumor , marcik jest tylko jeden , klony nie sa tak interesujace
    <ReYc> ostatnio w ksiazce jednej marcika znalazlem
    <ReYc> pisalo ze marciki sa male i trzeba je tulic zeby nie znikly z kanalow
  • Mind_war wrote:

    No XD
    Czasami nawet mi śpiewa
    niemozliwe :E

    Takie fajne, dyndające, POLECAM ^^
    a jakas inna opcja ?



    <AQQ> marcik jak zwykle bezlitosna, brutalna, nieczułą, mściwa, ... Takie lubię ^
    <+Rozpruwacz`ziew> marcik to dobro narodowe Ogame
    <@LordSidius>marciki to male futrzaste zwierzatka zyja w malych stadach zywia sie mazurkami i chinszczyzna
    <NhAfK>taki jeden marcik lepszy niz cale stadko <M
    azuczi> dojrzale marciki sa soczste i rozpylywaja sie w ustach
    <pad> ja wieszam marciki na scianach
    <Ender> hmm , nie wiem o co taki rumor , marcik jest tylko jeden , klony nie sa tak interesujace
    <ReYc> ostatnio w ksiazce jednej marcika znalazlem
    <ReYc> pisalo ze marciki sa male i trzeba je tulic zeby nie znikly z kanalow
  • Jest jeszcze wiszący Mind_warek
    Ale ten to maruda jest...

    Nic nie robi praktycznie
    Czasami się o jedzenie zapyta :ziew:
    "Ja to Cie przygarnąlem tak jak Shrek tego osła. Szkoda tak zostawić samego w lesie mimo tego, że cie wkurza :D " ~ panwpolo


    Ursa - Top 34 THE END
    16.07.2013 - 29.12.2014
    Bez urlopu
  • Hej Marto :*

    /me odkurza swoje miejsce w tym temaciku, gdyz dawno mnie tutaj nie było :kawa: <<< dla marcik

    Jak po sesji? Jak było, co z niej fajnego wspominasz a o czym chcesz zapomnieć? oO
    Spadnie jeszcze śnieg? Chciałabyś jeszcze pobawić sie na górkach, saneczki, jabłuszko bądz snowboard czy raczej już wolałabyś koniki? :)
    Jakbyś zareagowała gdyby bliska osoba powiedziała Ci, ze chce zerwać z Tobą kontakt? Ile razy w życiu spotkało Cię takie cuś?
    Myślisz, ze wydrapiesz sobie Aniołka? Bo jak nie to On jutro będzie przy Tobie :*
    Red Bull z wódką czy Tęczowy drink?

    /me całuje marcik po brzuszku :*
  • Mind_war wrote:

    Jest jeszcze wiszący Mind_warek
    Ale ten to maruda jest...
    Ja poprosze wiszacego Mind_warka ]:-D

    Nic nie robi praktycznie
    leniuszkuje ?
    Czasami się o jedzenie zapyta :ziew:
    a co je ?

    Superman wrote:

    Hej Marto :*
    Hej Wojtku :fkiss:
    /me odkurza swoje miejsce w tym temaciku, gdyz dawno mnie tutaj nie było :kawa: <<< dla marcik
    /me bardzo tesknila
    thx za kawusie

    Jak po sesji? Jak było, co z niej fajnego wspominasz a o czym chcesz zapomnieć? oO
    Jakos nic fajnego nie umiem z niej wykrzesac ...wspominam raczej jako duzo nauki ...wiec spokojnie moge zapomniec wszystko :fgrin:
    Spadnie jeszcze śnieg?podobno w piatek Chciałabyś jeszcze pobawić sie na górkach, saneczki, jabłuszko bądz snowboard czy raczej już wolałabyś koniki? :) Wolalabym koniki <33 ale snowboard tez bym chciala
    Jakbyś zareagowała gdyby bliska osoba powiedziała Ci, ze chce zerwać z Tobą kontakt? Pewnie bylabym zdziwona i chcialabym wiedziec dlaczego Ile razy w życiu spotkało Cię takie cuś? Ani razu

    Myślisz, ze wydrapiesz sobie Aniołka? TAK TAK TAK a Ty diabelka i bedziesz musial mnie sluchac :fgrin: Bo jak nie to On jutro będzie przy Tobie :* tzn wyjde z siebie ? czy mowisz o moim mulciaku ? :fgrin:
    Red Bull z wódką czy Tęczowy drink? obydwa byly dobre :fgrin:

    /me całuje marcik po brzuszku :*
    /me patataja Supcia :fkiss:



    <AQQ> marcik jak zwykle bezlitosna, brutalna, nieczułą, mściwa, ... Takie lubię ^
    <+Rozpruwacz`ziew> marcik to dobro narodowe Ogame
    <@LordSidius>marciki to male futrzaste zwierzatka zyja w malych stadach zywia sie mazurkami i chinszczyzna
    <NhAfK>taki jeden marcik lepszy niz cale stadko <M
    azuczi> dojrzale marciki sa soczste i rozpylywaja sie w ustach
    <pad> ja wieszam marciki na scianach
    <Ender> hmm , nie wiem o co taki rumor , marcik jest tylko jeden , klony nie sa tak interesujace
    <ReYc> ostatnio w ksiazce jednej marcika znalazlem
    <ReYc> pisalo ze marciki sa male i trzeba je tulic zeby nie znikly z kanalow
  • Hej maleństwo :*:*

    Co najmilej wspominasz z dzisiejszego spotkania? =)

    Przeglądałaś już focie? Któraś Ci się spodobała najbardziej? Wgrałaś już albo wypaliłaś dla mnie? :E

    Co sobie pomyślałaś jak po zdrapaniu Aniołka wyszedł Ci diabełek? :bicz: zresztą wynik zdrapek chyba nie był zakakujący :baby:

    Co możesz poradzić osobie która ma pierwszy raz wejść na konika i zacząć go ujezdzać? Jakie dasz porady, wskazowki? :-x

    Dlaczego ludziom cięzko jest wytłumaczyć rożne rzeczy, a innym jeszcze cięzej zrozumieć je? Jak reagujesz gdy ktoś nie potrafi zrozumieć Twoich tłumaczeń i widzisz, że ta osoba wyciąga rozne wnioski, które niekoniecznie są własciwe? Opowiedz o tym, jak to widzisz, jak sie czujesz, co robisz :O

    A na koniec pytanie za 100 pkt! DLaczego jest tak a nie inaczej? :uhuh:


    /me zabiera marcik z jej łozeczka i umieszcza w Supciowym, po jej ulubionej stronie :kocham: Słodkich :*
  • Superman wrote:

    Hej maleństwo :*:*
    Hej duzenstwo :fkiss:

    Co najmilej wspominasz z dzisiejszego spotkania? =)
    Caly dzionek byl fajniutki :fsmile:

    Przeglądałaś już focie? tak Któraś Ci się spodobała najbardziej? tak supcio w majtach :fgrin: Wgrałaś już albo wypaliłaś dla mnie? :E nie bo czekam na Twoje ;P


    Co sobie pomyślałaś jak po zdrapaniu Aniołka wyszedł Ci diabełek? :bicz: zresztą wynik zdrapek chyba nie był zakakujący :baby:
    nie byl ...spodziewalam sie tego ...pomyslalam kurcze znowu bede musiala te rozki ukrywac ]:-D

    Co możesz poradzić osobie która ma pierwszy raz wejść na konika i zacząć go ujezdzać? Jakie dasz porady, wskazowki? :-x
    Przede wszystkim nie bac sie konika a samo jechanie nie jest trudne tym bardziej, ze osoba pierwszy raz wsiadajaca na konika bedzie na lazy a pani/pan trener wszystko wytlumaczy =) gorzej sie wsiada pierwszy raz do auta niz na konika

    Dlaczego ludziom cięzko jest wytłumaczyć rożne rzeczy, a innym jeszcze cięzej zrozumieć je? Jak reagujesz gdy ktoś nie potrafi zrozumieć Twoich tłumaczeń i widzisz, że ta osoba wyciąga rozne wnioski, które niekoniecznie są własciwe? Opowiedz o tym, jak to widzisz, jak sie czujesz, co robisz :O
    Raczej sie wsciekam i jestem zla ...z drugiej strony czuje sie bezradna i opadaja mi nie tylko rece jesli w dalszym ciagu ktos widzi cos po swojemu ...ale najbardziej mnie wkurza jak ktos w ogole wyciaga jakies wnioski po rozmowie z nie wiadomo kim a nie zapyta u zrodla ...takie wiesz ploty i ploteczki

    A na koniec pytanie za 100 pkt! DLaczego jest tak a nie inaczej? :uhuh:
    dopoki jest dobrze jest dobrze tak jak jest,a dlatego tak jest, zeby bylo dobrze, bo jesli jest dobrze tzn ze tak jest dobrze :}


    /me zabiera marcik z jej łozeczka i umieszcza w Supciowym, po jej ulubionej stronie :kocham: Słodkich :*
    /me patataja Supcia mocno :kocham: :fkiss:

    Johnnie Walker wrote:

    ej dlaczego team ogame pozwala graczom oszukiwać?
    mysle , ze nie pozwala ale jesli masz jakas wiedze na ten temat wyslij ticketa albo porozmawiaj z GO na Irc i podziel sie swoja wiedza :fsmile:

    Mind_war wrote:

    Chcesz takiego Mind_warka? :O
    tak powiesze sobie i bedzie dyndal :fgrin:

    No... leniuch z niego straszny :<
    to tak jak ze mnie :fgrin:

    Jje lasagne i pizze ^^
    /me jutro zje tez cos dobrego :fsmile:



    <AQQ> marcik jak zwykle bezlitosna, brutalna, nieczułą, mściwa, ... Takie lubię ^
    <+Rozpruwacz`ziew> marcik to dobro narodowe Ogame
    <@LordSidius>marciki to male futrzaste zwierzatka zyja w malych stadach zywia sie mazurkami i chinszczyzna
    <NhAfK>taki jeden marcik lepszy niz cale stadko <M
    azuczi> dojrzale marciki sa soczste i rozpylywaja sie w ustach
    <pad> ja wieszam marciki na scianach
    <Ender> hmm , nie wiem o co taki rumor , marcik jest tylko jeden , klony nie sa tak interesujace
    <ReYc> ostatnio w ksiazce jednej marcika znalazlem
    <ReYc> pisalo ze marciki sa male i trzeba je tulic zeby nie znikly z kanalow