Wyniki wyszukiwania

Wyniki wyszukiwania 281-295 z 295.

Ta strona wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka). Kontynuując jej przeglądanie, zgadzasz się na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Więcej informacji

• Witam i ja. Mało co się udzielam ostatnio bo forum coraz mniej przyciąga wyglądem i funkcjonalnością ( wiem wiem trzeba nadążyć nad nowościami w sferze http ) ale temat mnie zaciekawił i postanowiłem, że naskrobię swoje 3 grosze. W OGame gram od 2005 roku więc już szmat czasu ... Kiedyś tak jak to piszecie gra była bardzo oblegana, lecz z roku na rok ludzi ubywa z powodu konkurencji i szybkiego wzrostu nowych ciekawszych i lepszych graficznie gier . Pamiętam czasy gdy rejestrowałem się na u21 i …

• Przykro patrzy się na takie starcie ale muszę pogratulować prawie wszystkim uczestnikom tego starcia. Procent i zysk robi wrażenie ale większość osób pisząca, że ciężko będzie o zrobienie takiego % jest w błędzie. Sam osobiście solo robię taki % z minimalnym zyskiem ale to tak na marginesie. Ogólnie prawie wszystkim agresorom życzę szybkiego przetopu a Maćkowi szybkiej odbudowy !

• Gratulacje Cann ! Widzę ładnie idzie odbudowa, tu stek tam stek Oby tak dalej ! Przetapiaj i strzelaj kolejne a Obrońcy szybkiej odbudowy !

• Piękna bitwa na czas przed UF Będziecie mieli Panowie co wspominać za kilka ładnych lat Canni szkoda, że po przegranej stronie lecz wszystko idzie odrobić czego życzę ! Wszystkim gratuluję Jaj i udziału w tym starciu - sam też bym chciał mieć takie w kartotece Pozdrowienia z u1

• Cytat od Art: „Taki plan wysłałem, nie został on jeszcze ostatecznie zweryfikowany, ale zapewne nastąpi to tuż przed ogłoszeniem połączenia. Grupa 1: - Exodus: 1,66,67,69,101,110 - Target: 68,114 ” Gdyby nie to, że targetów są dwa i zapewne część u67 zawita na 114 niż na 68 to i tak dla mnie ta lista jest jak najbardziej do przyjęcia i jestem za ! Już się nie mogę doczekać tego łączenia i ponownego dreszczyku emocji