Wyniki wyszukiwania
Wyniki wyszukiwania 121-140 z 172.
Ta strona wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka). Kontynuując jej przeglądanie, zgadzasz się na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Więcej informacji
-
Vilebert
Vilebert - - Archiwum CT
PostCytat: „Oglądałeś Czarodziejkę z Księżyca, Dragon Balla, Ghost In The Shell lub Applesead ?” Z tych tytułów nie widziałem tylko Applesead:D Cytat: „Lubisz Muminki ?” Nie, nigdy nie lubiłem tej bajki:P Cytat: „Grałeś może w którąś część Final Fantasy ?” Jak dotąd nie grałem, ale może kiedyś zagram. Cytat: „Twoje największe marzenie to ?” Moim największym marzeniem jest założyć szczęśliwą rodzinę:) Cytat: „Twój ulubiony rodzaj muzyki ?” Ulubionego rodzaju muzyki nie mam, ale obecnie obracam się w …
-
Vilebert
Vilebert - - Archiwum CT
PostWitam, witam. Jakoś tak się stało że skończyłem po pomarańczowej stronie mocy:) A tak na poważnie jakby ktoś mnie nie znał to mam 24 lata ('88 rulez:P), studiuję Górnictwo i Geologię na AGH w Krakowie ( 5 rok już na szczęście:P ). Co więcej? 1,5 roku chodzę na siłownię, interesuję się fantastyką, swego czasu prowadziłem sesje RPG, oglądam anime, czytam mangi. Jak ktoś się chce czegoś dowiedzieć niech pyta:P Póki co tyle ode mnie, jak mnie natchnie to coś tutaj dopiszę:D
-
Top 10 ST uni 37
Vilebert - - Hall of Fame
Post[center]Aktualizacja 11.04.2012[/center] Dodane lodz [BarWar] vs Dr_Niszczarqa [Vampire] - 4782,9%(top 9 uni 37)
-
AntiGameReborn
PostNo nareszcie ktoś napisał, że ma taki sam problem! Może ktoś się w końcu tym zajmie:)
-
AntiGameReborn
PostA ktoś znalazł może rozwiązanie mojego problemu?
-
AntiGameReborn
PostNo to Joksik wytłumacz mi czemu na wersji 2.06 mam: Walka honorowa (+1.909) A na wersji 2.09 czy też 2.10 mam w tym samym miejscu: Walka honorowa (Wielki Imperator) Hmm?
-
AntiGameReborn