Wyniki wyszukiwania

Wyniki wyszukiwania 121-140 z 233.

Ta strona wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka). Kontynuując jej przeglądanie, zgadzasz się na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Więcej informacji

• Cytat od Art: „Cytat od sorro03: „No na razie jest: 1,66,69,A,J,N => 67 lub 68 O, U, V, X => D lub W (przy W do flot x2 ustanowimy eco x3) PRS => T, W Ale zapewne jeszcze kilka razy bedzie zmieniana :E” Nie jesteś już na bieżąco :p nastąpiła zmiana w pierwszej grupie, 67 zamienia się w exodus, a w jego miejsce wskakuje N. Czyli: 1,66,67,68,69,A,J => 68 lub N To już będzie ostateczna konfiguracja pierwszej grupy :)” Cześć trochę bólu dupy z mojej strony, mimo, że aktywnie nie gram od prawie 2 lat…

• Cześć ! To chyba nie jest normalne jeśli znajomi piszą mi na GG, że dostałem złoma i czy nie oddam konta, a moje ostatnie UNI na jakim zaczynałem grać od początku ma już ponad 5lat, a ja mam tryb uśpienia od OGame Więc osoba która pożyczyła sobie mój nick to najprawdopodobniej jakiś lamer który nie wie do czego służy flota i co to FS Agresorowi graty za atak, ale obrońca poza pożyczonym nickiem nie ma ze mną nic wspólnego

• to prawda Art walcz o przynajmniej 100 wolnych miejsc jeszcze na Orion, bo chcemy UF, ale niech każdy będzie miał wybór, a nie tylko Ci którzy mieli akurat czas w poniedziałek i wtorek.

• Cytat od Art: „Cytat od DeKi: „''Ilość wolnych miejsc na Universum Nekkar została ustalona na 850, na serwerze Orion na 250. (Może zostać zwiększona jeśli zajdzie taka potrzeba).'' Twoje slowa Art” Zgadza się. Ilość MOŻE, ale nie musi zostać zwiększona z powodów podanych jak wyżej. @Universum Electra otrzymało zmianę w konfiguracji złomu już dziś (50% złomu)” była juz w tym temacie ankieta i ludzie byli zainteresowani opcją zwiekszenia % przeciez ankieta moze trwac 1-2dni a migracja dopiero za m…

• Art, a co z powiększeniem pz na nekkar?

• ja Ci już Art na ircu pisałem o tym złomie jak tylko możesz to spytaj o większy %