Wyniki wyszukiwania
Wyniki wyszukiwania 261-280 z 284.
Ta strona wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka). Kontynuując jej przeglądanie, zgadzasz się na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Więcej informacji
-
Cytat od kiki3: „Sztab na tydzień to na początek może i dobre ale jak ci sie skonczy to automatycznie spada ci mozliwosc wysyłania dodatkowej ekspy i mówisz ze mimo to i tak dajesz rade zajsć dalej niz ktos ze sztabem na miesiąc ” I tu popisałeś się swoją wiedzą Dobra, z mojej strony EoT, bo i tak nic nie rozumiesz
-
2b1474af50cd8922a3a0c0c383b71480.png Tutaj doładowałem trochę anty na początek i różnica taka, że ekspedycje zaczęły latać dzień czy dwa szybciej. Nie wiem czy było warto. Sztab na tydzień wystarczy, żeby oszczędzić trochę kryształu na technologię szpiegowską i od razu mieć admirała. Tyle.
-
@kiki3 post z serii nie znam się, ale się wypowiem? Da się bez wydawania kasy być wysoko. Wystarczy wysyłać dużo ekspedycji i mieć szczęście
-
@Xunbaren nie powiedziałeś najważniejszych rzeczy. Jakie uni i jak mocno rozbudowane konto? Stare uni? Na początek mogą być PC + DT + 1 Pionier. Fakt, że przy piratach DT padają jak muchy, ale mając mało PC, to ilość znajdowanego surowca ma dla Ciebie znaczenie. Potem same PC i skup paliwa Nowe? To prostsza sprawa, bo latasz tym co masz Dochodzisz jak najszybciej do astro9 i klepiesz dt. Bardzo dużo DT. W slocie dajesz DT + 1 pionier + 1 OW. Dlaczego OW, a nie PC albo N? Bo na co Ci potem tysiąc…
-
Cytat od CHAOS: „Cytat od Antharas: „@CHAOS zapytaj na nieoficjalnym disco ogame, tam mają super arkusz, polecam bo też używałem ” gdzie go znajdę? ” discord.gg/UumxJa nieoficjalny disco discord.gg/pHw6B8 kanał z arkuszem PS. Na octansie pierwsza czarna po tygodniu gry. Na tym nowym 3 czarne w tydzień Jak ja kocham statystykę
-