Wyniki wyszukiwania

Wyniki wyszukiwania 341-360 z 793.

Ta strona wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka). Kontynuując jej przeglądanie, zgadzasz się na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Więcej informacji

• Cytat od Apofis: „Nie ma. Ale są pola na księżycu aż +6 ” To akurat jest nic nie warte. Aktywujesz, tracisz moona i wracasz do pktu wyjscia.

• Cytat od Conradus Ars Humana: „Tylko widzisz, czcigodny Freonie, ja jestem nauczycielem więc kąśliwe uwagi nie są w stanie zrobić na mnie wrażenia, bo pracuję w najbardziej chyba, poza śpiewakami operowymi, zawistnym zawodzie w Polsce. ” Zawodowy kierowca, kierowca tira dokladnie mowiac, tez nie ma lekkiego zycia wsrod prostackich Polaczkow (tak, o sobie napisalem ;P)

• Cytat od Muniek: „nie podoba sie tylko kilku osobą ” Muniek, "osobom" sie pisze tak gwoli poprawnosci

• Cytat od ackra: „Cytat od I am back: „A moge wygrac z nagrod przedmiot dla kazdej klasy. ” Gdzie masz w nagrodach przedmiot dla każdej klasy? W 5 rundzie możesz wybrać tylko 1 główną nagrodę zbieracza, odkrywcę lub generała. ” Faktycznie, zle spojrzalem

• Cytat od ackra: „Cytat od I am back: „Nie lepiej odlozyc sury, zmienic klase i pospawac sobie statkow z innej, niedostepnej wczesniej klasy? ” A później do swojej klasy wrócić za anty (nie wiadomo czy w kolejnych eventach będzie zmiana klasy do wyboru) ” Nie do konca sie zgodze. Mam teraz zbieracza. A moge wygrac z nagrod przedmiot dla kazdej klasy. Odkladam wiec sure, przechodze na odkrywce i spawam pioniery. Pozniej przechodze na generala i spawam rozpruwacze. I na koniec za ostatni przedmiot …

• Pisza wszyscy o doku ale czy nikt nie zauwazyl innych wartosciowych nagrod takich jak przedmioty do zmiany klasy warte po 5000k anty kazdy? Po co pakowac sure by podniesc sobie ten glupi dok czy szpiegowska oczko wyzej? Nie lepiej odlozyc sury, zmienic klase i pospawac sobie statkow z innej, niedostepnej wczesniej klasy?