Wyniki wyszukiwania

Wyniki wyszukiwania 681-698 z 698.

Ta strona wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka). Kontynuując jej przeglądanie, zgadzasz się na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Więcej informacji

• No jeśli z tymi idlakami się nic nie zmieni, to trochę słabo będzie

• One zazwyczaj nie usuwają się równo o 3.00. Ja przechodziłem przez to we wtorek i konto usunęło się gdzieś o 6.00 chyba. Chwilę później mogłem już oznaczyć przenosiny i trafiłem na serwet docelowy razem z innymi

• Z kilku planet zginęło mi całe wczorajsze wydobycie, a w zamian na jednej planecie mam wstawioną elektrownie słoneczną... wszystko fajnie, ale osobiście wolę sam decydować, na co mam wydawać swoje surowce

• Jeśli mają niedorobiony kod, to po prostu zamiast wypuszczać bubla się go poprawia i dopiero wtedy udostępnia do użytkowania. Jestem z zawodu programistą i jakbym oddał coś takiego to automatycznie straciłbym klienta.

• Ja bym zaproponował modyfikator do tempa budowy budynków, pracy stoczni i opracowywania badań... coś w stylu każdy kolejny tydzień aktywnej gry równy jest +2% do tempa opracowania wymienionej czynności (wartości do przemyślenia)

• Ja w sumie to też mam podobny problem od dwóch miesięcy... tylko, że mieszkam nad morzem i korzystam z internetu mobilnego. Napływ turystów powoduje przeciążenie sieci

• Ziemia jest plaska

wampek - - Nauka

Tak w ogóle to twórcy gry powinni być trochę bardziej otwarci na inne "punkty widzenia ;p" i dostarczyć możliwość wyboru w opcjach gry grafik adekwatnych do wierzeń i wiedzy graczy ;p Zapewne każdy płaskoziemca by się ucieszył, gdyby jego planety w galaktyce odwzorowywałyby jego oświecenie.

• Inne strony też się tak długo ładują?... Spróbuj wyłączyć wszelkie antywirusy i zapory windowsa

• Jednoczesne wysyłanie flot na FS.

wampek - - Gra