Wyniki wyszukiwania
Wyniki wyszukiwania 481-500 z 698.
Ta strona wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka). Kontynuując jej przeglądanie, zgadzasz się na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Więcej informacji
-
Cytat od psycho: „@wampek ale przyznasz mi ze temat juz jest teraz nie do ogarniecia. wez to na logike... zrobilem ze 1000kkkk surowca, ktore puscilem w rynek, kupowalem wszystko jak leci, byle tylko byc upierdliwym i utrudnic sprawe. kogo zbanowac? mnie? prosze bardzo. osoby ktore skorzystaly z tego ze ja bylem upierdliwy a one wystawialy oferty ktore ja kupowalem za lewe surowce? no kurde, jak zaplacily anty, i dostaly bana bo programista dal ciala to rzecznik praw konsumenta juz by zacieral r…
-
@psycho również jestem programistą i szczerze Ci powiem, że z czymś takim to spotykam się pierwszy raz. Ci ludzie nie pracowali 2-3 lat... oni mają za sobą max pół roku doświadczenia albo i mniej. Informatyk z 3-letnim doświadczeniem to bardzo dobry fachowiec (zakładając że robił coś rozwijającego). Poza tym były serwery testowe... naprawdę nie szło tam tego wyłapać? A przechodząc do setna sprawy... w tym momencie nie chodzi już o to jak doszło do obecnej sytuacji (mleko się rozlało, trudno), al…
-
Cytat od Duch Szerszenia: „Cytat od wampek: „Cytat od Duch Szerszenia: „Cytat od _Pawelos_: „a co za znaczenie czy mi spala 1 k deuta czy 1 kk deuta. Jest strata dla konta jest. Kto mi ją pokryje ” Jakbyś grał na Kalyke i miał mniej punktów niż ja to ja bym ci zwrócił, żeby już narzekania nie było. Ludzie, nie widzicie że argument z kosztem odsyłki jest do bani? ” A co jeśli ktoś dostał więcej surowców niż może pomieścić w flocie? Niekoniecznie dlatego, że nie posiada takowej, ale może pełnić on…
-