Wyniki wyszukiwania

Wyniki wyszukiwania 321-340 z 802.

Ta strona wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka). Kontynuując jej przeglądanie, zgadzasz się na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Więcej informacji

• W tym, że łatwo je rozwalić. Jeśli się opłaca, to można w to wlecieć. Jeśli straty zostaną prezwyższone przez zysk, to Ci wlecą. Obrona musi więc być na tyle duża, żeby się nie opłacało polecieć - czyli straty powodowane przez obronę będą większe niż to, co na niej leży albo żeby na bezstratny lot (dużą flotą) agrsor musiał przepalić tyle paliwa, żeby farmienie mu tego nie pokryło. Musisz się pobawić w SpeedSimie i sprawdzić albo budować obronę na maksa. Dla mnie zawsze to będzie marnowanie surk…

• Jak jest złom z obrony, to się wlatuje w bunkry nawet bez zwycięstwa i i tak jest się do przodu To ja poproszę o info, ile sury gromadzi Ci się przez dobę, że nadal opłaca się w to wlecieć?

• Nie znam się, ale się wypowiem. Nie wiem - nigdy nie budowałem obrony Najlepsze jest odbieranie fsów i szybkie inwestowanie surki.

• Opóźnione eventy

bobro - - Zadawanie pytań

Przecież ich odpowiedź brzmi: "macie szansę znaleźć, więc wcale nie musicie :P" a po północy, kiedy już nie powinien event (tfu!) działać, ta znaleziona anty jest nielegalna i należy ją odesłać. Ja zamiast anty, dwie piękne dziury trafiłem.

• Właściwie niewiele straciłeś - odrobisz szybko i znowu sobie cicho będziesz siedział Agresorowi graty wyczucia.

• Oczywiście, służę pomocą bardzo chętnie. Gratulacje

• Tak Próba na x1 wypadła pomyślnie. Gęś normalnie leci w układzie prawieżerówno 4 godziny. Doleciała w 4 godziny, miała stać godzinę, zawróciłem od razu po rozpoczęciu postoju. Wraca godzinę

• Wygląda jak by wysłał wszystko oprócz panców, owiec i kilku gąsek Spawaczowi graty za wykrycie i przerobienie, Obrońcy życzenia szybkiego odrobienia strat.