Wyniki wyszukiwania
Wyniki wyszukiwania 41-60 z 85.
Ta strona wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka). Kontynuując jej przeglądanie, zgadzasz się na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Więcej informacji
-
Siema Siema, było i nie ma! Mam wrażenie że obrońca zalogował się przed moim wlotem, ale pary jeszcze z gęby nie puścił... Nie wiem nie znam się, zarobiony jestem. Pozdro dla całego WSNR. a teraz do rzeczy: Dnia 18-07-2018 xx:xx:xx następujące floty spotkały się w walce: Agresor Eko [WSNR] ________________________________________________ Lekki myśliwiec 64 Ciężki myśliwiec 12 Krążownik 82 Okręt wojenny 18 _________________________________________ Obrońca Phoss [DZIK] ____________________________…
-
Prowo Oddam [WSNR] vs. vladtepez ~ 718.63% ,Prowo Oddam [WSNR] vs. japokepsy [STS] ~ 3152.86% ,Prowo Oddam [WSNR] vs. Nato [T_O] ~ 879.48% ,Prowo Oddam [WSNR] vs. Bobofrut [KOP] ~ 6798.32% ,Prowo Oddam [WSNR] vs. Shark ~ 635.04%
Eko - - Starcia Wezn
PostJa nie wiem jak ty to robisz Prowo, ale to robisz. Po urlopie zawsze wrzucisz coś na ruszt... 3maj się, przetapiaj na co tam chcesz
-
TOP 2 ACS - R32 [WSNR] & sandacz [WSNR] & Kapitan Bomba [WSNR] & Kane [WSNR] & Prowokator [WSNR] vs. DrAlban [G_S] ~ 82675.77%
Eko - - Starcia Wezn
PostGratulacje Panowie!!!!! Miło ogląda się takie %. Oby więcej takich! Pozdrawiam Wszystkich! WSNR!
-
TOP 1 ACS - POŻEGNALNE RW: reSPECT & Gwiazda & encore & Into [BANKSTER] & Ponury_Zniwiarz [BANKSTER] vs. Trunks [WSNR] & R32 [WSNR] & DARK TEMPLAR [WSNR] & sandacz [WSNR] ~ 111331.09%
Eko - - Starcia Wezn