Wyniki wyszukiwania

Wyniki wyszukiwania 21-40 z 1,000. Jest dostępnych więcej wyników, proszę popraw Twoje kryteria wyszukiwania.

Ta strona wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka). Kontynuując jej przeglądanie, zgadzasz się na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Więcej informacji

• Nawet na całą flotę i na cały nasz sojusz nie trzeba wam było słac tyle floty Nie wiem nie znam się Asalok odbuduj i trzymaj się z daleka od fsów na pz Atakierom gratulacje czujności

• Push Graty Lamko i dorób Riperów bo bieda

• Graty Generał Zysku bez szału ale zawsze St, rozbudowuj flote i wal kolejne STejki

• Cytat od El Jose Papa: „Cytat od szturman: „Cytat od El Jose Papa: „w sobote bedzie rozłożona flota w drobny mak i rozesłana surka do randomowych graczy poniżej niech się bawią. ” To już nie będziesz grał ? Ani eko ? ” A co mam bana wyłapać bo za duże eko bede miał ? mam głęboko ten octans.... nie da sie grać z takim SZONEM na uni. żeby nie było jeszcze raz pieknego zgrania i % ” Szkoda Graty Matełusz, następne prosimy już bez ingerencji SGO

• Cytat od El Jose Papa: „w sobote bedzie rozłożona flota w drobny mak i rozesłana surka do randomowych graczy poniżej niech się bawią. ” To już nie będziesz grał ? Ani eko ?

• Ciężko się na to patrzy, takie liczby, ze głowa mała Szkoda, ze już spałem to by większy zysk z tego wyciągnął ale i tak macie co przetapiać Przetapiajcie bo coś pisów jeszcze zostało ARMIE mimo wszystko odbudowania !

• Haha jest i miszcz pusherki, trollowania i płakania gdzie się da Do kiedy masz bana u nas ? bo jeszcze twoja flota została Ciekawe jak będziesz płakał na kolejne ST na twoim ziomku Idź szczekać na nowe uni, tam będziesz pokazywał jaki Jesteś skillowiec za kase jak tutaj Damy Ci troche forów tak z miesiąc i pójdziemy tam grać to zaoramy Cię znowu Miałem się nie unosić ale twoje płacze są już męczące... nie mierz wszystkich swoją miarą, uwierz, że da się grać czysto Graty jeszcze raz Miszel Przeto…