Wyniki wyszukiwania
Wyniki wyszukiwania 81-100 z 366.
Ta strona wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka). Kontynuując jej przeglądanie, zgadzasz się na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Więcej informacji
-
Vilebert
Maraton - - Archiwum CT
PostCytat od Vilebert: „ Studiuję Górnictwo i Geologię na AGH w Krakowie ” Ne mamy z Tobą szans. O kopalniach wiesz wszystko
-
Skoki narciarskie
PostKamil ma zadatki na zwycięzcę, więc każdego może pokonać. Niewielu Polaków takie zadatki ma. Adam w skokach, Justyna w biegach, Agnieszka w tenisie, Robert w wyścigach samochodowych, Robert w chodzie, Otylia w pływaniu.
-
Skoki narciarskie
PostKamil jak zaskoczy, to złoty medal na MŚ. Kot i jeszcze dwóch i medal w drużynówce. Kubacki, Żyła, Hula, Miętus, a może ktoś inny - ciekawe kto wskoczy do drużyny.
-
AntiGameReborn
PostNa Operze od wersji 3.51 nie działają kolory misji
-
AntiGameReborn
PostNo i dzisiaj już można wgrać 3.47 na Operę.
-
AntiGameReborn
PostCoś wersja 47 nie za bardzo wchodzi. Najpierw nie było pliku, później komunikat, że plik aktualizacji jest uszkodzony (na Operze).
-
[AMD] The0ne vs tymczasowy operator [Legion] - 80189% top3 OgamePl/uni67
Maraton - - Hall of Fame
PostPiękne flotki, piękne starcie Co do flot - każdą można zezłomować. Jedną trudniej, drugą łatwiej.
-
Skoki narciarskie
PostKubacki i Kot prześcignęli Szliriego. Może da im to kopa?
-
AntiGameReborn
PostCytat od Rotxeh: „Mi na Operze 12.02 pod odznaczeniu tych dwóch opcji nie wyświetla się panel Znajomemu na FF 10.0.2 też się nie wyświetla.” A mi na Operze 12.11 wyświetla się ten panel. Może coś źle robię? W sumie nie jest to takie uciążliwe, tylko trzeba nie ciągnąć myszki do lewej krawędzi. edit: Cuda jekieś czy coś? Już się ten panel nie wyświetla.
-
AntiGameReborn