Wyniki wyszukiwania

Wyniki wyszukiwania 81-100 z 366.

Ta strona wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka). Kontynuując jej przeglądanie, zgadzasz się na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Więcej informacji

• Vilebert

Maraton - - Archiwum CT

Cytat od Vilebert: „ Studiuję Górnictwo i Geologię na AGH w Krakowie ” Ne mamy z Tobą szans. O kopalniach wiesz wszystko

• Skoki narciarskie

Maraton - - Sport

Kamil ma zadatki na zwycięzcę, więc każdego może pokonać. Niewielu Polaków takie zadatki ma. Adam w skokach, Justyna w biegach, Agnieszka w tenisie, Robert w wyścigach samochodowych, Robert w chodzie, Otylia w pływaniu.

• Skoki narciarskie

Maraton - - Sport

Kamil jak zaskoczy, to złoty medal na MŚ. Kot i jeszcze dwóch i medal w drużynówce. Kubacki, Żyła, Hula, Miętus, a może ktoś inny - ciekawe kto wskoczy do drużyny.

• AntiGameReborn

Maraton - - Porozmawiajmy o OGame

Na Operze od wersji 3.51 nie działają kolory misji

• AntiGameReborn

No i dzisiaj już można wgrać 3.47 na Operę.

• AntiGameReborn

Coś wersja 47 nie za bardzo wchodzi. Najpierw nie było pliku, później komunikat, że plik aktualizacji jest uszkodzony (na Operze).

• Piękne flotki, piękne starcie Co do flot - każdą można zezłomować. Jedną trudniej, drugą łatwiej.

• Skoki narciarskie

Maraton - - Sport

Kubacki i Kot prześcignęli Szliriego. Może da im to kopa?

• AntiGameReborn

Cytat od Rotxeh: „Mi na Operze 12.02 pod odznaczeniu tych dwóch opcji nie wyświetla się panel Znajomemu na FF 10.0.2 też się nie wyświetla.” A mi na Operze 12.11 wyświetla się ten panel. Może coś źle robię? W sumie nie jest to takie uciążliwe, tylko trzeba nie ciągnąć myszki do lewej krawędzi. edit: Cuda jekieś czy coś? Już się ten panel nie wyświetla.

• AntiGameReborn