Wyniki wyszukiwania
Wyniki wyszukiwania 981-1,000 z 1,000. Jest dostępnych więcej wyników, proszę popraw Twoje kryteria wyszukiwania.
Ta strona wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka). Kontynuując jej przeglądanie, zgadzasz się na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Więcej informacji
-
Nowa Misja w zakładce "flota"
Truck driver - - Gra
PostOd zamykania tematow jest moderator a nie Ty i rzeczywiscie jestem kierowca ciezarowki a w sumie potocznie mowiac kierowca tira wiec ten cudzyslow ktory dajesz jest zbedny gram eko, jestem online prawie non stop. Mam raptem 60k dt i troszeczke tylko flotki bojowej do malych farmingow wiec Twoja ocena co do mojej osoby i stylu gry jest chybiona jak caly Twoj pomysl opisany wyzej
-
Truck driver - - Gra
PostCytat od Tronar: „Jakbyś przeczytał od początku do końca to może byś przynajmiej wysilił się na słowa krytyki, a takie teksty Truck Driver to są tu nie na miejscu ” Wysililem sie po napisaniu posta pod Twoim adresem i przeczytalem caly temat co mam krytykowac skoro inni juz to zrobili Twoj pomysl ma na celu zastapienie urlopu a flociarze majacy potezne floty jak maja przepalac dziesiatki milionow dexu na fs-y to wola oszczedzic i wlasnie wykorzystac opcje urlopu zamiast ukrywac flote nie bede si…
-
Truck driver - - Gra
Post@Tronar przeczytalem moze ze dwa Twoje posty od poczatku tego tematu... Dobra rada. Zmien swojego dilera albo bierz polowe tego co bierzesz
-
Cytat od Vendetta: „Właściwe Pytanie w właściwym miejscu haha To ja Ci powiem tak jak zobaczysz te przekręty na Quantum to będziesz wiedział po co Oni są. Z resztą Oni temat rzeka nie widzisz tego co robią ? Usuwają tickety , banują , rzucają warnami Ty wiesz ile to kosztuje czasu i energii .... gdzie srednia graczy aktywnych na serwerze to 290 xd ” Na Quantum nie gram haha wole swoje stare poczciwe draco
-