Wyniki wyszukiwania

Wyniki wyszukiwania 121-140 z 257.

Ta strona wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka). Kontynuując jej przeglądanie, zgadzasz się na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Więcej informacji

  • Śpisz czasami przy włączonej muzyce? Czy masz wtedy inne sny? Zgodzisz się opisać jakiś Swój sen? Śpisz przy włączonym świetle? Wczoraj znowu spałem przy włączonym telewizorze. Słuchałem najlepszej stacji z najlepszą mzyką, czyli Mezzo. W nocy puszczają jazz,folk i muzykę alternatywną. Od rana wraca muzyka klasyczna. O 7.30 obudziła mnie cudowna partita Bacha. Towarzyszył jej sen. Byłem zmęczony drogą.Wchodziłem na jakąś górę.Usiadłem w końcu, by odpocząć. Chyba wtedy uświadomiłem sobie, ze słys…

  • "Ale wstyd. Ja jestem totalna lama, jeśli chodzi o malarstwo, nie znam się, nie mam ulubionego... " No ja też nie jestem jakimś znawcą.Patrzę na obrazy jak dziecko i zachwycają mnie kolory,kształty,nastrój. Bardzo często jest w nich ukryta bogata symbolika i wtedy czasami potrzebuję pomocy, by zrozumieć przesłanie. Każdy jednak znajdzie takich artystów, których twórczość i przesłanie bedzie po prostu czuł, tak jak czuje się muzykę i emocje w niej zawarte. Obrazy też niosą emocje. Jeśli nie masz …

  • Cytat od Chocolate: „Nie przepadam za ciepłymi kolorami, szczególnie pomarańczami wszelakimi. Hm, zimny niebieski, ciemny seledynowy, ciemny fiolet/śliwka. ;P” To przy okazji takie pytanie zadam: Masz jakiegoś ulubionego malarza? Co Cię urzeka w jego dziełach? Możesz godzinami patrzeć na jakiś obraz?

  • Umknęło mi coś i nie daje spokoju. Czemu zmieniłaś nick na Chocolate? Na początku strasznie brakowało mi elfi, ale w końcu uznałem, że czekoladka bardzo do Ciebie pasuje Umiesz delektować się czekoladą i wydzielać ją sobie po kawałku, żeby nie zjeść całej od razu? Bo ja nie umiem.Muszę zjeść całą tabliczkę. Czekolada daje szczęście i ciągle chce się więcej, aż do przesytu.