ciap Spec. ds. Leniuchowania!

  • Female
  • Member since Feb 23rd 2006

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • Razer -

    Nie śpij, zwiedzaj!

  • FIN1.pl -

    :* :* i jeszcze tuuutaj 1ootóweczka :D dupeczko <3

    • ciap -

      ;*

  • FIN1.pl -

    ;)

    • ciap -

      cześć różowa sfinko :** XD

    • FIN1.pl -

      ciap, zawstydzasz mnie chrum chrum

    • ciap -

      Jaki Ty uroczy <3

    • FIN1.pl -

      hahaha :D wstydniś

    • FIN1.pl -

      ten z avka :P

  • FIN1.pl -

    blablabla <:

    • ciap -

      Hej mordeczko :)

    • FIN1.pl -

      no hejho morduunio :Dco tam jak tam :P odezwala bys sie cuus :P

    • FIN1.pl -

      nie masz PM ?! why

    • ciap -

      PM?

    • FIN1.pl -

      priv xd

  • asherl -

    jq j2j 3jk ccewl3jl43 12123134312 dddd

  • asherl -

    Jkjkjjj

    • ciap -

      rób spacje między wyrazami bo trudno się czyta :P

  • szpic -

    Siema. Co ile na twojej stronie sie aktualizuja zbanowani?

    • ciap -

      Jak mnie ktoś kopnie bo ręcznie robię:D

    • ciap -

      Zrobione! :)
      :D

    • szpic -

      Dziekuje

  • Munio_Uni 1 -

    Siema dostałem bana za pusz, chyba handel zły zrobiłem :( Da się to odwołać, oddać surkę i grać już dalej ? Jak to zrobić....mójpierwszy ban.

    • ciap -

      Odwołać możesz na support ale nie nastawiałam bym sie ze oddanie surowców spowoduje unbana. Tak każdy by mógł robić mega pushe a potem "jak zauważa to oddam i kolejny raz kiedyś spróbuję" ;)

  • offline -

    Halo halo

  • Kuros -

    Kuros slaps ciap around a bit with a large trout. :D

    • ciap -

      /me spadła z krzesła

    • Kuros -

      Aż tak mocno to nie. :( Trochę udajesz chyba!

  • Hermes -

    Ciapka :D

    • ciap -

      Nie jestem facetem.

    • Hermes -

      Kto tam wie... :P Ale to tak fajnie brzmi... Jak mój pierwszy szczeniaczek :D

    • ciap -

      :|

      Przestaje Cie lubić.

    • Hermes -

      Przepraaaaszaaaaam :(

      Zrobię wszystko!

    • ciap -

      Edytuj na ciapka ;>

  • Ojciec Chrzestny -

    Ciap'ka nie gniewaj się. Tatuś ładnie przeprasza. Zrobię co chcesz :D

    • ciap -

      :*

  • BlackLatteCoffee -

    hejo Jak wstawić obrazek na forum ?::)

  • f4ust -

    Młoda, jest deal. Napisz do mnie PW :E

  • So Seductive -

    ;o

    • ciap -

      czooooooooo

  • Puncek Z Ruszom -

    ciap skarbie czemu niemozna wejsc na irca z poziomu forum?

    • ciap -

      Bo padła strona :P

    • Puncek Z Ruszom -

      a kiedy bedzie dzialac xD a jest jakis inny irc?

  • misior -

    przy zmianie speed na nekkar na x7, zwiększa się stocznia, wydobycie i czas budowy, a jak to się ma to czasu "produkcji" badań?

    • ciap -

      skróci się :)

    • misior -

      dziękuję bardzo

  • steel3 -

    Nie wiem co napisać :)

    • ciap -

      Że mnie wielbisz :E
      ;p

  • markotow <-> GAMA_U11 -

    czesc :) , GAMA u11 STATOIL ;p , mozesz mi cos podpowiedziec , czy pamietasz czy ja swoje konto komus oddalem czy je wcielo moze przez te fuzje albo ew gdzie moge szukac , pozdrawiam

  • kak_tus -

    Witam
    Mam konto na Aquarius. Nick Daga. Dostałem wczoraj bana i nie mam pojecia za co i do kiedy. Jak to spawdzić ?
    Ewentualną odpowiedź poproszę na mail: piotr.sitarek@tlen.pl

  • =Dziadek= -

    Witaj Ciap. Nie było mnie kilka lat i gubię się jak dziecko we mgle :) Szukam archiwum forum, starych uni, szczególnie 51. Da się poczytać np. DiD?
    Pozdrawiam,
    Dziadek (u32, u51, u69, Andromeda, Nekkar).

  • skar -

    co tam Ciapek :D

    • ciap -

      wrrrr :>

  • zielu75 -

    Ciap Ciap ;*

  • Ardiey -

    8997 postów
    998 dni w team

    Przypadek?

    • ciap -

      Spisek! :P

  • [88] -

    Co tam ciapek

    • ciap -

      NIE JESTEM CIAPEK!!!!!!!!!!! JESTEM KOBIETĄ!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • [88] -

      Wiem ciapek co chcialas?

    • ciap -

      CIAPKA!!!!!!!!!!!!!!!!! :P

    • [88] -

      Dobra co chcialas?

    • ciap -

      Nic :D

  • zielu75 -

    ;]

  • misior -

    pytanko:
    Aktualizacja 5.7
    [Feature] Znajdywanie większej ilości zasobów & antymaterii na ekspedycjach

    ta aktualizacja dotyczy eventów czy ogólnie gry?

  • Memento Mori -

    Hejo ;)
    Co tam słychać? ;)

  • PogromcaLosiow -

    Czemu masz zapisane mało ważne GO ? ^^

    • ciap -

      Tak wyszło :(

    • kruszynka -

      Bo @ciap jest nad wyraz skromna :P

    • ciap -

      Czuje się do tego szpiegowana xD

      Tytuł wziął się z żartu ale jakoś mi sie spodobał i został. Pasuje do mnie. Z każdym dniem bardziej. :X

    • PogromcaLosiow -

      ciap, a może Twoja skromna osóbka wie coś na temat Europy ? :D Bo my tam z sojem czekamy na opening i jakoś tak nie ma tego otwarcia hehe :D

    • ciap -

      Nic nie wiem :P