kruchy [P N] & Kromak [P N] & Selene [P N] & Mallory [P N] & Andre [P N] vs. Bociek ( wojtekreal ) [3 X] ~ 2 407 655.4% - TOP 1 ACS U68 / TOP 2 ACS Ogame X1

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • Jak napisał @wilku
    "Stara gwardia" potrafi grać i zachować się z szacunkiem.
    Tak jak Ty.
    @kruchy1916 tym Starciem na trwałe zapisał się w historii.
    Tak jak cały skład ,który w bardzo już trwały sposób zmienił oblicze militarne tej/tego Uni.
    Gratulacje dla Wszystkich.

    @wojtekreal2
    Doskonały z Ciebie gracz, życzę odbudowy.
    I zmiany zdania.
    "nikogo nie obchodzą sińce upadłych aniołów"
  • Jeszcze raz dzieki za wspolny lot ;) fajnie wyszlo, - w naszym stylu :D jeszcze pare flot na uni lata, wiec lecimy dalej :P
    Wisior!!! wkoncu pozbierasz!!! :P
    pozdro !!!
    Kromak[P N]&CelestialGeneral[P N]&Selene[P N]&Mallory[P N]&Van[P N]vs.obserwator[BOSS]~1855466.62%
    kruchy[P N]&Kromak[P N]&Selene[P N]&Mallory[P N]&Andre[P N]vs.Bociek(wojtekreal)[3 X]~2407655.4%
    ancymon[P N]&Kromak[P N]&Andre[P N]&Hamer[P N]&Lzk kupie dex[PZWP]vs.Mili[3 X]~369787.52%
    Selene[P N]&Andre[DoF]&Kromak[P N]vs.wilku[MISIE]~102650.3%
    Mallory[DoF]&Warka[COMA]&fnk[P N]&Kromak[P N]vs.dziob[3 X]~98143.53%
  • kruchy1916 wrote:

    Kto pierwszy zaczął bawić się w zajmowanie nicków dobrze wiemy, ale to nic przy tym co pokazaliście przy złomowaniu Yes Mana.
    Macie za swoje- to tyle.
    Brawo Kruchy w samo sedno, nie ważne od kiedy u nas jesteś ważne jakim dobrym graczem jesteś a graczy byłego PZWP wszystkich już znałem zanim przyszli do PN i to same dobre chłopaki.

    Gratulacje Ekipie złomującej starcia mega procent mega zysk i super że na 3X jeden z pięciu :)
    Przewaga PNu rosnie z dnia na dzień.

    Lepszy BFS niż oszustwem zdobywać Starcia jak to na YesManie zrobiły 3x i cała ich banda :)

    Sojusz PN
    Best solo - 112821,58% :tratata: GS-5120 :tratata:
    Best ACS - 369787,52% :tratata: :top1:

    Łącznie Solo - 487061,37 %
    Łącznie ACS - 413673,18%
  • Czesto odwiedzam ST U68 i widzialem wlasnie @kruchy1916, ze Ciebe w wiekszosci dan glownych brakuje. No to nadrobiles zaleglosci i to grubo !
    Graty dla calej ekipy, fajnie popatrzec na takie cyfry :) Szacun dla Wszystkich za poswiecony czas i wytrwalosc w tym starym zjadaczu czasu !
    Gracz : cześć , mam prośbe abys przestała skanowac moje gospodarstwo :) , z góry dzieki

    Gracz : lub przestał ,
    sorki

    Ostatnio nic bardziej mnie nie rozbawiło :D
  • Jest wszystko, floty, %, zysk, lekkie podsrywanie w komentarzach, trochę historii. ST kompletne.

    Obrońcy powodzenia - nomen omen - w realu. Jak dla mnie jeden z ciekawszych lotników na uni.

    A PN od jakiegoś czasu na fali wznoszącej. Widać, że konsoliduje graczy, którym się jeszcze chce. Kilka innych ekip się niestety wypaliło. Z perspektywy UF dobrze, że rośnie mocny i aktywny sojusz.

    The post was edited 1 time, last by @Piciu ().

  • Niedługo PN zacznie złomować sam siebie :E bo w sumie niewiele już dobroci się ostało :) graty Bfsa co prawda ale top 1
    Pozdro z emeryturki.
    I znowu wyszło tak, że chyba smutno pisze
    Cyce, cyce, cyce, zwróć uwagę na muzykę
    I nagle nie pasuje tu, bo nie chcę błyszczeć
    Gubisz brokat, przypnij tornister
    Nie będę grał jak wszyscy, to żenada
    To był rap, nie ...... maskarada
    Mam 40 lat, jestem mężczyną
    Nowy hip-hop to PluszowyCzlowiek z blizną
    Sokół- "Pluszowy"
  • Wielkie gratulacje dla ekipy złomującej. Dopiero co pisałem w temacie złomowania Obsa kto następny, a wy od razu robicie kolejną topkę :D
    Oby tak dalej to może szybciej zrobią łączenie :E
    Wojtkowi odbudowy i zmiany decyzji bo bez umiejących grać wrogów gra stanie się nudna...
    Niektóre rzeczy się nie zmieniają, inne ulegają zmianom.
  • Dziękuję wszystkim zaanagażowanym w to starcie, szkoda że tylko 5 graczy może polecieć w ACS bo było więcej chętnych ;).
    Kiedyś myślałam sobie żeby chociaż jednego z agresorów z ST na Yes Manie trafić i mogę kończyć z ogame, a tu padło już dwóch a trzeci się skasował na banie a ja dalej klikam, bo taką ekipę jak mamy teraz ciężko opuścić a może jeszcze czasem do czegoś się przydam :)

    bocieek wrote:

    Wojtuś Lamusie żeby Selenka Cię walnęła to potwarz prawie jak Ciapata
    Tym bardziej się cieszę że mogłam wziąć udział w tym starciu :P .

    Wojtkowi szo albo powodzenia poza ogame.