Atak na planetę?

    Ta strona wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka). Kontynuując jej przeglądanie, zgadzasz się na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Więcej informacji

    • Atak na planetę?

      Witam,

      Jestem totalnie zielony w tej grze i zaznaczam, że długo szukałem informacji na poniższy temat.
      Obok mojej planety znajdują się 3 inne planety i każda z nich należy do innego gracza. Wszyscy z nich oznaczeni są jako (s). Z tego co zaobserwowałem to cała trójka zaprzestała gry. W FAQ wyczytałem, że można skorzystać z okazji w takim przypadku i odciążyć takie planety z nadmiernych surowców jednak klikając na takowe nie ma opcji "atak" a jedyne co się wyświetla to "transportuj". Dzieje się tak w przypadku każdej z 3 planet. W FAQ jest też informacja o tym, że jeśli planeta nie posiada flot/struktur obronnych to wystarczy sam transportowiec by "zarobić".
      Moje Pytanie. Czy ja coś robię źle? Czy czegoś nie rozumiem? I o co generalnie może chodzić? Serwer to Zibal.
    • (s) nie można atakować, nawet jeśli wyszedł ze strefy noob protection

      Kasia321 napisał(a):

      Noob Protection - Tutorial

      ● Ochrona aktywna do 500k punktów.
      ● 0-50k punktów: ochrona ogólna 1:5.
      ● 50k-500k punktów: ochrona ogólna 1:10.
      ● Ucieczki floty: stosunek floty 5:1 - możliwa w określonych granicach ochrony.
      ○ Admirał floty zmienia ratio na 3:1.
      Dodatkowo można atakować 100 następnych graczy w nowym rankingu wojskowym i graczy z więcej niż 50% naszych punktów wojskowych w dowolnym czasie.
      ● Poza tym zakresem (ogólna ochrona i ranking wojskowy) silniejsi gracze nie zaatakują słabszych graczy.

      ● Słabszy gracz traci ochronę (na określony czas) jeśli zaatakuje zbyt silnego gracza (będzie to widoczne w podglądzie galaktyki).
      ● Po 7 dniach nieaktywności gracz traci ochronę (aż do następnego logowania).
      ● Ucieczka floty powiązana jest z nową ochroną.

      Przykład: