Nie wypełnia floty przy klikania w raporcie.. Poprzejsciu do wysyłania floty trzeba manualnie wprowadzić liczbę mt/dt...
Uni Taurus [ON]
Maniak87 napisał(a):
Nie wypełnia floty przy klikania w raporcie.. Poprzejsciu do wysyłania floty trzeba manualnie wprowadzić liczbę mt/dt...
edes napisał(a):
Z raportu szpiegowskiego same się uzupełniały mt/dt wybrane do ataku wiem bo grałem cały czas bez AGR
Bearded napisał(a):
Co za bzdury! Nigdy nie widziałem czegoś takiego, aby GF dało autouzupełnienie parametrów do misji Atakuj...
Zespół AGR udostępnia za darmo swój projekt. Nie oczekujcie, że na pstryknięcie palcem dostaniecie oficjalną aktualizację. Dżyzas... Nie chcę tu nikogo obrażać, ale trzeba mieć naprawdę iq ziemniaka, żeby (samemu, świadomie dodając osobno rozszerzenie) tego nie ogarniać. Ja sam nie jestem programistą, ale domyślam się, że oni teraz starają się poprawiać co trzeba. Jak małe dzieci... Mama jeść! Mama pić!
Bearded napisał(a):
Co za bzdury! Nigdy nie widziałem czegoś takiego, aby GF dało autouzupełnienie parametrów do misji Atakuj...
Zespół AGR udostępnia za darmo swój projekt. Nie oczekujcie, że na pstryknięcie palcem dostaniecie oficjalną aktualizację. Dżyzas... Nie chcę tu nikogo obrażać, ale trzeba mieć naprawdę iq ziemniaka, żeby (samemu, świadomie dodając osobno rozszerzenie) tego nie ogarniać. Ja sam nie jestem programistą, ale domyślam się, że oni teraz starają się poprawiać co trzeba. Jak małe dzieci... Mama jeść! Mama pić!
edes napisał(a):
najeżdżasz kursorem na surowce w RS i się otwiera dodatkowe okno łupu i to jest wbudowane w grę a nie agr
Nie, tak jak @edes pisał na starej wersji działało, sprawdzałem w rs Łup i pojawiały się liczby ile Mt albo ile DT klikalo się i przenosilo cię w okno floty i było już uzupełnione ile Mt wysłać.Poka_Bydlaka napisał(a):
Może chodzi o to, że przed upem sugerowało na podstawie wcześniejszych wysłać ilości jakie już zostały wysłane.
A teraz nie ma tych wartości.
Bearded napisał(a):
Maniak87 napisał(a):