Autouzupelnianie floty

• Zgłoszone
  • Co za bzdury! Nigdy nie widziałem czegoś takiego, aby GF dało autouzupełnienie parametrów do misji Atakuj...

Zespół AGR udostępnia za darmo swój projekt. Nie oczekujcie, że na pstryknięcie palcem dostaniecie oficjalną aktualizację. Dżyzas... Nie chcę tu nikogo obrażać, ale trzeba mieć naprawdę iq ziemniaka, żeby (samemu, świadomie dodając osobno rozszerzenie) tego nie ogarniać. Ja sam nie jestem programistą, ale domyślam się, że oni teraz starają się poprawiać co trzeba. Jak małe dzieci... Mama jeść! Mama pić!
  • Bearded wrote:

Co za bzdury! Nigdy nie widziałem czegoś takiego, aby GF dało autouzupełnienie parametrów do misji Atakuj...

Zespół AGR udostępnia za darmo swój projekt. Nie oczekujcie, że na pstryknięcie palcem dostaniecie oficjalną aktualizację. Dżyzas... Nie chcę tu nikogo obrażać, ale trzeba mieć naprawdę iq ziemniaka, żeby (samemu, świadomie dodając osobno rozszerzenie) tego nie ogarniać. Ja sam nie jestem programistą, ale domyślam się, że oni teraz starają się poprawiać co trzeba. Jak małe dzieci... Mama jeść! Mama pić!

Kiedy bedzie AGR dzialac ? :E

zartuje....robie se jaja bo na rynku akurat nie mozna nic kupic 1 do 1 :E
    Kupię deuter na Quantum, dobre przeliczniki.
    Nick: Muniek_1987
  • Bearded wrote:

Co za bzdury! Nigdy nie widziałem czegoś takiego, aby GF dało autouzupełnienie parametrów do misji Atakuj...

Surowce: 2,97Mln
    Łup: 50%Szansa na przechwycenie sond: 0 %
    Floty: 0Obrona: 0
    najeżdżasz kursorem na surowce w RS i się otwiera dodatkowe okno łupu i to jest wbudowane w grę a nie agr
  • Poka_Bydlaka wrote:

Może chodzi o to, że przed upem sugerowało na podstawie wcześniejszych wysłać ilości jakie już zostały wysłane.
    A teraz nie ma tych wartości.
    Nie, tak jak @edes pisał na starej wersji działało, sprawdzałem w rs Łup i pojawiały się liczby ile Mt albo ile DT klikalo się i przenosilo cię w okno floty i było już uzupełnione ile Mt wysłać.

Bearded wrote: