Wersja 7.x - dyskusja

    • Jak ktoś chce sobie przyśpieszyć i ułatwić grę to wykorzystuje anty i tyle.
      Jednak ja uważam, że można dobrze grać i to bez anty. ( dopalaczy jest pełno za darmo)
      Nie każdy chce wydawać kasę na grę , nawet jeśli ma kasę.
      Problem się pojawia jeśli ktoś zaczyna bardzo długo czekać na jakieś badanie lub budynek, np. rok.
      Wtedy albo ,,porzućcie wszelką nadzieje, wy, którzy tu wchodzicie'' albo zakupić anty na skracanie. :D
    • Ogame coraz to bardziej przyspiesza. Nie korzystasz z anty, latasz by ja zdobyc a nie kupisz by sobie pomoc to jestes coraz to bardziej w ciemniej pupie. Albo idziesz za trendem albo czekasz az dadza laskawie eventy z nagrodami by choc punktowo dobic do reszty, ktora juz wczesniej odjechala. W kazdym razie, i tak zle i tak nie za wesolo. Wszystko tylko sprowadza sie do konwenansow na forum co do dobroci i przeklenstwa jakie daje antymateria. 241 stron tematu a anty temat rzeka, powracajacy bezustannie bumerang, do ktorego kazdy poruszony watek zmierza.
    • I am back wrote:

      Albo idziesz za trendem albo czekasz az dadza laskawie eventy z nagrodami by choc punktowo dobic do reszty, ktora juz wczesniej odjechala
      Jak komuś zależy na statystykach to jest w ciemnej du... ale jak nie zależy to sobie spokojnie gra na lajcie. :D Ja wole grać na czilałcie. :D
      Dużo odjechały te osoby co zarobiły na odkrywcy, ci odjechali mega i to był główny problem. Reszta gratów za anty to luz. Jak ktoś chce to i bez tego dojdzie resztę. :D
    • Kurde, tak se myślę, że mimo iż faktycznie ten temat jest jak odgrzewany kotlet, powinniśmy i tak dojść do jakiegoś konsensusu. Nie chcę swojego narzucać, ale klasa odkrywcy miała się stać rozdzieleniem dualizmu między stylami stricte flota vs eko. Wydaje mi się, że jeśli mamy się jakoś szanować, bez zbędnych infantylnych zachowań i pienialskich emocji, proponuję tak samo uznać, że szarą strefą między anciarzami i antyanciarzami są gracze, którzy od czasu do czasu wydadzą te dwie dyszki (to w końcu tylko paczka fajek) i grają sobie expy bez ciśnienia. To że Muniek jest jedyną aktywną osobą od kilku godzin i jak Rejtan broni swoich przekonań też moglibyśmy uszanować. Jeśli sam nie zmieni zdania, to nikt mu własnego nie wyperswaduje (i to też już jest sztampowy schemat).

      W ogóle, jak już odgrzewamy kotlety, to mi się przypomniał żart o trzech typach forumowiczów:
      anty
      anty-anty
      anty-anty-anty

      Dobranoc towarzystwu!
    • I am back wrote:

      Ogame coraz to bardziej przyspiesza. Nie korzystasz z anty, latasz by ja zdobyc a nie kupisz by sobie pomoc to jestes coraz to bardziej w ciemniej pupie.
      Rozumiem ze jak Cie ktos minie w statsach bez anty to bedzie noobem eventowym bo za free radzi sobie lepiej niz Ty za kase :E
      Sprzedam metal na Quantum.
      Nick w grze: Muniekk
    • Muniek wrote:

      I am back wrote:

      Ogame coraz to bardziej przyspiesza. Nie korzystasz z anty, latasz by ja zdobyc a nie kupisz by sobie pomoc to jestes coraz to bardziej w ciemniej pupie.
      Rozumiem ze jak Cie ktos minie w statsach bez anty to bedzie noobem eventowym bo za free radzi sobie lepiej niz Ty za kase :E
      To staje się według niego noobem eventowym , ja sobie radzę xd nawet bez eventów to tylko śmieszne podarki. Daje rade jako klasa zbieracza bez anty bez eventów . Ogame to prosta gra można tak powiedzieć jak ją znasz . Flota wlot złom . Badania turborecki bez anty da się fakt że czekasz na to dniami a z anty godzinami . Róznica ? Prosta kalkulacja dzien wyplaty dzien ogame ^^ ;P ;P ;P :popcorn:
      ... and we forgotten what make us strong. Złomować was na potęgę this is true ogame no anty no bot just fight noobs

      for the horde
    • Dalej spieracie się w sumie personalnie kto jest fajniejszy i ma większego, a nie odnośnie taktyki (np wydawania antymaterii) ;)

      Zgadzam się z przedmówcą, że Ogame to w sumie prosta gra. ;) Dodam, że używanie antymaterii to również prosta sprawa, dość matematyczna. Kupujesz na promkach, wydajesz na eventach, nie robisz gwałtownych ruchów i nie trwonisz na pierdoły. Natchnęliście mnie do obliczeń. Za swój ścisły top uni przez ponad 2 lata gry wydałem łącznie 19 zł miesięcznie. ;) Pode mną są gracze, którzy ładują setki złotych miesięcznie (ale kupują bzdety za te anty) lub przewalili parę tysięcy na konta i antymaterię, by dostać 17 bana z kolei :) Każdy bawi się jak lubi, ale używanie anatymaterii również można zoptymalizować. ;)

      Moim zdaniem najistotniejsze jest to, na co wydajesz antymaterię i czy robisz to z głową. Kompletnie nie zgadzam się, że Ogame to tylko p2w. Owszem w dużej mierze tak, ale jak już ktoś wspominał to nie jest tak, że nakupisz antymaterii i będziesz bogiem. Trochę skilla i pomyślunku też potrzeba.
    • starcraft wrote:

      przy moim wydobyciu mety 900mln na dobe kupujesz anty za 500zl w promocji 30%
      Ale kto ma takie wydobycia to po pierwsze. Raczej garstka ludzi na uni. Czyli i tak czołówka.
      Po drugie zobacz ile musisz wydać 500 zł. Kto normlany wydaje tyle kasy na grę? Jaki to jest koszt? Komu się to opłaca? Ile osób tak robi? Nawet jeśli tak zrobi to jakim kosztem.
      Ile razy w roku ktoś cos takiego jest w stanie zrobić? Raz?
      Jeśli raz to mając podobne lub lepsze eko da się tę stratę odrobić do takiego gracza np. złomując kogoś napadając, handlując itp.
      :D
    • Apofis wrote:

      starcraft wrote:

      przy moim wydobyciu mety 900mln na dobe kupujesz anty za 500zl w promocji 30%
      Ale kto ma takie wydobycia to po pierwsze. Raczej garstka ludzi na uni. Czyli i tak czołówka.Po drugie zobacz ile musisz wydać 500 zł. Kto normlany wydaje tyle kasy na grę? Jaki to jest koszt? Komu się to opłaca? Ile osób tak robi? Nawet jeśli tak zrobi to jakim kosztem.
      Ile razy w roku ktoś cos takiego jest w stanie zrobić? Raz?
      Zapytałeś to dostałeś odpowiedź. Garstka na uni pomnóż przez ilość uni to się robi juz nieco więcej. Na resztę pytań raczej ciężko konkretnie odpowiedzieć.

      Apofis wrote:

      AleA
      Jeśli raz to mając podobne lub lepsze eko da się tę stratę odrobić do takiego gracza np. złomując kogoś napadając, handlując itp.
      :D
      Tak. Jeśli. Jest to możliwe.
    • nowynick wrote:

      Zapytałeś to dostałeś odpowiedź. Garstka na uni pomnóż przez ilość uni to się robi juz nieco więcej. Na resztę pytań raczej ciężko konkretnie odpowiedzieć.
      Tak zapytałem i ok mam dopowiedz jak najbardziej. Ale my tu mówimy o jednym danym uni i gonieniu czołówki. Więc zbędne jest mnożenie tego razy ilość uni.

      nowynick wrote:

      Tak. Jeśli. Jest to możliwe.
      Przeważnie jest to możliwe. Jedynie ilość może być różna.



      Muniek wrote:

      boosterami, pelzaczani, dodatkami ze zbieracza.
      Tak, biorąc paczki pewnie na każdej planecie mają dopalacze żeby zwiększyć surowce z paczki. Także od takiego wydobycia można by odliczyć jakieś 30 % z każdego surowca na planetę. :D

      Reasumując garstka ludzi na danym uni to nie tak wiele, a jak komuś zależy na top ścisłej czołówki to tu się pojawi problem, anty daje przewagę w takim wykonaniu. Ale jak ktoś gra nie przejmując się aż tak top5 to nie ma sensu się nad tym głowić :D

      The post was edited 1 time, last by Apofis ().

    • Apofis wrote:

      nowynick wrote:

      Zapytałeś to dostałeś odpowiedź. Garstka na uni pomnóż przez ilość uni to się robi juz nieco więcej. Na resztę pytań raczej ciężko konkretnie odpowiedzieć.
      Tak zapytałem i ok mam dopowiedz jak najbardziej. Ale my tu mówimy o jednym danym uni i gonieniu czołówki. Więc zbędne jest mnożenie tego razy ilość uni.

      nowynick wrote:

      Tak. Jeśli. Jest to możliwe.
      Przeważnie jest to możliwe. Jedynie ilość może być różna.


      Muniek wrote:

      boosterami, pelzaczani, dodatkami ze zbieracza.
      Tak, biorąc paczki pewnie na każdej planecie mają dopalacze żeby zwiększyć surowce z paczki. Także od takiego wydobycia można by odliczyć jakieś 30 % z każdego surowca na planetę. :D
      I co to ma niby znaczyć antymateria jest dla klasy zbieracza aby dostać się do top , a bez anty generał i odkrywca za darmo skillem ma wymiatać ? ^^
      ... and we forgotten what make us strong. Złomować was na potęgę this is true ogame no anty no bot just fight noobs

      for the horde
    • Assasin1131 wrote:

      co to ma niby znaczyć antymateria jest dla klasy zbieracza aby dostać się do top , a bez anty generał i odkrywca za darmo skillem ma wymiatać ?
      Flociarz np. generał może bez anty być top1 we flotach i eko i w pkt , dobrze złomując :D proste i za darmo tylko trzeba być najlepszym złomiarzem na uni. :D Odkrywca dostał już swoje aż za dużo, wystarczy na lata. A dla ruska na całe dekady hehe. :D
    • Ja kończe dyskusje.
      Jak ktos chce niech kupuje, napędza ogejm by nie upadło, ja gram za darmo, mi to jak najbardziej pasuje. Nawet zachęcam do kupowania anty :) (byle bym ja nie kupował) :) Ja spokojnie i tak mine Was na evencie.

      Pozdrawiam i zapraszam do kantyny.
      Sprzedam metal na Quantum.
      Nick w grze: Muniekk
    • Apofis wrote:

      Czyli jak zdobyć 100 mld surowca za anty?


      Przy takim eko na 14 planetach, kupując 82 pakiety metalu za 3,9kk anty, masz 100 miliardów sury.
      Edit: byłbym zapomniał napomknąć, że chodzi o eko x10 (ale rozważne oczy i tak to widzą)

      starcraft wrote:

      przy moim wydobyciu mety 900mln na dobe kupujesz anty za 500zl w promocji 30% dostajesz 5330000 anty kupujesz paczki mety w promce za 48000anty kazda i masz 100mld mety
      :smiley168:

      The post was edited 1 time, last by Aurora Borealis ().

    • Dlatego powtarzam, że choć wydaję na grę i zdarzyło się dwa razy więcej, też nie defekuję hajsem. Mam znajomego, którego rodzina ma dużą firmę w Trójmieście. On i jego brat wydają kupę kasy na masę różnych gier, nawet planszowych.

      Ogej to nie sześciolitrowe V8, żeby nim co niedzielę na spoty latać.
    • Co do wyliczeń, napomknę jeszcze jedną rzecz, trochę nadgorliwie, ale chodzi bardziej o dzielenie się wiedzą, a nie przechwałkę, że coś lepiej wiem. I tak każdy komu na tym zależy, sam doszedłby do takich banałów. Czym innym wszak jest dzielenie się wiedzą o legalnych zagraniach, a czym innym o wykorzystywaniu bugów.

      Pozwolę sobie skopiować częściową treść z prywatnej wiadomości z pewnym jegomościem, który podpytywał mnie o pakiety.

      Każdy co prawda sam może to wywnioskować i być może sam też to zauważyłeś, ale jeśli nie ma się dość rozwiniętego konta, żeby starczało energii pod pełzacze 150% na maksymalnie dostępnej ich liczbie (sumy poziomów kopalni * 8,8), to na moment robienia pakietów trzeba zbudować ich próg (np. masz eko 35/35/35=105, pełzaczy tylko 600 z dostępnych 950, więc robisz 950 mimo braku energii) i wyłączać te kopalnie, których akurat nie pakietujesz. To daje więcej energii dla max pełzaczy na 150% wydajności. W innym wypadku traci się sporo surowców z pakietów, bo jak się patrzy na kalkulacje, same pełzacze dają 50% podstawowego wydobycia.

      To są banały, ale jeszcze dotąd niewypowiedziane. Czasem zapomina się o najprostszych rzeczach i żałuje się wydanej kasy - tu zmarnowanej. Mam nadzieję, że ktoś z tego skorzysta.

      The post was edited 1 time, last by Aurora Borealis ().

    • Muniek wrote:

      I am back wrote:

      Ogame coraz to bardziej przyspiesza. Nie korzystasz z anty, latasz by ja zdobyc a nie kupisz by sobie pomoc to jestes coraz to bardziej w ciemniej pupie.
      Rozumiem ze jak Cie ktos minie w statsach bez anty to bedzie noobem eventowym bo za free radzi sobie lepiej niz Ty za kase :E
      Dopoki nie bylo pompowania kont dzieki klasie odkrywcy i ekspedycji to popytaj ile bylo teorii spiskowych, ze cisne na multi bo za szybko rosnie konto, nad ktorym pracuje. A nikt nie chcial uwierzyc, ze to wszystko jedynie dzieki idlakom i mieleniu sury u handlarza. Na to mielenie w handlarzu duzo nie szlo przy rozbudowanych magazynach. A Ci, co latali na ekspach wyprzedzili mnie juz dawno. Event, ktory dal dok spowodowal, ze jeszcze bardziej w tyle zostalem. Wiec dalej mow sobie, ze ja nad kontem nie pracowalem a ktos nie skorzystal z eventow by sobie top poprawic :D
    • I am back wrote:

      Event, ktory dal dok spowodowal, ze jeszcze bardziej w tyle zostalem.
      Nie da się powiedzieć, że ktoś został w tyle przez dok. Z pozycją w topce albo z ilością punktów to może tak, ale z ogólnym poziomem konta, to zdecydowanie przeciwnie. Ktoś, kto odebrał DOK za 250kk pkt musiał najpierw wydać na niego przynajmniej 75kk surowców - surowców, które mogły równie dobrze iść na kopalnie, badania czy flotę. Masz mniej punktów, ale potencjalnie większe eko - każdy oceni co jest dla niego lepsze.
      "The circus is gone, all that's left is the clowns..."
      Robbie Williams "Ego a go go "