Deca-Durabolin [KNR] vs. dex ~ 80107.1%

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • Deca-Durabolin [KNR] vs. dex ~ 80107.1%

    Dzięki Skaner za cynk, sprawdzałem tego pana co godzinkę jak się trzyma ale to tobie udało się wypatrzeć minutki ;) w połowie lotu zapaliła się lampa która jak widać mnie nie zniechęciła :E
    Jakieś tam top solo wpadło, przy takiej flocie jaką mam nie jest najgorzej, zysk elegancki więc będzie na kopalnie :)

    W sumie jest to moja odpowiedź za ataki na sojusznikach po śmieszne ilości surowca, czy oranie satelit. Nie powiem, czekałem na tę chwilę ;)

    Całościowo starcie dedykuję Ryuzo który wiele lat temu przekazał mi całą swoją wiedzę o Ogame. Może kiedyś trafisz na ten temat to ci się mordka uśmiechnie bo Lares pamięta ;)

    Pozdro dla KNR! ah i pukla :D może teraz odechce mu się złomować te twoje magiczne 200 DT :E
    Zdrowiej szybko zbirku bo nie mam z kim dzielić tych naszych miliardów :E





    Dnia 13-04-2019 następujące floty spotkały się w walce:


    Agresor Deca-Durabolin [KNR]
    ________________________________________________

    Krążownik 146.300
    Okręt wojenny 128.529
    Pancernik 39.983
    Lekki myśliwiec 1.715.492
    Sonda szpiegowska 1

    _________________________________________

    Obrońca dex
    ________________________________________________

    Mały transporter 58.577
    Duży transporter 5.627
    Lekki myśliwiec 1.305.715
    Krążownik 5.306
    Recykler 5.807
    Sonda szpiegowska 111
    Niszczyciel 41.332
    Pancernik 17.646
    Wyrzutnia rakiet 11
    Lekkie działo laserowe 85

    _________________________________________


    Po bitwie...

    Agresor Deca-Durabolin [KNR]
    ________________________________________________

    Krążownik 135.943 ( -10.357 )
    Okręt wojenny 124.320 ( -4.209 )
    Pancernik 39.883 ( -100 )
    Lekki myśliwiec 1.398.170 ( -317.322 )
    Sonda szpiegowska 1 ( -0 )

    _________________________________________

    Obrońca dex
    ________________________________________________

    Zniszczony!
    _________________________________________


    agresor wygrał bitwę!

    Agresor przejął:
    36.591.236 Metalu, 13.232.238 Kryształu i 5.921.670 Deuteru

    Agresor stracił łącznie 1.830.681.000 jednostek.
    Obrońca stracił łącznie 12.449.805.000 jednostek.
    Na polu zniszczeń unosi się 5.155.837.200 metalu i 2.854.873.200 kryształu.
    Agresor przejął łącznie 55.745.144 jednostek.

    Szansa na powstanie księżyca 20%.
    Złom zebrany przez atakującego/atakujących.



    Podsumowanie zysków/strat:



    Podsumowanie agresor

    Metal: 3.840.917.436
    Kryształ: 2.411.149.438
    Deuter: -16.292.330
    agresor zyskał łącznie 6.235.774.544 jednostek.


    Podsumowanie obrońca

    Metal: -7.278.291.736
    Kryształ: -4.314.440.738
    Deuter: -912.817.670
    obrońca stracił łącznie 12.505.550.144 jednostek.



    Powered by Konwerter RW OGotcha 4.2.0
  • Dzięki! :D
    Coś mi się obiło o uszy ... jakaś kasacja ... jakiś koniec gry, a tu wloty w wydobycie niszczarami, latanie po szarakach dla 900k zysku ... XDDD :ocb: :ocb: :ocb:
    Coś tu się kupy nie klei ... a no tak w końcu to kleks :lool:
    Polecam przystopować bo kleksik nie nadąża się odbudowywać ]:-D jeszcze nam faktycznie zniknie z uni i z kogo będziemy się naśmiewać? :popcorn:
    Graty atakującemu :thumbup: Obrońcy SzO bo taka farma to skarb :popcorn:
    PS kleks to trochę taki farming symulator XDDD
  • elegancko wyszło, polecam się na przyszłość :)
    zysk milusi, przetapiaj na ciężki sprzęt - na uni jeszcze jest co rabować :D
    dexowi SZO

    edit: z tego co widzę starcie kwalifikuje się jako top3 SOLO - podwójne gratki :)
    uIZAR - [OFF] 165 ST
    uWEZN (UF) - [
    ON] 8 ST
    uDorado - [
    ON] 21 ST
    Poprzednie konto - ProSkaner


  • Wy to juz powinniscie pomnik postawic dexowi i wyslawiac Hood Robina - taka przecistawna postac zabierajaca biednym i dajaca bogatym :D
    No jakby nie patrzyl zdecydowanie wasze floty powstaly z jego ciezkiego farmingu - po co sie meczyc z nieprzespanymi nockami - jeden za wszystkich a my poczekamy zrelaksujemy i zapukamy gdy nadejdzie pora 8)

    Coz dex chyba zwyczajnie olal juz flote i trzyma sie eko - mimo wszystko odbudowy zycze bo zawsze mial checi do tego , moze jeszcze Wam szturchnie skrzydelka ktoz to wie jaka historie ta unia jeszcze napisze :popcorn:
    "największą głupotą jest zrobic sobie wroga w kobiecie, żądza zemsty przechodzi średnio po 7 pokoleniu "
  • hmm, w takim tempie dex bedziesz w zasięgu top1000 - szkoda i naprawdę wielkie zdziwienie, jak mozna roztrwonić taka przewagę i tak często dostawać takie mega złomy

    atakującemu gratki! takie farmingi dają kopa do przodu - świetna passa KNR
    ''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
    tatkojmb

  • tatomija wrote:

    naprawdę wielkie zdziwienie, jak mozna roztrwonić taka przewagę i tak często dostawać takie mega złomy
    Jak najbardziej można roztrwonić :) Jak się przewagę zbudowało tylko i wyłącznie dzięki fartowi i 2 razy szybszemu/ 2 razy starszemu uniwersum, to się jak najbardziej da ;)
    Graty
    This seems like a good time for a drink, and a cold calculated speech with sinister overtones. A speech about politics, about order, brotherhood, power. But speeches are for campaigning.
    Now is the time for action.
  • To już nawet zabawne nie jest ^^ pachnie jakimś układem mówie Wam xD Dex to push konto jak nic ;)

    A całkiem serio, gratuluje top 3 solo, Dexowi życze może nie tyle SzO co powrotu serca do gry, aby być może napisał nowa historię ?
    Sojusz: Pogromcy Mitow [MIT]

    Universum: Andromeda

    ST: #34
    zestrzelone GS :732
  • Chlopakom z KNR jak najbardziej zycze mega zlomow, bicia wlasnych rekordow itd... sam Dex pokazuje nie tylko jaki on sam jest ża..(nie ublizam)..ny a caly serwer Oberon (nie ublizajac nikomu) ze pozwolil takiemu deksowi sie tak rozbudowac i pANOWAC . Na moje oko wystarczyl by tam jeden gracz bardziej ogarniety w opozycji i bysmy tego nicku nie pamietali. DEX SzO
  • ladys wrote:

    Coz dex chyba zwyczajnie olal juz flote i trzyma sie eko - mimo wszystko odbudowy zycze bo zawsze mial checi do tego , moze jeszcze Wam szturchnie skrzydelka ktoz to wie jaka historie ta unia jeszcze napisze :popcorn:
    Co to za problem poprosić kogoś z OLDów, miałby 60% z pz a nie 20% z doku... Dex szargasz swoje dobrę imię na które trochę pracowałeś, z top 1 Oberon i Wezn stałeś się stałym dostawcą surowca dla KNR...szkoda bo papiery na grę masz. SzO oby w eko

    Atakierom Gratki, chociaż mam wrażenie że teraz to i ja bym trafił Dexa a lotnik ze mnie słaby :D