Zamykanie wątków w dziale pytań

Ta strona wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka). Kontynuując jej przeglądanie, zgadzasz się na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Więcej informacji

  • Zamykanie wątków w dziale pytań

    Cześć!

    Jakiś czas temu, zupełnie mimochodem, powiedziałem że w dziale pytań przydałoby się zamykanie tematów przez ich autorów, zaraz po otrzymaniu wyczerpujących odpowiedzi. Teraz sobie myślę, że ta intuicyjna myśl jest nawet dobra. Uzasadnię to tym, że jest to dział nie tylko dla randomowych użytkowników, którzy niekiedy zakładają tu celowo konta, by zadać jedno pytanie, ale przede wszystkim dla potomnych, którzy używają opcji "szukaj". Każdy zna tą bolączkę, że gdy szuka w sieci danego zagadnienia, czasem trudno przekopać się przez masę "wiem, ale nie jestem pewien", "nie znam się, ale się wypowiem", etc. (zwłaszcza dalej idących dywagacji, dygresji itp.). Do pomysłu dołączam jeszcze nadanie operatorom gry (jako chodzącym encyklopediom) możliwość odwieszania tematów na własny użytek, by skorygować temat na wypadek, gdyby udzielona odpowiedź była nawet przypadkowym wprowadzeniem w błąd.

    W skrócie: ten dział jest bardzo ciekawy dla wszystkich, czasem nawet dla doświadczonych graczy. Ja osobiście lubię się uczyć gry z forum i cieszę się, gdy merytoryka ogranicza się do ociosanych w dwóch postach pytań i odpowiedzi.

    P.s. To jest nie do końca przemyślana sugestia :ocb:
    Oddam konto na forum
  • ciap napisał(a):

    Nie wiem co w tym dziwnego. Na forum są pomocne poradniki na początkowym etapie gry żeby mniej błędów popełniać.
    Pisalem Ci na priv. Koniec dyskusji. Bede mial ochote pobawic sie z Toba w grze w rozwalanie moonow i rakietowanie planet to postaram sie o kolejnego bana na forum bys miala pretekst do atakowania mnie przez tlumaczenie "bo nie piszesz nic na forum, przypominam tylko o sobie" a potem plakania, ze odpowiadam agresja na agresje :D
  • ciap napisał(a):

    Nie wiem co w tym dziwnego.