ancymon [P N] vs. Cirilla Fiona [Pac-Man] ~ 57758.78%

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • ancymon [P N] vs. Cirilla Fiona [Pac-Man] ~ 57758.78%

    Ponieważ nie chcieli mnie w Gangu Kajaka, wstąpiłem do grupy ZioMKi PoZioMKi, PoZioMKi ZioMKi, sam nie wiem :)



    Mam luźniejszy dzień, więc coś tam zarobiłem :D
    Nie lubię GSów bo przez nie duże straty, dlatego dobrze, że już ich nie ma :P
    Pozdro dla PNu :D





    następujące floty spotkały się w walce:


    Agresor ancymon [P N]
    ________________________________________________

    Okręt wojenny 200.000
    Pancernik 400.000
    _________________________________________

    Obrońca Cirilla Fiona [Pac-Man]
    ________________________________________________

    Mały transporter 387.709
    Duży transporter 64.454
    Lekki myśliwiec 15.000
    Statek kolonizacyjny 1
    Recykler 1.400
    Bombowiec 1.500
    Gwiazda Śmierci 940
    Pancernik 1.500
    _________________________________________


    Po bitwie...

    Agresor ancymon [P N]
    ________________________________________________

    Okręt wojenny 183.070 ( -16.930 )
    Pancernik 366.576 ( -33.424 )
    _________________________________________

    Obrońca Cirilla Fiona [Pac-Man]
    ________________________________________________

    Zniszczony!
    _________________________________________


    agresor wygrał bitwę!

    Agresor przejął:
    392.738.581 Metalu, 100.454.136 Kryształu i 112.595.951 Deuteru
    196.369.290 Metalu, 50.227.068 Kryształu i 56.297.976 Deuteru
    98.184.645 Metalu, 25.113.534 Kryształu i 28.148.988 Deuteru
    49.092.323 Metalu, 12.556.767 Kryształu i 14.074.494 Deuteru
    24.546.161 Metalu, 6.278.383 Kryształu i 7.037.247 Deuteru
    12.273.081 Metalu, 3.139.192 Kryształu i 3.518.623 Deuteru

    Agresor stracił łącznie 3.856.840.000 jednostek.
    Obrońca stracił łącznie 12.072.024.000 jednostek.
    Na polu zniszczeń unosi się 3.122.288.800 metalu i 2.653.588.800 kryształu.
    Agresor przejął łącznie 1.192.646.440 jednostek.

    Szansa na powstanie księżyca 20%.
    Złom zebrany przez atakującego/atakujących.



    Podsumowanie zysków/strat:



    Podsumowanie agresor

    Metal: 2.130.922.881
    Kryształ: 1.260.447.880
    Deuter: -279.686.721
    agresor zyskał łącznie 3.111.684.040 jednostek.


    Podsumowanie obrońca

    Metal: -6.814.356.081
    Kryształ: -5.240.831.080
    Deuter: -1.209.483.279
    obrońca stracił łącznie 13.264.670.440 jednostek.



    Powered by Konwerter RW OGotcha 4.2.0
  • idealnie - znowu bede mógł innych straszyc ancymonem, gratulacje killer :P
    to bylo pewne ze silnoręki dołaczy do mnie :)


    “Beware the quiet man...
    For while others speak, he watched. And while others act, he plans.
    And when they finally rest… he strikes.”

    W jedności siła PN :>



    The post was edited 2 times, last by priesten ().

  • priesten wrote:

    Wojownik Kajaczenko wrote:

    mega kilka ostatnich dni dla P N :)
    Pal i Niszcz ! to rozwieniecie skrotu P N :P.
    ziomki poziomki - fatalna nazwa, fatalny lider. zadna konkurencja
    Boss bez ptaka
    Gang Kajaka :E
    Ta zniewaga krwi wymaga! Będzie wojna.

    Gratulacje Ancymon. Szkoda, że wybrałeś taką drogę, a nie inną (lepszą), ale mam nadzieje, że uda się nam jeszcze Cię przekonać do zmiany barw.
  • gratulacje Ancy

    Fjonka - głowa do góry, najpierw real później głupoty, poukładasz tematy to wrócisz do zabawy z naszymi nowymi przyjaciółmi


    Ancymon - przypominam że PAN PAZIK ten którego się nie rakietuje i nie lata po uni bez jego pozwolenia bo co to za zwyczaje że jacyś nowi tu przychodzą i mają coś do powiedzenia kiedy grają tu sami starzy gracze i Pan Pazik, którego należy przeprosić na forum za wystrzelenie rakiet w jego kierunku i ten ewentualnie zadecyduje o odpuszczeniu jego gniewu oferuje pol banki dexa za zlom na PAC-MAN - taki filantrop,
    koniecznie się upomnij :D :D słowo to słowo a pól bańki to i na dwa ruchy styknie dla lotnika.
    Sprawdzamy :D
    "Wielu ludzi w Polsce manifestujac swoja tolerancje ponad zdrowy
    rozsadek probuje na sile udowodnic otoczeniu swoja przynaleznosc do
    nowoczesno-europejsk
    iej
    elity intelektualnej. Z teatralnym zachwytem wyslawiaja wszystko co
    obce, zboczone czy niezrozumiale. Natomiast tradycja, patriotyzm i
    zdrowy rozsadek to dla nich atrybuty wiesniaka"


    PAMIETAMY

  • nscr wrote:

    gratulacje Ancy

    Fjonka - głowa do góry, najpierw real później głupoty, poukładasz tematy to wrócisz do zabawy z naszymi nowymi przyjaciółmi


    Ancymon - przypominam że PAN PAZIK ten którego się nie rakietuje i nie lata po uni bez jego pozwolenia bo co to za zwyczaje że jacyś nowi tu przychodzą i mają coś do powiedzenia kiedy grają tu sami starzy gracze i Pan Pazik, którego należy przeprosić na forum za wystrzelenie rakiet w jego kierunku i ten ewentualnie zadecyduje o odpuszczeniu jego gniewu oferuje pol banki dexa za zlom na PAC-MAN - taki filantrop,
    koniecznie się upomnij :D :D słowo to słowo a pól bańki to i na dwa ruchy styknie dla lotnika.
    Sprawdzamy :D
    Coś Ci dzwoni ale nie bardzo wiesz, w której dzwonnicy.
    Ale zgadza się coś odpalam extra :)
    Tymczasem żal się pod swoim ST a nie zaśmiecasz cudze... no tak Ty nie masz ST :/
    Podnieś silosy tylko to ogarniasz ;)

    Piękne starcie Ancek, sporo gęsi spadło. Oby częściej :thumbup:
    Fionie Szo.
  • nscr wrote:

    Ancymon - przypominam że PAN PAZIK () oferuje pol banki dexa za zlom na PAC-MAN
    ancyś graty stuknięcia packa swoją drogą przypomniał mi się zakład dwóch milionerów o jeden dolar :D teraz wiem o co chodzi z pół bańką :D co to dla was tyle deksu . Ja od Pana Pazika bym z pół miliarda ciągnął stać go .
    Powodzenia i sorki za wpis w PN ale to dotyczy drugiej strony swoją drogą to Peeniątka ładnie rozrabiacie na uni w dziale ST , powodzenia i do naSTępnego
  • Szkoda że akurat trafiło na Fionę ładniej po tej stronie by wyglądał Nscr lub ence Ale nie wszystko jeszcze stracone może się doczekamy i może większą ilość deu się znajdzie hahahahhaha!

    Graty ancymon

    Choć i nasz sojusznik nie miał do Ciebie szczęścia Ale w tym starcy zdecydowanie lepszy % wykreciles- przetapiaj na stateczki
    I znowu wyszło tak, że chyba smutno pisze
    Cyce, cyce, cyce, zwróć uwagę na muzykę
    I nagle nie pasuje tu, bo nie chcę błyszczeć
    Gubisz brokat, przypnij tornister
    Nie będę grał jak wszyscy, to żenada
    To był rap, nie ...... maskarada
    Mam 40 lat, jestem mężczyną
    Nowy hip-hop to PluszowyCzlowiek z blizną
    Sokół- "Pluszowy"
  • Graty Ancyś ładne starcie ładny zysk


    nscr wrote:

    Ancymon - przypominam że PAN PAZIK oferuje pol banki dexa za zlom na PAC-MAN - taki filantrop,
    A co tu się porobiło bo nie wiem PacMany w Misiach a teraz takie coś ?( teraz SGU w Misiach , ciekawie się zapowiada

    Jeszcze raz graty Ancymon :top1:


    Sojusz PN

    Best solo - 23658,2% :tratata:
    Best ACS - 369787,52% :tratata: :top1:

    Łącznie Solo - 102902,24 %
    Łącznie ACS - 394609,6%


  • filetu i Panie Paziku, niedługo zamieścimy przeprosiny Pana Pazika w DID i tam podyskutujemy dalej, opiszemy cały temat od początku kto jak na co odpowiada i niech jasny lud ocenia te jakość "bojowa" kto co ile i komu xD

    pol banki na tym etapie gry to chyba jasne dla kazdego lotnika o jaka wartosc chodzi.
    LOTNIKA panie filetu xD wiec rozumiem ten prztyczek od szanownego xD

    ja i ence jesteśmy w zasięgu, filetu ma taka flotę ze chyba może spokojnie zacząć składać nscr i ence a nie rakietowac na zmianę z banem jakimś amatorem z nekkara najsłabszych sojuszników PACMAN np. naszą Fjonke której niby szkoda panie T-Bag a która podobnie jak cały zespół MISIE poza tymi dwoma typami powinien być poza ta awantura a cale to amatorskie nękanie rakietami spada na Fjonke w odwecie za atak nscr i ENCE na topowe konto nie tylko w sojuszu MISIE ale i na uni68 xD po mnie dupy nie ruszy żaden z wymienionych ale już wiemy że to standard w wykonaniu tych kolegów na długo przed ostatnią fuzją :D

    wiec Panie Paziku, każdy orze jak może haha zbieraj dex i wypłacaj tym którzy i tak by wykonali złom bo groźnych graczy nie brakuje na uni, wiesz, tych z umiejętnościami, chwila nieuwagi albo błąd i jesteś w ich reckach czy ja czy ence czy filetu, a nie, ten ostatni nielot :D topowa flota ale ma od czarnej roboty pomagierów i dex pazika :D wyborne
    rosnące silosy ? zgadza się, zauważyliśmy braki wiedzy w rakietowaniu no i nie wypada tak zostawić ataku na naszych pokojowo nastawionych sojuszników :D
    "Wielu ludzi w Polsce manifestujac swoja tolerancje ponad zdrowy
    rozsadek probuje na sile udowodnic otoczeniu swoja przynaleznosc do
    nowoczesno-europejsk
    iej
    elity intelektualnej. Z teatralnym zachwytem wyslawiaja wszystko co
    obce, zboczone czy niezrozumiale. Natomiast tradycja, patriotyzm i
    zdrowy rozsadek to dla nich atrybuty wiesniaka"


    PAMIETAMY

  • nscr nie broń swojej dupy i nie zastawiaj się niby niewinnymi sojusznikami! Widzisz sam zacząłes to rakietowanie i nie potrafisz przyznać się że to był błąd bo teraz cierpią twoi sojusznicy !
    Żebyś miał choć trochę dystansu i umiał się przyznać do błędu to nikt by nie był poszkodowany! Ale widać Twoja duma nie pozwala na kilka słów przeprosin dlatego jest jak jest !

    I fakt zakładaj temat w did chętnie wpiszemy jak było!
    Sorki za śmietnik i jeszcze raz graty dla Ancymona
    I znowu wyszło tak, że chyba smutno pisze
    Cyce, cyce, cyce, zwróć uwagę na muzykę
    I nagle nie pasuje tu, bo nie chcę błyszczeć
    Gubisz brokat, przypnij tornister
    Nie będę grał jak wszyscy, to żenada
    To był rap, nie ...... maskarada
    Mam 40 lat, jestem mężczyną
    Nowy hip-hop to PluszowyCzlowiek z blizną
    Sokół- "Pluszowy"
  • Graty Ancys, poki co na dzisiaj odpusc dalszych lotow, bo ci sie stopia zębatki w stoczniach i zastrajkuje zaloga. Razem dobiles do 6kkk zysku z dzisiaj, takze bardzo zacnie :) .
    Co do sygny, to typuje od lewej ida: Poziom, Ancymon i na koncu Kromak :D No, ale dajecie dobre starca dzisiaj, wiec do boju i życzę wiecej, wiekszych i zyskowniejszych starc. Gangowi oczywiscie też życze, co mi szkodzi ;) .

    start: marzec 2005, uni6, sojusz NoMercy. Od: 29 maj 2018, uni68, sojusz P N
  • T-bag wrote:

    nscr nie broń swojej dupy i nie zastawiaj się niby niewinnymi sojusznikami! Widzisz sam zacząłes to rakietowanie i nie potrafisz przyznać się że to był błąd bo teraz cierpią twoi sojusznicy !
    Żebyś miał choć trochę dystansu i umiał się przyznać do błędu to nikt by nie był poszkodowany! Ale widać Twoja duma nie pozwala na kilka słów przeprosin dlatego jest jak jest !

    I fakt zakładaj temat w did chętnie wpiszemy jak było!
    Sorki za śmietnik i jeszcze raz graty dla Ancymona
    punkt widzenia zalezy od poziomu megalomanii.
    nie jeden raz na tej gierce mialem przyjemnosc rywalizowac z przeciwnikiem na poziomie i z wzajemnym szacunkiem, ot wygra lepszy lub ten ktory pierwszy [edit: nie] popelni blad. zdarzaly sie z niektorymi przepychanki slowne ale panowala ogolna atmosfera szacunku do wzajemnych umiejetnosci i rozgrywki kto pierwszy, na tym chyba polega rywalizacja w tej grze :D kto bedzie sprytniejszy i bardziej uwazny. Za kazdy blad w takiej relacji potrafilbym przeprosic.
    A tutaj ? xDD zaatakowalismy rakietami Pana Pazika, atakowalismy rakietami obrone na munach do których lecialy GSy z misja NISZCZ. calonocna akcja i za to mamy przeprosic XD jak ten wasz abbil pisal ? do czasu jak nscr nie przeprosi oficjalnie PANA PAZIKA na forum to bedzie rakietowanie wszystkich w pacman tylko nie mnie i ence, T-Bag :D serio ta megalomania nie zaslania ci slonca ? Pan pazik ostrzegal wielokrotnie zeby dac mu spokoj :D
    sprzeczka Pan Pazik/fileTU vs nscr/Ence trwa od dawna, dwoch kolesi z topki w tym jeden z mega flota i (100k reckow xDDDDDDDDDD) zamiast podjac rywalizacje i zajac sie mna i ence to atakuje graczy ktorzy zupelnie nie maja z tym nic wspolnego a i bronic sie nie moga tak jak np ja i ence :D
    taktyka Pana Pazika: zwraca sie do smiertelnych wrogow fileta z oferta oplaty za lot, na kolanach wrecz paktuje ze stalym wrogiem swojego sojuszu XD filetu zas wzywa kolegow z nekkar na swoje konta pomocnicze i ci rakietuja wyjatkowo spektakularnie nasz Fjonkę :D
    coz za charyzma i jakosc. sam ten fakt ze nie potrafia podjac walki z nasza dwojka osobiscie kompletnie odziera ich z resztek szacunku.
    To oni wciagneli w naszej czworki przepychanke osoby "trzecie"
    pamietajcie o tym.
    fileTU ma mozliwosci techniczne zaatakowac nas czy zmontowac jakies akcje i kombinacje i szczerze, choc uwazam go za osobe z niewielkim rozumkiem to wydusilbym z siebie gratulacje i okazal szacunek za zlom na mnie w jego wykonaniu bo uznalbym tym jego wyzszosc czy to w umiejetnosciach czy to w obserwacji i wylapaniu bledu. on wygrywa, a to teraz co pokazuje ? xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

    i gdzie popelnilem blad za ktory mialbym przepraszac moich przeciwnikow Pana Pazika i fileTU ?
    atak rakietami ? misja niszcz ? hahaha, zalozmy ze ktos by za to przeprosil co dalej ? Panie Paziku czy moglibysmy poleciec dzis na tego i tamtego ? panie paziku czy my mozemy grac z Panem na uni XD masakra, makaron w glowie od tej gry OPOR :D

    No i T-Bag - co ty chcesz wykladac za prawde, jestes pewien ze fileTU mowi wam wszystko jak nalezy ?????? XD
    "Wielu ludzi w Polsce manifestujac swoja tolerancje ponad zdrowy
    rozsadek probuje na sile udowodnic otoczeniu swoja przynaleznosc do
    nowoczesno-europejsk
    iej
    elity intelektualnej. Z teatralnym zachwytem wyslawiaja wszystko co
    obce, zboczone czy niezrozumiale. Natomiast tradycja, patriotyzm i
    zdrowy rozsadek to dla nich atrybuty wiesniaka"


    PAMIETAMY

    The post was edited 1 time, last by nscr ().

  • widząc skalę skanów, było czuć w powietrzu krew ... no i padło, gratuluję bo zysk na wysokim poziomie i wobec czasu jaki wkładasz jak już jesteś zwróciło się ,
    obrończyni odbudowy bo ma czym kopać i da radę ,

    p.s mega aktywne wpisy miśków taa ciekawe czy pod drugim stejkiem też je zobaczymy :)

    trochę obiektywizmu,
  • Brawo Jacku !
    Jak Cię nie ma to tygodniami...
    Jak się już pojawisz to 6 mld w ciągu kilku godzin wykręcasz :)
    Pięknie , niech flota urośnie :)
    Ziomki Poziomki muszą nadrobić % i ilość ST w porównaniu do Gangu Kajaka :D

    Obrońcy/czyni odbudowy !
    BEST SOLO ~ 78.767% :)
    BEST ACS ~ 52.443% 8-)

    ST - 431
    Łącznie ~ 1.384.484 %
    Średnia ~ 3.212 %
  • Widać Paź królowej cierpi na kompleks Boga - a myslałem że Tylko ja to mam ;)
    W sumie zabawnie sie to czyta ;)


    “Beware the quiet man...
    For while others speak, he watched. And while others act, he plans.
    And when they finally rest… he strikes.”

    W jedności siła PN :>