liczenie ataków na aktywnych graczy

Ta strona wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka). Kontynuując jej przeglądanie, zgadzasz się na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Więcej informacji

  • liczenie ataków na aktywnych graczy

    Witam,
    jestem początkującym użytkownikiem, dopiero ostatnio zacząłem atakować graczy aktywnych i mam pytanie jak gracze doświadczeni śledzą ile razy kogoś atakowali w ciągu 24 ostatnich godzin.
    Znalazłem dwa skrypty na stronie tolerowanych dodatków, jednak nie działają dobrze albo nie jestem w stanie ich poprawnie używać.
    Plug in GreaseMonkey for information on bashing - (wczytuje wszystkie wiadomości, ale mimo szpiegowania graczy nieaktywnych dalej mi wyświetla, że np zaatakowałem kogoś nieaktywnego 12 razy)
    CheckAttack (Anti Bash Script) ( nie wczytuje wiadomości - pokazuje tylko kilka ataków)

    Czy istnieje jakiś inny dodatek/skrypt czy pozostaje liczyć ręcznie?

    Z góry dziękuję za odpowiedź.
  • Graczy nieaktywnych nie dotyczy bash reguła, możesz ich atakować do woli ;) Nie słyszałem o dodatku ani skrypcie, który liczy za Ciebie ile razy kogos zaatakowales, pozostaje liczyc recznie. Nie jeden flociarz dostal banicje bo źle policzył :P taki urok gry. staraj się nie kasować raportów wojennych to będzie łatwiej Ci policzyć
    In a closed society where everybody's guilty, the only crime is getting caught. In a world of thieves, the only final sin is stupidity.
  • Guderian napisał(a):

    Graczy nieaktywnych nie dotyczy bash reguła, możesz ich atakować do woli
    wyraznie jest napisane:


    TrueBlood napisał(a):

    Witam,
    jestem początkującym użytkownikiem, dopiero ostatnio zacząłem atakować graczy aktywnych
    czytanie ze zrozumieniem ;)

    TrueBlood napisał(a):

    Znalazłem dwa skrypty na stronie tolerowanych dodatków, jednak nie działają dobrze albo nie jestem w stanie ich poprawnie używać.