RADKO

    Ta strona wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka). Kontynuując jej przeglądanie, zgadzasz się na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Więcej informacji

    • .

      Jestem Radek w ogame zacząłem grac w 1 liceum na Elektrze , wciągnęło mnie bunkrowanie. (może to miało związek z moich charakterem samotnika XD ) . jakiś tam top wbiłem ale mi bunkier gwiazdami śmierci zniszczyli i poszło. Wracałem wiele razy czasami nawet jak miałem faze to top 50 sie zdarzył gdzieś . ale zawsze po pewnym czasie cos staje sie ważniejsze i flota przepada i szybko sie zniechęcam, To tyle o Ogame . Jestem inżynierem geodetą , pasjonuję się muzyką i klimatem lat 60-80 Usa , geografia , historia II wojny światowej ,filmy drogi, gangsterskie , pilka nożna , motoryzacja, geografia, architektura głównie drapacze chmur ( USA) . Mam tyle mysli w głowie a wygląda to oschle jak to piszę. Chciałbym kiedyś z moją drugą połówką przejechac przez stany starym amerykanskim samochodem trochę po pic coś zapalic.... marzenia..

      Obecnie Gram na uni Europa nick taki sam :)
    • uni 41 to nie ja :) . Czego słucham ?? . Mam dzisiaj dobry humor i wgl powera więc tak !

      Jest taka stronka Last fm co Ci liczy ile razy słuchałeś jakiego tracku , jakiego albumu , jakiego zespołu , więc patrząc na to a liczy mi się to od 6 lat i nigdy nie oszukuje ,że ide spac a muza leci , wiec jest to wiarygodne .

      1 Rolling Stones ( 5908)
      2 Eric Clapton ( 5657)
      3 Elton John ( 5552 )
      4 Led Zeppelin ( 4323)
      5 Pink Floyd ( 2797)
      6 John Lennon ( 2349)
      7 Elvis Presley ( 2305 )
      8 The Doors ( 2192)
      9 Queen ( 1959)
      10 The Beatles ( 1907)
      11 AC/DC (1742)
      12 Deep Purpple ( 1491 )
      13 Black Sabbath ( 1474 )
      14 Foreigner (1281)
      15 Neil Young ( 1276 )
      16 Gensis ( 1239)
      17 Dire Straits ( 1187)
      18 The Who ( 994)
      19 Cream (808)
      20 Jefferson Airplane ( 795 )
      21 The Beach Boys ( 783)