Zaqes - emerytowany, zakwaszony Modek ;P

    Ta strona wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka). Kontynuując jej przeglądanie, zgadzasz się na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Więcej informacji

    • Zaqes - emerytowany, zakwaszony Modek ;P

      Cześć wszystkim! Bardzo spodobał mi się ten dział, więc postanowiłem, że też się w nim pojawię :D

      A więc zaczynając... Adrian, lat 20+. To nie jest moja pierwsza przygoda z Ogame, ale chyba pierwsza, kiedy mam "aż tyle" punktów x_x Obecnie na Uni Virgo.
      Coś o mnie: obecnie studiuję, leniuchuję, zainteresowania... jest ich kilka :P Na ogół spokojny i miły, ale czasem wychodzi ze mnie bestia :evil: Ale przede wszystkim szczery :]

      Mam nadzieję, że zostanę ciepło przyjęty. Może tym razem zawitam na dłużej
      Coś o mnie o tu ^^

      "Człowiek jest odpowiedzialny nie tylko za uczucia, które ma dla innych, ale i za te, które w innych budzi."




      Ex

      Post był edytowany 1 raz, ostatnio przez Zaqes ().


    • Neferet napisał(a):

      Chyba wszystko wiem, ale chociaż się przywitam i zadam kilka pytań :thumbup: Jeeeeej! Jednak mnie ktoś chce! <3 Zdziwiłabyś się ile jeszcze nie wiesz : data-verified= "> W końcu też o coś pytasz tam niżej ;P
      Cześć placuchu :popcorn: No cześć Fryteczko :P
      Jaki kolor lubisz? Zielony. Tylko i wyłącznie! Odkąd za dzieciaka usłyszałem, że łagodzi zmęczenie oczu zacząłem się w nim lubować :love: Poza tym lubię obserwować przyrodę, więc można łączyć przyjemne z pożytecznym :)
      Dlaczego akurat ogame? ; data-verified= No wiesz... Nostalgia się odezwała :) Grałem wiele lat temu, ale króciutko, potem w technikum(chyba jeszcze krócej) i, jak do każdej gry - postanowiłem wrócić, zaglądnąć co się dzieje i jak się dzieje oraz jak mi się grać będzie :) Mam nadzieję, że tym razem na dłużej i przyjmiecie mnie do swojej rodzinki Forumowej :fsmile: Chciałabyś, żebym powiedział, że to przez ciebie, co? :noob: