Sarmik [HRB] & NaZz [HRB] vs. Naten [Dreams] - 6782.46%

  • Sarmik [HRB] & NaZz [HRB] vs. Naten [Dreams] - 6782.46%

    Zaczęło się tak, niby z nudów bo co tu robić, kiedy jedyna żywa opozycja spiernicza na smerfa gdy tylko zdejmie się urlop ;(

    Atak na księżyc 08.12.2017
    Od: dowódca floty
    Flota z XXX dotarła do księżyca planety XXX.
    Gwiazda śmierci wystrzeliwuje grawitony w kierunku księżyca, rozrywając go. Wszystkie budynki na księżycu zostają zniszczone - pełny sukces.
    Flota wraca na swoją rodzimą planetę.
    Szansa na zniszczenie księżyca: 9.9 % Szansa na zniszczenie GŚ: 46 %

    Na fali stacja do wieczora, nie fajnie, ale od czego ma się sojusz, koniec końców zrodziła się godzina powrotu obrazków, na którą sobie w duecie polecieliśmy, wszystko byłoby bez zarzutu, gdyby nie aktywność naczelnej hieny tego uni, elama, który jedyne co potrafił to zaopiekować się złomem ze swojego sojusznika, niezły push kolego, nie dość, że w soju trzymasz swoje multi to i w taki sposób doisz jedno z nich, dojna zmiana sięga nawet ogejma.
    Ale spokojna głowa, Haribo jest cierpliwe, może kiedyś w końce przestaniesz bać się tu grać i zdejmiesz urlop nie tylko po to by wysyłać sobie surowce z innych kont, nasz wielki pro graczu i jedyna nadziejo dreamsów, współczuje im takiego sojusznika...
    Złom skradziony, poniekąd przez lagi w grze, trochę już męczy wysyłanie czegoś na konkretną sekundę, po czym w raporcie masz kompletnie inny czas wlotu/dolotu, męczy, wkurza i psuje całą pracę.

    Do sedna, jakaś nutka by się przydała, prawda? To pasuje, z dedykacją dla elasmusa :thumbup:




    Dnia 08-12-2017 --:--:-- następujące floty spotkały się w walce:


    Agresor Sarmik [HRB]
    ________________________________________________

    Duży transporter 1
    Gwiazda Śmierci 1.000

    _________________________________________

    Agresor NaZz [HRB]
    ________________________________________________

    Gwiazda Śmierci 2.750
    _________________________________________

    Obrońca Naten [Dreams]
    ________________________________________________

    Mały transporter 26.443
    Duży transporter 12.000
    Lekki myśliwiec 454
    Ciężki myśliwiec 136
    Krążownik 3.500
    Okręt wojenny 81
    Recykler 7.034
    Sonda szpiegowska 627
    Gwiazda Śmierci 97
    Wyrzutnia rakiet 48.936
    Lekkie działo laserowe 796
    Ciężkie działo laserowe 313
    Działo Gaussa 119
    Wyrzutnia plazmy 80
    Duża powłoka ochronna 1

    _________________________________________


    Po bitwie...

    Agresor Sarmik [HRB]
    ________________________________________________

    Duży transporter 0 ( -1 )
    Gwiazda Śmierci 1.000 ( -0 )

    _________________________________________

    Agresor NaZz [HRB]
    ________________________________________________

    Gwiazda Śmierci 2.748 ( -2 )
    _________________________________________

    Obrońca Naten [Dreams]
    ________________________________________________

    Zniszczony!
    _________________________________________


    agresor wygrał bitwę!
    Agresor przejął:
    109.482.872 Metalu, 29.841.201 Kryształu i 26.524.361 Deuteru
    42.684.329 Metalu, 22.380.900 Kryształu i 19.893.271 Deuteru

    Agresor stracił łącznie 20.012.000 jednostek.
    Całkowite straty atakujących, wliczając farmingi: 23.336.000 jednostek.

    Obrońca stracił łącznie 1.573.418.000 jednostek.
    Całkowite straty obrońców, wliczając farmingi: 1.662.420.000 jednostek.

    Na polu zniszczeń unosi się 383.027.500 metalu i 295.218.000 kryształu.
    Dodatkowe pole zniszczeń po dofarmieniach: 1.246.500 metalu i 415.500 kryształu.
    Agresor przejął łącznie 250.806.934 jednostek.

    Szansa na powstanie księżyca 20%.



    Podsumowanie zysków/strat:



    Podsumowanie agresor

    Metal: 139.668.201
    Kryształ: 43.385.101
    Deuter: 44.417.632
    agresor zyskał łącznie 227.470.934 jednostek.


    Podsumowanie obrońca

    Metal: -1.098.273.701
    Kryształ: -646.075.601
    Deuter: -168.877.632
    obrońca stracił łącznie 1.913.226.934 jednostek.



    Powered by Konwerter RW OGotcha 4.1.4
    Podrzuć własne marzenia swoim wrogom, może zginą przy ich realizacji.

    [09:01] <PabLo> nie poczebuje laski pffff [09:01] <PabLo> sam se poradze
    [14:27] <cptK> kocham Cie [14:27] <cptK> wyjdz za mnie

    The post was edited 1 time, last by Sarmik ().

  • czy naprawde jedyne co umiesz to klamac, opluwac i wciskac ludzia chlam? gratulacje akcji ale to juz ktorys raz tracicie zlom na moja korzysc . byla bys uczciwa to bys pogratulowala . ale nie masz jaj .pusciliscie mi 4 ataki na to co straciliscie .... spaliliscie sporo paliwa . a efekt macie jak zawsze . kiedys wam sie uda . ale to juz kolejny raz kiedy was okpilem . ahhhhha ja sie nienapedzam za kase i nie siedze tyle co wy . dla mnie wazniejszy real od gry. i zapewne kiedys przegram bitwe . ale narazie jest pareset milionow do zera dla mnie. i straciliscie niejedna flote z mej reki i zapewne stracicie jeszcze nie jedna . moja flota wyrosla na waszych . ciesze sie ze jestem najwiekszym wrzodem na waszych dupskach.
    z powazaniem elam :P


    Dnia 08-12-2017 --:--:-- następujące floty spotkały się w walce:


    Agresor NaZz [HRB]
    ________________________________________________

    Lekki myśliwiec 2.826.941
    Krążownik 300.000
    Okręt wojenny 150.000
    Bombowiec 2.000
    Niszczyciel 150.000
    Pancernik 100.000

    _________________________________________

    Obrońca elam [Dreams]
    ________________________________________________

    _________________________________________


    Po bitwie...

    Agresor NaZz [HRB]
    ________________________________________________

    Lekki myśliwiec 2.826.941 ( -0 )
    Krążownik 300.000 ( -0 )
    Okręt wojenny 150.000 ( -0 )
    Bombowiec 2.000 ( -0 )
    Niszczyciel 150.000 ( -0 )
    Pancernik 100.000 ( -0 )

    _________________________________________

    Obrońca elam [Dreams]
    ________________________________________________

    Zniszczony!
    _________________________________________


    agresor wygrał bitwę!
    Agresor przejął:
    0 Metalu, 0 Kryształu i 0 Deuteru

    Agresor stracił łącznie 0 jednostek.
    Obrońca stracił łącznie 0 jednostek.
    Na polu zniszczeń unosi się 0 metalu i 0 kryształu.
    Agresor przejął łącznie 0 jednostek.

    Szansa na powstanie księżyca 0%.
    Złom zebrany przez atakującego/atakujących.



    Podsumowanie zysków/strat:



    Podsumowanie agresor

    Metal: 0
    Kryształ: 0
    Deuter: 0
    agresor stracił łącznie 0 jednostek.


    Podsumowanie obrońca

    Metal: 0
    Kryształ: 0
    Deuter: 0
    obrońca stracił łącznie 0 jednostek.



    Powered by Konwerter RW OGotcha 4.1.4


    Dnia 08-12-2017 --:--:-- następujące floty spotkały się w walce:


    Agresor torino [HRB]
    ________________________________________________

    Pancernik 172.615
    _________________________________________

    Agresor Sarmik [HRB]
    ________________________________________________

    Okręt wojenny 20.000
    Niszczyciel 70.003
    Pancernik 100.000
    Lekki myśliwiec 1.285.989
    Krążownik 100.926

    _________________________________________

    Agresor NaZz [HRB]
    ________________________________________________

    Lekki myśliwiec 2.826.941
    Krążownik 300.000
    Okręt wojenny 150.000
    Pancernik 100.000

    _________________________________________

    Obrońca elam [Dreams]
    ________________________________________________

    _________________________________________


    Po bitwie...

    Agresor torino [HRB]
    ________________________________________________

    Pancernik 172.615 ( -0 )
    _________________________________________

    Agresor Sarmik [HRB]
    ________________________________________________

    Okręt wojenny 20.000 ( -0 )
    Niszczyciel 70.003 ( -0 )
    Pancernik 100.000 ( -0 )
    Lekki myśliwiec 1.285.989 ( -0 )
    Krążownik 100.926 ( -0 )

    _________________________________________

    Agresor NaZz [HRB]
    ________________________________________________

    Lekki myśliwiec 2.826.941 ( -0 )
    Krążownik 300.000 ( -0 )
    Okręt wojenny 150.000 ( -0 )
    Pancernik 100.000 ( -0 )

    _________________________________________

    Obrońca elam [Dreams]
    ________________________________________________

    Zniszczony!
    _________________________________________


    agresor wygrał bitwę!
    Agresor przejął:
    0 Metalu, 0 Kryształu i 0 Deuteru

    Agresor stracił łącznie 0 jednostek.
    Obrońca stracił łącznie 0 jednostek.
    Na polu zniszczeń unosi się 0 metalu i 0 kryształu.
    Agresor przejął łącznie 0 jednostek.

    Szansa na powstanie księżyca 0%.
    Złom zebrany przez atakującego/atakujących.



    Podsumowanie zysków/strat:



    Podsumowanie agresor

    Metal: 0
    Kryształ: 0
    Deuter: 0
    agresor stracił łącznie 0 jednostek.


    Podsumowanie obrońca

    Metal: 0
    Kryształ: 0
    Deuter: 0
    obrońca stracił łącznie 0 jednostek.



    Powered by Konwerter RW OGotcha 4.1.4

    i tyle z waszego liczenia ...... mozesz teraz sfarmic swe pushówki by uzupelnic paliwo ..... i nie obrazaj mnie bo niejedna flote straciliscie z mej reki , wiec ponizacie sami siebie . i umniejszacie zwyciestwo ktore kiedys moze byc wam dane . przeciwnika nigdy nie nalezy lekcewazyc . a me sukcesy to wasza pycha i wiara ze nikt wam nie podskoczy. i znow podskoczyl. a wy nawet nie umiecie kontry wyliczyc . i kolejny raz pokazaliscie jak latwo was okpic ........ ja tam jestem zadowolony i do nastepnego spotkania.
    t
    TAŃCZĄCY Z JACKIEM
  • Witam,
    Zasłużone gratulacje dla atakujących za zgranie w akcji i dokładne wyliczenie zawróconego stacjonuj.
    Gratulacje dla broniących dokładnego zsynchronizowania recy i zmylenia kontry przeciwnika.
    A przede wszystkim SzO dla obrońcy, strata spora i na pewno boli.
    Tutaj chciałbym uspokoić atakujących, złom na pewno trafi do obrońcy.

    Ogólnie dobra i emocjonująca akcja, szkoda że nie udało nam się postawić moona przy planecie powrotnej na czas, bo mogło by być ciekawiej :)
    Antares top10 END
    Cygnus top 10 END
    Quantum top 50 ON
    Himalia top 4 ON


    Top 1 ACS uni Himalia ~ 757860.27%
  • Elam*SOFV* wrote:

    czy naprawde jedyne co umiesz to klamac, opluwac i wciskac ludzia chlam? gratulacje akcji ale to juz ktorys raz tracicie zlom na moja korzysc . byla bys uczciwa to bys pogratulowala . ale nie masz jaj .pusciliscie mi 4 ataki na to co straciliscie .... spaliliscie sporo paliwa . a efekt macie jak zawsze . kiedys wam sie uda . ale to juz kolejny raz kiedy was okpilem . ahhhhha ja sie nienapedzam za kase i nie siedze tyle co wy . dla mnie wazniejszy real od gry. i zapewne kiedys przegram bitwe . ale narazie jest pareset milionow do zera dla mnie. i straciliscie niejedna flote z mej reki i zapewne stracicie jeszcze nie jedna . moja flota wyrosla na waszych . ciesze sie ze jestem najwiekszym wrzodem na waszych dupskach.
    z powazaniem elam :P




    i tyle z waszego liczenia ...... mozesz teraz sfarmic swe pushówki by uzupelnic paliwo ..... i nie obrazaj mnie bo niejedna flote straciliscie z mej reki , wiec ponizacie sami siebie . i umniejszacie zwyciestwo ktore kiedys moze byc wam dane . przeciwnika nigdy nie nalezy lekcewazyc . a me sukcesy to wasza pycha i wiara ze nikt wam nie podskoczy. i znow podskoczyl. a wy nawet nie umiecie kontry wyliczyc . i kolejny raz pokazaliscie jak latwo was okpic ........ ja tam jestem zadowolony i do nastepnego spotkania.
    spójrz w lustro i naokoło siebie, sami multikonciarze i pusherzy , wolverine aka tomasz aka berner aka jareks aka bialymis aka kij wie co tam jeszcze, obławia się jak mawia na tym uni :D
    komentując to powiem moneta dla tego gościa to nic, przeniesienie 3 planet za anty w ciagu 2 tygodni 720k anty , mało pewnie :P złom excitera gdzie po 16 min od zdjęcia urlopu już nawet złom u excitera nie leżał, nie był to push tylko czysty farming zapewne :D twoje konto onet aka naten gdzie posadziłeś kolegę ok operatorzy nic nie widzą bo ślepota jest coraz większa, bociarze u ciebie w sojuszu ... ehh przecież to nic, właczanie i wyłaczanie bota po kilku h tak żeby operator nie zauważyl to też nic, panowie wieczna akta, jest kilku czyżby dzielenia, zasiadania czy po prostu bot? mistrz sergant ktoremu 30 sek przed wlotem podnosi flotę z każdej planety synchronicznie, też czysty przypadek.......popisałbym więcej ale mi się nie chce, jesli masz jakieś zastrzeżenia co do naszej gry to powiem ci tyle że nikt z nas nie siedzi dłużej niż 3-4 h dziennie a akty boty robią więc nic innego ci nie zostaje jak zgłosić to, ponadto kwestie pushówek? masz cos do powiedzenia? support. ...... moje pushówki to biker , exciter i reszta matołów co fsa nie potrafią zrobić, lub klikają podglad co 15min 5 sekund, oszczędź sobie biadolenia bo z tego co moja pamięć sięga w naszym sojuszu było ze 2 banany 1 za multi niesłuszny , drugi mój za bash. rozumiem że dalej mamy przewagę we flocie mimo iż was jest 2x tyle, ale mi to w niczym nie przeszkadza w wypowiedzeniu wam kolejnej wojny gdybędzie polowa drimsów bez urlopu, myślicie że jesteście nie do ruszenia i na urlopach? jesteście, odważniejsi jak gufcio spadną jako pierwsi , marakuja też zostanie biedota latania wampo naszych satkach bo na moona gdy nawet stoję bez fsa po 12h nawet skana nie dostaję, a wchodząc na konto myśle ile dexa mi zostało :P , macie w sojuszu istną plejadę gwiazd, jedni z niewyparzoną gębą , drudzy nazbyt gadatliwi (tu przytoczę informację mojego idola Franka do mnie że planuje na mnie jakąś akcję) wcześniej czy póżniej sami się powybijacie a ja tylko będę się z was śmiał jak cały czas czynię....

    kwestia akcji wszystko było ustawione tak jak trzeba , recki w sek x i sekundę po x, po ataku okazało się że raporty zbiórki nie są w tych samych sekundach co były ustawione... kolejny zbieg okoliczności? to uni to dno, za dużo błedów gry etc etc , trafienie tej floty też było dziwne, wyklikałem co do sekundy, policzyłem co do sekundy plus sekundę dodałem i pierwszą falą tego nie trafiliśmy, 5 sekund rozbieżności? czyżby kalkulatory kłamały?

    o nasze paliwo się nie martw wyfarmimy u twoich kolegów, a połowa drimsów tych aktywnie grających będzie spakowana do końca marca ale niestety potrzebujemy zniesienia zasady basha więc wkrótce na forum w dziale wojen dodam post w ktorym dodam że liczy się każdy procent, nawet z bunkrów, w których jak mniemam moje i uniona gsy w liczbie ponad 10k zrobią porządek bo samemu to średnio mi się opłaca.

    tyle ode mnie łez nie wylewam, bo to tylko gra ale niektórym łby zryła doszczętnie

    Sarmikowa dzieks za lota, odrobimy niebawem w kolejnym grubym acsie

    ps. elamku spójrz w dział st , nie widzę tu drims po stronie wygranej, i zaznaczam chodzi o procent a nie 2kk zysku z satek, a tak btw macie otwarte did nasze małe rw tam wklejajcie zeby się dowartosciowac, chociaż wątpię żeby te z satek w prou się mieściły
    "I must not fear. Fear is the mind-killer. Fear is the little-death
    that brings total obliteration. I will face my fear. I will permit it to
    pass over me and through me. And when it has gone past I will turn the
    inner eye to see its path. Where the fear has gone there will be
    nothing. Only I will remain.
    "


    "NaZz ty jesteś jak fabryka - produkujesz zniszczenie"
  • jak juz sie napitoliles to powiem tylko tyle nie widzisz bo nie wstawiam ...... i widze ze masz tyle samo do powiedzenia co sarnikowa . zachodzicie w glowe jak mozna rosnac bez oszukiwania podajecie teorie . spekulacje ..... ja z tego nic nie wiem co piszesz . ale gratuluje doswiadczenia bo widze ze wiesz o czym mowisz .
    i jak chcesz mnie obrazac to prosze. jak narazie po mojej stronie sa st na was a wy mi tylko niebo zasmiecacie atakami i nic wam po tym .

    i ja was nie obrazam . nie sugeruje nic. to sa fakty . mam swiadomosc ze kiedys umocze i z mej strony uslysz graty. za to z waszej strony slychac tylko jazgot. oczywiscie pisze ogolnie ze wy to wy . i sorki dla uniona i bory jesli czuja sie urazeni . mam o was jak najlepsze zdanie. w was nie widac tej pychy ktora kieruje nazzem sarmikowa i torino i szacun dla was .
    • ........12.2017 22:20:31kogo tam farmisz
    • elam08.12.2017 22:30:10gdzie:) dopiero zszedlem na cygnusie mialem akcje i ratowalem sojusznika
    • elam08.12.2017 22:30:21https://board.pl.ogame.gameforge.com/index.php/Thread/410949-Sarmik-HRB-NaZz-HRB-vs-Naten-Dreams-6782-46/
    • ........12.2017 22:34:27hehe smiac mi sie chce nazz 1 pusher na elektrze byl i nie tylko na cyngu tez zawinol moje stare konto co tam kiedyś miałem a torino to ciec
    • .......08.12.2017 22:35:25niech nie kwika bo jak bede w polsce to go dojade na wiosce jak pojade do roszinki swojej w jego okolice hehe
    wykropkowalem nick sojusznika z innego uni. ale sam zobacz jakie maja ludzie o tobie zdanie........taki jestes w pamieci graczy co cie znaja. o mnie maja inne zdanie . i takim pozostaniesz i niewazne ile napiszesz i rzucisz obelg . ....... bo taki jestes . i nic z tym nie zrobisz . wszyscy wiedza jaki smród zostawiasz za soba
    i tyle w temacie
    t
    TAŃCZĄCY Z JACKIEM

    The post was edited 1 time, last by Elam*SOFV* ().

  • Elam*SOFV* wrote:

    jak juz sie napitoliles to powiem tylko tyle nie widzisz bo nie wstawiam ...... i widze ze masz tyle samo do powiedzenia co sarnikowa . zachodzicie w glowe jak mozna rosnac bez oszukiwania podajecie teorie . spekulacje ..... ja z tego nic nie wiem co piszesz . ale gratuluje doswiadczenia bo widze ze wiesz o czym mowisz .
    i jak chcesz mnie obrazac to prosze. jak narazie po mojej stronie sa st na was a wy mi tylko niebo zasmiecacie atakami i nic wam po tym .

    i ja was nie obrazam . nie sugeruje nic. to sa fakty . mam swiadomosc ze kiedys umocze i z mej strony uslysz graty. za to z waszej strony slychac tylko jazgot. oczywiscie pisze ogolnie ze wy to wy . i sorki dla uniona i bory jesli czuja sie urazeni . mam o was jak najlepsze zdanie. w was nie widac tej pychy ktora kieruje nazzem sarmikowa i torino i szacun dla was .
    my z Sarmikową po prostu jesteśmy wylewni, nie tak jak reszta
    skoro jesteś taki ą, ę to spakuj wiewióra naszego ekonoma czy też zurka skoro nie dałeś rady wopinowi ................a wopin to lama (sorry matołku wopinku ale prawda jest taka a nie inna)
    wg moich obliczeń: na chwilę obecną z twoim egocentrycznym zaangażowaniem w grę, gdy siedzisz na jednym moonie a surka sama ci zlatuje pakujesz w swoje parszywe recki jedynie wopina i wiewiórkę, do reszty nawet nie możesz wystartować bo po 1 nie masz z kim, po 2 sam się rozbiasz jak mucha o szybę, jedynie ci nasze satki zostają a jest ich miejscami aż po 1000, wiec życzę powodzenia w dalszej grze jak i również w handlu po minimalu
    pamietaj jesteś guru drimsów nie daj się zawieść tak jak dziś gdzie dałeś przysłowiwej dupy i nie mogłeś zorganizować jakiejkolwiek obrony przez całe 10h
    nie mów że reszta bała się podstawić czy sciąnać urlopu
    mocni jesteście tu na forumale mi to wisi i powiewa i tak was wyprostuę, tapicerkę w reckach odświeżam
    "I must not fear. Fear is the mind-killer. Fear is the little-death
    that brings total obliteration. I will face my fear. I will permit it to
    pass over me and through me. And when it has gone past I will turn the
    inner eye to see its path. Where the fear has gone there will be
    nothing. Only I will remain.
    "


    "NaZz ty jesteś jak fabryka - produkujesz zniszczenie"
  • no ale to wystarczy spojrzec w staty floty...... nic odkrywczego nie napisales

    ale skoro kreci cie takie pisanie .....skoro myslisz ze jestes tworczy.....

    mnie nie kreci mama mi zawsze mowila nie gadaj z dupa bo cie osra . tak ze ja sie wycofuje bo juz mnie nawozem dosc ochlapales pa :)
    t
    TAŃCZĄCY Z JACKIEM
  • Elam*SOFV* wrote:

    jak juz sie napitoliles to powiem tylko tyle nie widzisz bo nie wstawiam ...... i widze ze masz tyle samo do powiedzenia co sarnikowa . zachodzicie w glowe jak mozna rosnac bez oszukiwania podajecie teorie . spekulacje ..... ja z tego nic nie wiem co piszesz . ale gratuluje doswiadczenia bo widze ze wiesz o czym mowisz .
    i jak chcesz mnie obrazac to prosze. jak narazie po mojej stronie sa st na was a wy mi tylko niebo zasmiecacie atakami i nic wam po tym .

    i ja was nie obrazam . nie sugeruje nic. to sa fakty . mam swiadomosc ze kiedys umocze i z mej strony uslysz graty. za to z waszej strony slychac tylko jazgot. oczywiscie pisze ogolnie ze wy to wy . i sorki dla uniona i bory jesli czuja sie urazeni . mam o was jak najlepsze zdanie. w was nie widac tej pychy ktora kieruje nazzem sarmikowa i torino i szacun dla was .
    • ........12.2017 22:20:31kogo tam farmisz
    • elam08.12.2017 22:30:10gdzie:) dopiero zszedlem na cygnusie mialem akcje i ratowalem sojusznika
    • elam08.12.2017 22:30:21https://board.pl.ogame.gameforge.com/index.php/Thread/410949-Sarmik-HRB-NaZz-HRB-vs-Naten-Dreams-6782-46/
    • ........12.2017 22:34:27hehe smiac mi sie chce nazz 1 pusher na elektrze byl i nie tylko na cyngu tez zawinol moje stare konto co tam kiedyś miałem a torino to ciec
    • .......08.12.2017 22:35:25niech nie kwika bo jak bede w polsce to go dojade na wiosce jak pojade do roszinki swojej w jego okolice hehe
    wykropkowalem nick sojusznika z innego uni. ale sam zobacz jakie maja ludzie o tobie zdanie........taki jestes w pamieci graczy co cie znaja. o mnie maja inne zdanie . i takim pozostaniesz i niewazne ile napiszesz i rzucisz obelg . ....... bo taki jestes . i nic z tym nie zrobisz . wszyscy wiedza jaki smród zostawiasz za soba
    i tyle w temacie
    podać adres temu bohaterowi?


    Elam*SOFV* wrote:

    no ale to wystarczy spojrzec w staty floty...... nic odkrywczego nie napisales

    ale skoro kreci cie takie pisanie .....skoro myslisz ze jestes tworczy.....

    mnie nie kreci mama mi zawsze mowila nie gadaj z dupa bo cie osra . tak ze ja sie wycofuje bo juz mnie nawozem dosc ochlapales pa :)
    niestety na tym uni ty wyżej srasz niż dupę masz, tez niż odkrywczego :)
    a że grasz tu i tam wiem z kim rozmawiasz , kolejny bezmózg, etc etc
    grunt to dobrze wazeliną niektórym posmarować wtedy gra idzie lepiej
    tu wyrobiłeś o sobie mniemanie, pokaż jak po moonach latasz nawet w acsie :)
    a ja daej będę się śmiał z twojej niemocybo nawet w 5 możesz mi wiesz co.....
    "I must not fear. Fear is the mind-killer. Fear is the little-death
    that brings total obliteration. I will face my fear. I will permit it to
    pass over me and through me. And when it has gone past I will turn the
    inner eye to see its path. Where the fear has gone there will be
    nothing. Only I will remain.
    "


    "NaZz ty jesteś jak fabryka - produkujesz zniszczenie"
  • Twoja flota rośnie na naszych.
    Jesteś największym wrzodem na dupie.
    Nie jedną flotę nam zezłomowałeś.
    Bleble blebleble, bleeeble

    Rzygam tenczo elamku, nie wiem co bierzesz, ale zmień dostawcę, albo weź mniej bo bujasz w obłokach absurdu własnych wypowiedzi.
    Jedyne co pamiętam to jak mi latałeś po satkach bo na nic więcej odwagi nie wystarczyło, nie koloryzuj tego do floty, satki nie uciekają, ani się nie bronią...
    Pycha? A zerknij w lustro jak będziesz pisał kolejny smętny post o tym jakim jesteś kryształowym graczem a my chamidła i niedojdy mamy czelność istnieć.
    Wrzodem powiadasz?
    Żaden gość, który od zawsze buja się na urlopie, bo BOI się grać bez ufsa nie jest dla mnie ważniejszy od idlaka z którego mam surkę, żaden smerf, zdejmujący urlop tylko po to, by UKRAŚĆ złom, zamiast BRONIĆ swojego sojusznika, nie jest niczym więcej jak ZEREM w tej grze i ZEREM w sojuszu w którym jest.
    Żaden gość, który ma przyrosty większe od dwóch aktywnych flociarzy razem wziętych, a sam siedzi na urlopie, zdejmując go tylko po to, by puszówki mogły pracować, nie jest dla mnie godnym przeciwnikiem, takich graczy, przepraszam, pseudograczy mam w głębokim poważaniu i jedyne co robię to tępię jak mogę i ile mogę, a Ciebie mój drogi z miłą chęcią bym tępiła, gdybyś miał odrobinę honoru i odwagi grając aktywnie.
    Ale nie masz i mieć nie będziesz bo dobrze wiesz, że jesteś zbyt mierny by utrzymać swoją flotę przynajmniej przez 24h bez urlopu, siedząc na koncie SAM a nie ze swoim zasiadaczem (czy zasiadaczką)
    Zagraj chociaż raz w życiu na Cygnie w sposób uczciwy, jeżeli wiesz co to słowo oznacza, wytykasz nazzowi push? Widziałeś nazza na banie na push? Widziałeś nazza na banie za multi? Za zasiadanie, za cokolwiek?
    Bo Ciebie widzieliśmy CZTERY razy, jeszcze masz coś do dodania? Panie Kryształowa Kupo?

    Wytykasz nam brak życia prywatnego? Mnie, która z urlopu zeszła po hmm, 4 miesiącach? Zeszła bo ma okazję pograć, krótką niestety, ale jak widać owocną, a Ty na ilu uni grasz, Panie Posiadaczu Życia Prywatnego?

    Jesteś miernotą tego uni, elamie, nieporozumieniem swojego sojuszu, a za to, że oni tak w Ciebie wierzą, dostają po tyłkach.
    Ciąg dalszy nastąpi, obiecuje odebrać ten złom, nie od Ciebie to z Twoich puszówek...
    ... oraz sojuszników.

    Administrator Forum kasai:
    Upominam za obrazę. Proszę nie prowokować.
    Podrzuć własne marzenia swoim wrogom, może zginą przy ich realizacji.

    [09:01] <PabLo> nie poczebuje laski pffff [09:01] <PabLo> sam se poradze
    [14:27] <cptK> kocham Cie [14:27] <cptK> wyjdz za mnie
  • NaZz wrote:

    pakujesz w swoje parszywe recki jedynie wopina i wiewiórkę
    Oj to sobie wypraszam, nie przypominam sobie żebym od Elama po tyłku dostał :) Od Agenta owszem, zdarzyło się :P Ale wtedy dopiero poznawałem co to jest uni speed x4!
    Gratki akcji bo ładna - moonkilling, klikanie stacji, liczenie. Miodzio. Do pełni szczęścia brakuje tylko tego złomu.