Uniwersum Kallisto wita ;) Ja też witam uni, a wy ? przywitacie się ?

  • Uniwersum Kallisto wita ;) Ja też witam uni, a wy ? przywitacie się ?

    Siemka wszystkim.. 8-)

    widzę że nie ma jeszcze tematu, to zakładam wypadało by się zapoznać..
    kto z kim jak i gdzie, a więc przedstawcie się :P

    SenSey vel Angel jestem :*
    obecnie SenSey

    właśnie wbiłem na uni. i mam zamiar grać
    ostatni raz tu byłem początkiem roku 2013,
    jak ktoś pamięta jeszcze albo co to pisać na priv albo w grze ;}

    A tak w ogóle to zmieniło się coś przez te 2 latka jakieś większe zmiany ?

    :fa: Best Solo - 3.145,86% :fa:
    Best Acs - 1.595,04% :fa: Best Def - 1.456,02%
    All ST - 20.087,66%

    Wkońcu padnie ostatni nazylion, my i tak, my i tak chcemy jilion..

    The post was edited 2 times, last by SenSey ().

  • Lipa.. Pomad 2h od startu unii, a tu zaledwie 600 graczy. Ach no i turbo złotówki już poszły w ruch. Trzeba czekać do unii w starym stylu.
    Juve per sempre sarà! 01.11.1897! 120 anni!

    UNII 64 PLAYER
    UNII Mizar / top 77
    UNII Rigel / top 34
    UNII Fidis / top 58
    UNII Libra / top 31

    The post was edited 2 times, last by DLuGi xD ().

  • To już widzę co się co się zmieniło :quasi:
    3h po starcie uni. a tu 700 graczy
    kiedyś po godzinie było z 2-3k po 3h to już 8k typa grało :-/ i cie wrzucało na 6 gale xD
    na drugi dzień to już czasem miejsca na uni nie było i blokowali rejestracje..
    to wszystko ta anty już całkiem rządzi widzę, nawet surke można kupować ?(

    :fa: Best Solo - 3.145,86% :fa:
    Best Acs - 1.595,04% :fa: Best Def - 1.456,02%
    All ST - 20.087,66%

    Wkońcu padnie ostatni nazylion, my i tak, my i tak chcemy jilion..
  • Witam wszystkich!
    Ja również zacząłem grać na tym uni, jednak jest to moja pierwsza poważna gra w OGame, parę razy pogrywałem jednak było to zabawa na kilka dni, teraz mam zamiar pograć troszeczkę dłużej, a to dla tego, że akurat mam masę wolnego czasu i brak pomysłu co z nim zrobić.
    Jeżeli byłby ktoś tak miły i pokierował mnie co nieco w grze to nie obraziłbym się ;)

    Pozdrawiam!
    Kallisto
  • Ciekawe kiedy pierwsze kolonie i pierwsze steki będą :D
    Witam wszystkich zarówno nowych jak i starych wyjadaczy.
    Myślę, że tutaj zagoszczę już na dobre.
    Już nawet mogę prowadzić rekordy mam wszystko przygotowane łącznie z designem.
  • Witam,

    Prędkość flot x1 dla mnie bajka, eko też nie za szybkie - na spokojne poklikanie w sam raz. Szukam soja z wiekowymi graczami co by na spokojnie poklikać w starczym tempie :P

    pzdr
    **

    ThErE iS nO sPoOn

    **
  • Mari wrote:

    Dobrze, że chociaż ograniczyli ilość kupowanej surki.
    To jest mistrzostwo świata, wpakować grubą kasę w grę żeby przez chwilę być top 1.
    Później topka się skończy a kasy Wam nikt nie odda taka prawda.
    Najlepsze jest to że sobie później wpisują TOP 1 na forum ]:-D
    To nic że ich do końca tygodnia/miesiąca zezłomują :P



  • Kupujecie już kontenery?
    Ja się zastanawiam, ale teraz to raczej surowce są potrzebne na rozwój, więc nie będę tak szastał.
    W końcu lab zbudowany teraz myślę kopalnie podkręcić nieco i do mt dojść.
    Nie mam nic do kupujących antymaterie sam kupuje na innym uni co prawda, ale chodzi o to, że po prostu denerwuje mnie, że ja grając bez nie mam nawet mt, a goście już sondy mają a nie zdziwiłbym się jakby dziś już kolonie postawili.
  • ja to w ogóle mam na to tiruriru :) Jak bym zobaczył, że koleś wywala tysiak w pierwszy dzień istnieina Uni na anty to zamiast go zwyzywać chyba bym mu pogratulował z podziwem zaparcia i majątku :)

    Na luzie chłopaki, widzę, że siedzicie w temacie długo, dobrze wiecie, że wystarczy jedna noc, ta jedna noc i można sobie swoją anty dupkę podetrzeć i zapłakac nad rozstrzaskaną flotą.

    Super Moderator cruella:
    wyciachany wulgaryzm. upominam :P
    **

    ThErE iS nO sPoOn

    **

    The post was edited 1 time, last by malroy ().

  • Mari, jaki masz nick w grze?
    U. #21 - PL (Top 600) OFF! (Flociarz)
    U. #52 - PL (Top 50) OFF! (Flociarz, po złomie Ekonoob)
    U. #1 - LT (Top 1) OFF! (Ekonoob)
    U. #Kallisto - PL (Top 50) ON! ("Ekonoob" bo strach latać)
    U. #Epic Blue - Czekam ;]

    The post was edited 3 times, last by shomei ().

  • Taki jak na forum.
    Ja sobie na spokojnie gram bez spiny.
    Póki co nie dołączam do sojuszu żadnego, miałem parę propozycji, ale muszę się dobrze zastanowić zanim podejmę decyzję.
    Zrobiłem metal na 9 i teraz mi się robi już 10 lvl.
  • Denaya, nie daj sie zmylic :) Tradycyjnie ktos wbil skrypt na konto "Imperator" co spamuje uklady falszywimi kontami... Generalnie, ci gracze nie istnieja.
    U. #21 - PL (Top 600) OFF! (Flociarz)
    U. #52 - PL (Top 50) OFF! (Flociarz, po złomie Ekonoob)
    U. #1 - LT (Top 1) OFF! (Ekonoob)
    U. #Kallisto - PL (Top 50) ON! ("Ekonoob" bo strach latać)
    U. #Epic Blue - Czekam ;]
  • Witam wszystkich. :)
    Przyszedłrm zobaczyc co sie tutaj dzieje.
    Widze odrazu narzekanie na AnTy.
    Podziekujecie im w przyszlosci, bo to dobre farmy zawsze są.

    Pozdrawiam.
    10 przykazań gracza OGame
    1. ...
    2. ...
    3. ...
    4. ...
    5. ...
    6. ...
    7. Pamiętaj, współczuj temu kto zniszczył twoją flotę - prawdopodobnie nie ma nikogo poza OGame.pl
    8. ...
    9. ...
    10. ...ostatnie pozostawiam Tobie...
  • shomei wrote:

    Denaya, nie daj sie zmylic :) Tradycyjnie ktos wbil skrypt na konto "Imperator" co spamuje uklady falszywimi kontami... Generalnie, ci gracze nie istnieja.


    Ile razy można to tłumaczyć... To nie są skrypty. Nick Imperator+cyferki przydzielany jest automatycznie graczom którzy zarejestrowali się klikając w reklamę.
    Generalnie,ci gracze istnieją.
    HYPERION OFF

    LIBRA OFF