RevenGee

Ta strona wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka). Kontynuując jej przeglądanie, zgadzasz się na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Więcej informacji

  • Dzien Dobry ! Przyszedł czas i na mnie =)

    Imię: Michał
    Mieszkam: Kalisz (okolice) :>
    Studiuję: Warszawka (AON)
    Rocznik: 94
    Zainteresowania: Sport


    Nie będę się rozpisywał :) Będziecie chcieli to zapytacie a ja chętnie odpowiem ! :)

    Pozdrawiam
    ReV
  • Ave leniwcu
    Oglądałeś Polowanie na czerwony październik? 
    Zadowolony z wakacji? Czy jeszcze rok akademicki trwa? 
    Ulubione uniwersum? 
    Ulubiony okręt?
    Ulubiona mitologia i dlaczego ta mitologia? 
    Ulubiona postać z mitologii? 
    Ulubiony bóg z mitologii? 
    Ulubiona książka? 
    Ulubiony przedmiot w szkole? 
    Czemu ten kierunek studiów? 
    Ulubiona postać z filmów Marvela? 
    Najmniej lubiana postać z tych filmów? 
    Grasz eko czy flotą? 
    Czemu zielona strona mocy?
    Czemu chcesz być w Teamie?
    However strong you become, never seek to bear everything alone. If you do, failure is certain. - Uchiha Itachi do Uzumaki Naruto
    “The man once wrote: Do not meddle in the affairs of wizards, for they are subtle and quick to anger. Tolkien had that one mostly right."
    GO - 2015-2016
  • Drakensang napisał(a):

    Ave leniwcu
    Oglądałeś Polowanie na czerwony październik?  Niestety nie
    Zadowolony z wakacji? Czy jeszcze rok akademicki trwa?  Wakacje udane w 100%
    Ulubione uniwersum?  Niegdyś U44, obecnie nie gram
    Ulubiony okręt? Pancernik
    Ulubiona mitologia i dlaczego ta mitologia?  Brak
    Ulubiona postać z mitologii?  Brak
    Ulubiony bóg z mitologii?  Zeus
    Ulubiona książka?  Nie czytam za wiele książek
    Ulubiony przedmiot w szkole?  WF ;D
    Czemu ten kierunek studiów? Stosunki Międzynarodowe ? Interesuje mnie to, liczę na to, że po studiach znajdę dobrą prace ale na to chyba każdy liczy
    Ulubiona postać z filmów Marvela?  Spider-Man