Toadie

    • FA

    Ta strona wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka). Kontynuując jej przeglądanie, zgadzasz się na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Więcej informacji

    • Mati napisał(a):

      Chyba dobranoc :P Za wcześnie na dobranoc, napisz za dwie godziny.

      Nie wydaje Ci się, że to pytania z rozmowy o pracę? :D Nie wiem, dawno nie byłem.

      Ile chciałbyś zarabiać? Jak siebie znam, to nieważne ile bym nie zarabiał, zawsze uznałbym, że przydałoby się więcej ;)

      Jak widzisz siebie za 5 lat? Nie wiem,...

      Co uważasz za swoją największa porażkę? ...nie znam się,...

      Wymień swoje trzy wady. ...nie orientuję się,...

      Co Cię najbardziej motywuje? ...zarobiony jestem!

      Siema siema koleżko! Siema siema Mati!

      OGame.pl
      Z Życia Uniwersów
      Starcia Tytanów, Seek&Destroy, Nauka, Sport

      Ścisłe trzymanie się reguł bywa o wiele lepsze od oszukiwania.
    • Co jeszcze oprócz pieniędzy liczy się w Twoim życiu?

      Jeśli miałbyś do wyboru iść na wesele do bardzo, bardzo dobrych znajomych (wręcz przyjaciół) i jechać na koncert, dajmy na to David Gilmoura, przykładowo we Wrocławiu to co byś wybrał i jak byś to uzasadnił młodej parze lub osobie z którą masz jechać na koncert?

      Jak myślisz - co ja bym wybrał przy dylemacie z pytania powyżej?

      Jeśli miałbyś wyczynowo uprawiać jakiś sport to w czym oprócz piłki kopanej obunóż sprawdziłbyś się najlepiej?

      Jaki jest Twój ulubiony rodzaj chmur? :D
      ex SMod ZŻU, MN
      ex Mod Handel, Wojny, DiD, S&D, ST, PoO, WiP

      LFC - this means more...


      Twister jest genialny!
      mirela jest wspaniała!
      Pręgierz (*)
    • Mati napisał(a):

      Co jeszcze oprócz pieniędzy liczy się w Twoim życiu? Sporo rzeczy się liczy, tylko różne rzeczy są ważne w różnym stopniu.