Ogłoszenie Przywitaj się!

    Ta strona wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka). Kontynuując jej przeglądanie, zgadzasz się na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Więcej informacji

    • Witam jestem Adi ( adek) co zje nie jeden obiadek . :D . Gram od gimnazjum dobre 9 lat koledzy mnie tu ściągnęli kiedyś . Szkoda że nie dotrwali do dziś :/ . No pojawiam się i znikam tak przeważnie do 1,7 mln pk . Jakieś tam podatawy znam . Na codzień chodzę do pracy . Wiek 21 lateK . . No i co tam więcej wędkowanie to małe zainteresowanie. Dysko ( nikt nie proponował jeszcze ) ale niech nie zwiedzie cie mój spokój . :evil: Kocham tańczyć jak potrafię . :D :E Przepraszam dopisuje mi humor dziś :saint:
      Startuje wlatuje może eko cie uratuje .
    • witam jestem nowy w tej grze szukam sojuszu na eventowym serverze universum s 207 nie znalazlem watku na ten server w dziale prezentacje sojuszy wiec pisze tutaj. Jakby ktos szukal graczy do sojuszu to jestem chetny. moj nick w grze taki jak na forum. Poki co wykonuje zadania w samouczku.
    • :xgszo: to i ja się przedstawię Paweł.B latek 47 :bday: w obrazki tak z 10 latek licząc w tym roku minie,jak gram w eko flo jak mi humor coś poprawi :ow: :gszo: w stekach byłem po 2 stronach ,były lepsze czasy i gorsze lecz sentyment został a to wszystko przez Braciaka tak od uni 7 zacząłem a później poleciało :top1: w najlepszych czasach na 17 uniach grałem,lecz teraz już nie ma tak czasu jak kiedyś ,szkoda :lool: Moją pasją są gry a w szczególności na konsole w te gram od początku kiedy 1 Playstation wszedł i tak zostało kolekcja gier i konsol rośnie a w ogam z dorywki :dobry: :bdb:
    • Cześć @xaolosik! :papa: Nie wiem czy tutaj akurat kogoś takiego znajdziesz, tym bardziej, że to Uni eventowe, więc długo działać nie będzie, ale może po prostu rozsyłaj aplikacje do istniejących sojuszy w grze? :fsmile: