Hejka, tu Leah. Jestem z okolic Wrocka. W OGame gram od ok miesiąca.
Ogłoszenie Przywitaj się!
-
-
Witam,
Jestem z Warszawy, wróciłem do gry po długiej przerwie, podkusiło mnie do tego uniwersum Retro i kilku znajomych tam grających.
Gram od 2004 roku z jedna dluga przerwą, grałem głównie na ogame.org na uni4 i 7. Tutaj najdluzej chyba uni10 i uni29. Nie wszystko dokładnie pamiętam.
W każdym razie znowu tu jestem, obecnie w uni Polaris.
Pozdrawiam -
Witam. Grałem w ogame dobre 6 lat temu. Teraz widząc to forum od nowa zachciało mi się grać. Lecę się zarejestrować
-
Siemaszki, jestem Jacek!
Kiedyś grałem regularnie, ale czas przestał być dla mnie łaskawy. Teraz jednak mam więcej wolnego i mogę od nowa zacząć grać. Do zo na serwerze! -
witam > Kuba . gram na polaris i quaoar .
-
Siemanko, jestem Oliwier, jeszcze nie zacząłem do końca mojej przygody z grą, dopiero się za to zabieram. Najpierw chciałem odwiedzić to forum i poczytać co nieco na ten temat. :))) Pozdrawiam ciepło w ten zimny czas!
-
Siemanko !
Jestem Patryk, wracam po około siedmiu latach przerwy
Polecicie jakieś dobre, tętniące życiem uni? Bo widzę że na Quaoar troszkę nudno, jeden dzień i przeskok o 2k pozycji to nie wróży dobrze
pozdrawiam wszystkich ze starej gwardii!Quaoar ON
-
Siemanko maniaki !
-
Witam Jestem Michał mam 31 Lat Brodnica , gram od początku w Ogame
Kiedyś były piękne czasy 14 tyś graczy na server. 10 ST na Noc.
Ogólnie gra bardzo mi się podoba i ludzie też są bardzo fajni .ZŁY SEN / Kapitan Marvel
TOP1 FLOTA UNI51 OFF / EUROPA ON
-
Hejka wszystkim !!
Jestem Sebastian pochodzę z Lubina jeszcze mam 29 lat lecz niedługo 30 stka spadnie na kark ale i tak piękny jest ten świat
14.000 tysięcy graczy nie pamiętam na serwerze, maximum pamiętam 8.000, zaczynałem na Uniwersum 42. -
witam
mam na imie Michal...wrocilem po dluiugiej przerwie. Gralem na capelli...czy jest ktos kto tam gral?
jawor -
Witam ,