Witam, pzodrawiam zkalisza. Studiuję w Krakowie. Mieszkam w Warszawie. Muszę zapoznać sie z trym forum. Pozdrawiam.
Ogłoszenie Przywitaj się!
Ta strona wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka). Kontynuując jej przeglądanie, zgadzasz się na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Więcej informacji
-
-
Kim jest zkalisza?
Jedyny, prawdziwy zwycięzca ostatniej Wojny Spamowej.
29. stycznia 2009 - 29 stycznia 2013
Jak ten czas szybko leci... -
Widzę, że ktoś tu ma problem z czatykietą...
-
A ktoś ma problem z ogarnięciem jednej nazwy
Milo mi jest powitac wszystkich forumowiczow i graczy OGame
Mam na imie Piotrek wlasnie zaczynam swoja przygode z ta gra
Na codzien kierowca ciezarowki:) mam nadzieje ze w przerwach bede mogl wygospodarowac odpowiednio duzo czasu by zasmakowac urokow zabawy
Prosze o wyrozumialosc i cierpliwosc zanim naucze sie zasad
Pozdrawiam i zycze milych i owocnych dlugich godzin spedzonych podczas gry -
Ten post napisany przez: -=Rettior=- (17.06.2014, 23:59) jest ukryty, poniewaz ignorujesz uzytkownika -=Rettior=-.
-
Witam wszystkich.
Dobrych kilka/ kilkanaście lat temu zaczęłam grać w ogame. Potem długo nie grałam, parę razy wróciłam do gry na nowych UNIACH, ale na żadnym nie byłam ponad rok. Teraz postanowiłam wrócić na dłużej - padło na UNI Antares.
Nie podam stylu gry, bo on zależy od chęci i czasu. Uczcie się na błędach, bądźcie pozytywnie nastawieni i nie poddawajcie się po 1 porażce, bo praktycznie wszystko da się nadrobić...
PS. Życzę wszystkim dobrej zabawy.
DominikaPost był edytowany 3 razy, ostatnio przez ValquirePL ().
-
Cześć wszystkim po latachTu miał być podpis, ale jak widzisz go nie ma
-
Witam, widzę wiele nowych twarzy(twarzy rotfl?).
Według mnie gf ma jeszcze coś w zanadrzu, patrząc np. na popularność gry to jest coraz mniejsza. Dlatego na pewno jeszcze na pewno będzie się działo tym bardziej, że wprowadzają nowość, choć nie tak często jak by się tego chciało.