Good old days na U46 - R.I.P. 19.09.2006 - 30.05.2012 [*]

    • uni46:
    • Good old days na U46 - R.I.P. 19.09.2006 - 30.05.2012 [*]

      No siemka Wam, fajnie chyba bylo n naszym uni, nie? :D

      Chcialem zakomunikowac ze dzis zakonczyl swe istnienie jeden z najlepszych jesli nie najlepszy sojusz na U46 czyli GHOSTS. Sojusz zostal zalozony przez Angeline - Czarownice i Arlika 2lutego 2007r i istnial nie przerwanie do dnia dzisiejszego czyli 3 czerwca 2012, rzekłoby sie - kupa czasu. Bylo w nim wielu wybitnych graczy, wiele ST padlo z rak jego czlonków, wiekszosc wygranych :D Przez dlugi okres czasu TOP1 sojuszy w punktach i flotach.
    • dENiOR wrote:

      No siemka Wam, fajnie chyba bylo n naszym uni, nie? :D

      Chcialem zakomunikowac ze dzis zakonczyl swe istnienie jeden z najlepszych jesli nie najlepszy sojusz na U46 czyli GHOSTS. Sojusz zostal zalozony przez Angeline - Czarownice i Arlika 2lutego 2007r i istnial nie przerwanie do dnia dzisiejszego czyli 3 czerwca 2012, rzekłoby sie - kupa czasu. Bylo w nim wielu wybitnych graczy, wiele ST padlo z rak jego czlonków, wiekszosc wygranych :D Przez dlugi okres czasu TOP1 sojuszy w punktach i flotach.



      eee tam, N W P był najlepszy ^^
      Tu byłem, Moderator


    • a ile z tych ST było wykręconych na SamiSwoi :D:D:D

      gdyby nie my :D to byście ST nie mieli :PPPPPPPPPPPPP

      ale fakt miło sie grało na tym uni, nawet jak oddałem jedno konto to po jakims czasie rok czy dwa :) wracałem grac :)
    • właśnie dostałam linka :)
      qrcze ten sojusz to legenda w moim ogamowym życiu :) jak dotąd nie byłam w lepszym :)
      patrzę z melancholią w sercu na GHOSTS
      cudowni ludzie, wspaniała atmosfera gry, niesłychana dyscyplina i samozaparcie zawodników :) zaś Arlik to Ronaldo w zespole ;)
      ciekawe co robi Arlik hehe
      pozdrawiam wszystkich z którymi grałam w GHOSTS a także wszystkich którzy grali po moim odejściu którego żałowałam :)

      Komorników i SS też pamiętam ale GHOSTS jest (BYŁ) THE BEST ;)

      buziaki chłopaki - powodzenia gdziekolwiek jesteście ;)

      Cierpienie wymaga więcej odwagi niż śmierć....
    • Aż łezka w oku się kręci ;) hehe


      Najlepszy sojusz w jakim kiedykolwiek miałem przyjemność grać.
      Odkąd uni 46 się "skończyło" żadne inne nie wciągnęło mnie w dalszą grę. Masa fajnych ST dużo ciekawych znajomych, nocne zarywanie dla kilku zniszczonych statków ;)

      Może jeszcze kiedyś znowu GHOSTS powstanie na innym uni.

      DZIĘKI !
    • Ahmmm... co za czasy :)
      Właśnie przypadkowo wlączyłem gg i Angelina przesłała mi linka do tego tematu...
      Połączenie dwóch sojuszy dało tak niezwykły wytwór jakim były Duszki :)
      Najlepsze czasy spędzone na klikaniu w podgląd.
      Mam nadzieje, że ktoś mnie jeszcze pamięta
      Pozdrawiam wszystkich!
      N30
      Moje ST na 46:
      Solo: 211% 144% 135% 105% 41%
      ACS: 322% 224% 127%
      "W moich kręgach już wielu odpadło" :D
    • Witam

      Denior miło, że założyłeś ten temacik, wróciły miłe wspomnienia.

      Angelino, Arlik żyje i ma się świetnie

      Sojusz GHOSTS był wyjątkowy, na pewno najlepszy w barwach którego przyszło mi złomować.
      Ekipa z którą grałem była naprawdę wyjątkowa, niestety nie sposób wymienić wszystkich graczy.
      Z uwagi na odległy okres czasu zapewne kogoś bym pominął 8-).

      W dużej mierze o sile GHOSTS decydowały zaklęcia czarownicy oraz jej kryształowa kula,
      wszystko inne niech pozostanie tajemnicą.

      Oczywiście na uni 46 było kilka sojuszy których nie sposób nie pamiętać, np KKnd, SamiSwoi, Fear, KOMORNIC
      i każdy z nich miał swoich liderów, no ale ...
    • To i ja dodam swoje dwa grosze :)

      Denior wpadł na fajny temat to dlaczego mam nie napisać coś od siebie.

      WRS :) uni 46 bywało różnie raz w głowe raz kogoś my :D

      Dobre fajne czasy które zostaną w naszych wspomnieniach.

      WRS jak większość uni 46 jedzie tym samym wózkiem na u 69 :)

      Pozdrawiam wszystkich co mnie pamiętają Noe.


      <<WRS uni 46,69 off.>><<Veto uni 69, Nekkar off.<<

      >> WRS uni Dorado << on >>
      >> B_B uni Nekkar << on >>