Komentarze na temat najbardziej aktualnych wydarzeń w Polsce i na świecie.

    • czytasz sie Draken? Logika blondynki ciag dalszy?
      Mowa jest o BEZPIECZENSTWIE !!!!!!
      A nie o zespolach muzycznych..
      Niebezpieczestwo jest duze z powodu przygarniecia przez Niemcy terrorystycznej holoty. A jak wiadomo koncert jest przy granicy z Niemcami.
      700 tys ludzi zupelnie nieprzygotowanych na zly scenariusz to idealby kasek dla islamistow.
      Bardzo dobra decyzja Blaszczaka. Trzeba monitorowac bezpieczenstwo na wydarzeniu i ewentualnie zapobiec tragedii :)
    • Shady_ wrote:

      czytasz sie Draken? Logika blondynki ciag dalszy?
      Mowa jest o BEZPIECZENSTWIE !!!!!!
      A nie o zespolach muzycznych..
      Niebezpieczestwo jest duze z powodu przygarniecia przez Niemcy terrorystycznej holoty. A jak wiadomo koncert jest przy granicy z Niemcami.
      700 tys ludzi zupelnie nieprzygotowanych na zly scenariusz to idealby kasek dla islamistow.
      Bardzo dobra decyzja Blaszczaka. Trzeba monitorowac bezpieczenstwo na wydarzeniu i ewentualnie zapobiec tragedii :)
      Idąc tą logiką pielgrzymki na Jasną Górę też powinny być zakazane, na upartego jest na to paragraf - zakłócanie porządku publicznego, no sorry, ale nie życzę sobie, żeby mi wyli idąc przez miasto. Wbrew pozorom co się pojawia na danym wydarzeniu sporo mówi o bezpieczeństwie, żaden znany zespół nie będzie występować jak nie będzie miał pewności, że warunki są odpowiednie.
      Skoro do ŚDM państwo było gotowe robić cuda, to co za problem dogadać się z organizatorami Woodstock odnośnie ochrony, bo jak tak dalej pójdzie to się Owsiak przeniesie na drugą stronę Odry, a tam każdy będzie zainteresowany tym, żeby był, a w Polsce zamiast pomóc minister łazi po mediach. Festiwal to biznes, a biznes to wpływy z podatków i w normalnym państwie służby staną na głowie, żeby takie coś zostało.

      Shady udowodnij, że każdy imigrant przyjęty przez Niemcy jest terrorystą, bo generalizacja jest zła i ryzykowna i możesz sam nią dostać.
      However strong you become, never seek to bear everything alone. If you do, failure is certain. - Uchiha Itachi do Uzumaki Naruto
      “The man once wrote: Do not meddle in the affairs of wizards, for they are subtle and quick to anger. Tolkien had that one mostly right."
      GO - 2015-2016
    • draken wrote:

      Idąc tą logiką pielgrzymki na Jasną Górę też powinny być zakazane, na

      upartego jest na to paragraf - zakłócanie porządku publicznego, no
      sorry, ale nie życzę sobie, żeby mi wyli idąc przez miasto. Wbrew
      pozorom co się pojawia na danym wydarzeniu sporo mówi o bezpieczeństwie,
      żaden znany zespół nie będzie występować jak nie będzie miał pewności,
      że warunki są odpowiednie.

      Aha czyli brak argumentu wiec z kapelusza wyciągnąłes jakieś święto religijne :) Typowe dla wrogiego Polsce ateisty i diabła.

      Draken wrote:

      Skoro do ŚDM państwo było gotowe robić cuda, to co za problem dogadać się z organizatorami Woodstock odnośnie ochrony, bo jak tak dalej pójdzie to się Owsiak przeniesie na drugą stronę Odry, a tam każdy będzie zainteresowany tym, żeby był, a w Polsce zamiast pomóc minister łazi po mediach. Festiwal to biznes, a biznes to wpływy z podatków i w normalnym państwie służby staną na głowie, żeby takie coś zostało.
      No tak. Ja tez uwazam, ze Panstwo tutaj powinno powszcząć ponadprzecietne srodki, PRZYNAJMNIEJ logistyczno wywiadowcze oraz przedewszystkim wzmocnić kontrole na granicy z muzułmanami. Co wiecej, trzeba rozebrac do naga i przeswietlic kazdego muzułanina.
      To bylyby takie spokojne, proste i nieingerujące w bawiących sie ludzi środki i dosc tanie :)
      Licze, ze tak będzie.
      A Ty tylko byś darł z tych podatkow... typowy komuch.

      Draken wrote:

      Shady udowodnij, że każdy imigrant przyjęty przez Niemcy jest terrorystą, bo generalizacja jest zła i ryzykowna i możesz sam nią dostać.
      Czemu mam to udowadniać, a Ty udowodnij, że ja uwazam, ze kazdy arab to terrorysta :D


      PS. tak apropo tych terrorystow, to to co zrobil Donald Trump, to gdyby byl czarny dostalby już pokojowego nobla. Koles pojechal na pierwsza wizyte do arabow, do same centrum arabow do Arabi Saudyjskiej, zrobil tam mrożące krew w arabskich zylach przemowienie.. jako świetny biznesmen zaproponował im bardzo korzystny dla obu stron deal i to juz sie sprawdza.
      Zaproponowal, ze USA nadal beda kupowaly od arabow ropę i że będa zawiązywaly roznego rodzaju umowy handlowe itd. ale araby musza radzic sobie z terrorystami u samego źródła i trzymac atamowy Iran w szykach.... i co się dzieje? Zaledwie kilka dni pozniej kilka panstw, nawet tych wrogich z pozoru USA oskarza Katar o wspieranie terroryzmu i zrywają z Katarem stosunki dyplomatyczne.
      Nagle po jednej wizycie Trumpa bliski wschod się obudzil i zaczal pilnowac porzadku u siebie.
      To co wykonal Donald Trump przez te kilka miesięcy to jest po prostu mistrzostwo świata i nigdy jeszcze zaden polityk w historii tego nie dokonał.
      Za Obamy i wczesniej swiat byl poklocony, a dzisiaj Donald dorpowadzil do tego, że Rosja sprzyja USA, a Putin lubi Donalda, Chiny popierają USA w sprawie Koreanskiej i Xiao Pink już byl w Waszyngtonie, ewidentnie relacje bardzo przyjacielskie, no i ta kwestia bliskiego wschodu.
      to jak Donald Trump gra w te szachy to jest po prostu kosmos i az mi sie palce trzesa pisząc o tym.
      fascynacja potezna, podobna do tej, ze Robert Kubica wraca do F1 :)


      A oto przykład fake news by CNN. Kolejny dowod na to, ze Trump ma zawsze rację, ale to nawet mało ważne, najwazniejsze, że odbyl się jeden strajk 'pokojowych' muzułanów przeciwko wojującemu Islamowi... i co? I oczywiscie był ustawiony przez lewackie media...
      God Bless America!

      The post was edited 1 time, last by Shady_ ().

    • Shady z łaski swej popatrz na historię, zamachy były, są i będą częścią historii, nic się z nimi nie zrobi. W poprzednim wieku się wysadzali komuniści, teraz wysadzają się z powodu religii, za trzydzieści lat mogą z powodu konserwatyzmu.
      However strong you become, never seek to bear everything alone. If you do, failure is certain. - Uchiha Itachi do Uzumaki Naruto
      “The man once wrote: Do not meddle in the affairs of wizards, for they are subtle and quick to anger. Tolkien had that one mostly right."
      GO - 2015-2016
    • A pieprzysz glupoty. Co z tego wynika? Komunistow sie wypedzilo z europy, nazistow tez i nie przyjmowano ich jako uchodzcow do swoich krajow. Ty opowiadasz sie za wpuszczaniem wrogow do wlasnego kraju. Jest wiele bogatych krajow arabskich, ktore moglyby pomoc swoim braciom arabskim w potrzebie, to sa ich ludzie ich kultura tradycja i sposob zycia. Zreszta kwestia jest prosta, duchowni i noe tylko duchowni przywodcy islamscy wypowiedzieli europie wojne i daza do jej przeinaczenia na wlasny kontynent i kulture. Dlatego bez wzgledu jaki ma powod muzulmanin chcacy tu przybyc powinien byc odsylany.
      Lewicowa ideologia celowo tworzy multikulti co niszczy kraje europejskie, co gorsza komunizm mozna bylo obalic a gdy arabskiego motlochu bedzie za duzo to ratunku juz niestety nie bedzie.
      Polska jest wzorem normalnosci dla calego swiata i normalni anglicy, francuzi itd. nam zazdroszcza postawy i jedyne co powtarzaja, abysmy nie popelniali ich bledow.
    • Uśmiechnąłem się:

      Stanisław Żerko podał/a dalej





      To Do For You‏ @todoforyou 2 godz.2 godziny temu "Schetyna: Jeśli wygramy wybory samorządowe, prezydenci miast przyjmą uchodźców."

      PiS to będzie miało na bilbordach,


      Uśmiechnąłem się drugi raz, czescy politycy ciepło o sobie:

      Stanisław Żerko podał/a dalej





      Obywatel Ż.‏ @PanZolty 9 godz.9 godzin temu Czeski prezydent o premierze: świnia i charyzma słoika od ogórków.Premier: u prezydenta dochodzi do rozpadu osobowości.
      jest dobrze
    • Schetyna wrote:

      "Schetyna: Jeśli wygramy wybory samorządowe, prezydenci miast przyjmą uchodźców."
      No przykro mi Panie Schetku, ale nie możecie tego zrobić.
      Pamietajmy, że razem z wyborami samorządowymi będzie referendum w sprawie nieprzyjmowania uchodźców. Jak kazdy wie, zdecydowana i jak to lubią tutejsi lewacy konstytucyjna (hehe) większość Polaków nie chce żadnego przyjmowania uchodźców, wiec zastanawiam się czy PO i Nowotwór PL w ramach swojego kretyństwa zakpią z demokracji i to z tej demokracji bezpośredniej. Nom jestem baaardzo ciekawy hehe :)

      A tutaj dla rozluźnienia sytuacji wstawiam filmik z Euroburdelu :D i przypominam jednocześnie, ze to Jarosław Kaczyński chciał aby Polska wstąpiła do UE a Lech kaczyński podpisał traktat, ktorego efektem było utworzenie Państwa UE.
      Tej filmik jest dość tragiczny, bo jak widze JKMa wiedzacego wsrod tych komunistów, homoseksualistow i lewactwa, klaszczacego z pustych frazesów to az mni się go szkoda robi.
    • Nie rozumiem jak można w ogóle nie przyjmować uchodźców? Trochę więcej empatii. Pani Premier na forum UE chodzi o to, żeby nie narzucano nam z góry uchodźców omijając wewnętrzne procedury suwerennego państwa. Pomagać trzeba i to jest zrozumiałe. Uchodźcom pomagać trzeba. Natomiast nie trzeba wcale przyjmować gości których sobie zaprosiła kanclerz Merkel. Mleko się rozlało i to ich problem, nie nasz. Nie pierwszy raz nasze terytoria stanowią smakowity kąsek. Lebensraum jak widać dalej się im marzy... Tym biurokratom z UE oczywiście.

    • no dokladnie. Polska przyjmuje uchodzcow i to w duzych ilosciach z Ukrainy. Nawet tych zarobkowych.
      Nie ma czegos takiego jak uchodzca z syri czy afryki dla Polski, bo uchodzca ma swoj status tylko w sasiednim bezpiecznym panstwie. Polska nie graniczy z zadnym z tych panstw.
      Mozna im pomagac na miejscu, natomist nigdy nie wolno ich tutaj sprowadzac, chocby jednego, chocby dziecko. Nie wolno.
      Multikulti niszczy europe a Polska ma byc jedyna wolna i bezpieczna ostoja Europy.
    • w ogole powiedzmy o duzym sukcesie Polski, bo zamiast do wielkiej brytani to do Polski jako do pierwszego kraju w Europie przyjezdza Donald Trump, przywodca najwiekszego swiatowego mocarstwa.
      To wielka brytania miala byc najwiekszym sojuszkiem i pomostem omijajacym w europie dla USA...ale babcia Terea May jest po prostu do bani i jedyne co potrafi to ukladac mowy zalobne po zamachach, wiec i tak juz ma duzo roboty...a reszta parlamentu UK to jakis lewacki motloch, wystarczy ogladnac posiedzenie lordow buahaha lordow... W sprawie zakazu wjazdu najwazniejszego czlowieka swiata. Oprocz wyjscia z UE to wielka brytania ostatnio same glupoty popelnia..no ale Polska w sumie na tym korzysta, chociaz wolalbym miec ich za sojusznika...ake jak widac sojuszy mozna szukac juz tylko za wschodzie :)
    • CO tam ciekawego?

      Zauwazylem, że PO przestało płacić trollom internetowym. gambita juz nie ma, ale nie ma się co dziwić, bo ilez można z siebie klauna robić na rzecz niemieckiej partii.

      Ciekawa sprawa, ze z CNN zwolniono 3 dziennikarzy za FAKE NEWS. Juz nawet kierownictwo CNN zauwazylo, ze nie mozna z telewizji robic az takiego smierdzacego smieciowego bagna.

      Gazeta wyborcza tez juz upada, pomimo ze Soros pompuje tam kase. Amber Gold tez pompowalo kase w GW. No ale ileż mozna kłamac? To obrzydliwe. Prawda zawsze zwyciezy :)

      A co do Amber Gold, to nawet lewicowe media juz oceniają, że Donald Tusk zaciska sobie pętle na szyję, ktorą nałozyl za czasow swojej wladzy w Polscy. Nie zdziwcie się lewaczki gdy Tusk zamiast startowac na prezydenta bedzie w celi za 2 lata :) Oby :)

      Socjalistyczna wstretna Unia Europejska karze Google wielkimi kwotami... ja bym na miejscu firmy Google wycofal się z UE bo z Ameryki mogą robic dokladnie to samo bez potrzeby otwierania tutaj siedzib. Unia to ochydna rozowa maź! Won!

      Ostatnio sie pojawily filmy, jak pięknie policja Brytyjska broni swoich obywateli przed imigrantami... po prostu uciekają i nie bronią... Wielka Brytanio! Trzymaj się, bo jestes ostatnią wyspą nadzieji na zachod od Polski. Ale jak widac ostatnimi czasy Polska przejmuje rolę WB w Europie. Ostoja normalnosci, tradycji europejskiej i kultury. W tej chwili to Polska jest najbardziej europejskim krajem na tym kontynencie :)

      Kijowski? KOD? 8 lat więzienia? Nieźle narobił jak na 2 lata aktywnosci w polityce :) Idealnie wpisuje sie w tradycję III RP :) GW, WPROST, TVN, PO, Nowotwór i postPRL SLD - OBRZYDLIWE! W sumie teraz to sie nie dziwie, ze ostatnio ci ktorzy popierali lewactwo to nawet w internecie siedza cicho bo im WSTYD. I bardzo dobrze.

      ŁEPŁYWATYZACJA? PO leci w dol szybciej niz ten austriak co ze stratosfery skoczyl. Przewidywalem to od wielu lat :) Milo widziec ze jestem nieomylny :)
    • dziekuje Ci Donaldzie Trumpie!!!
      Ja mowilem juz dawno temu, ze ten czlowiek wygra i ten czlowiek zmieni ameryke i swiat!
      Przemowienie jak i cala wizyta byly CUDOWNE!!
      Nie da sie do niczego przyczepic.
      Ten czlowiek ma potezne uznanie i milosc do Polski.
      Ten Donald na prawde kocha Polske, w odroznieniu od tego gorszego.

      Polska jak wiadomo okazala sie ostoja spokoju, a tymczasem na zachodzie w niemczech rozruby, bitwy, 150 rannych policjantow! Jak nie muzulmanie to lewica! Zachod ma raka i to z przerzutami... Polska musi sie odciac od zachodu jak najbardziej sie da.
      NATO i dobre relacje z USA, WB i kilkoma innymi krajami calkowicie nam wystarczy.
      UE nie jest nam do niczego potrzebna! W wyniku uszczelnienia vatu w pol roku do budzetu Polski wplynelo wiecej pieniedzy niz za cale 2017 rok z Uni!
      POLexit!!!
      Donaldzie jeszcze raz Ci dziekuje i pozdrawiam qumatych
    • Ad shady
      Tak przypomniał mi się pewien cytat z filmu Ogniem i Mieczem Pana Hoffmana. Kniahini Kurcewiczowa mówi do Heleny;,,Jak przyjechał tak wyjedzie (chodzi o Skrzetuskiego), ty, tu - zostaniesz...''. Otóż Polska jest taką Helenką. Czytałem taką teorię, że Mr. Trump wygrał wybory, gdyż dostał wsparcie w postaci funduszy od koncernów zbrojeniowych. To zrodziło jakieś zobowiązania Prezydenta niniejszym. A więc dąży do jakiś umów z Polską, bo po prostu ma zobowiązania. To była taka teoria, na tyle ciekawa że nawet pomyślałem że ma sens. Po drugie, Polska graniczy z Ukrainą(wiem, wow :D), ale Ukraina jest solą w oku interesów USA, a pośrednio jej relacje z wszechwładnym Putinem. Tyle byłoby na rozważania.

      Tak osobiście, wizyta cieszy, ale nic więcej.

    • To masz bardzo bledne podejscie. Dales sie zmanipulowac lewackiej proniemieckiej prasie.
      Na swiecie jest ponad 200 panstwa a to wlasnie do Polski jako do pierwszego kraju europejskiego i to w swojej 2 wizycie przyjechal najwazniejszy czlowiek swiata.
      W dodatku zrobil Polsce reklame warta wiecej niz 100mld dolarow. Nikt nie jest w stanie zrobic nam wiekszej reklamy.
      W ogole to co mowil o nas to piekne.
      I co najwazniejsze, bylo to najwazniejsze przemowienie Trumpa od poczatku jego prezydentury dla zachodniego swiata.
      Wezwal On zachod do obrony zachodnich wartosci, tradycji, honoru, religii.
      Postawil Polske jako wzor i najlepsze Panstwi swiata jakim niewatpliwie jestesmy. Od historii az po dzisdzien.

      Tak nawiasem mowiac...co to jest francja i niemcy? Tych krajow juz nie ma. Jezdzi sie tam juz tylko w celach zarobkowych. Nie ma juz francji, niemiec, holandi i reszty malych krajkow... Nie ma! Rozumiecie? To juz nie sa kraje to nie sa wspolnoty, to sa obdarte z tradycji, kultury, religi tereny niczyje opabowywane przez obca cywilizacje.
      Obrona cywilizacji to najwazniejszy cel dla Polski i krajow Trojmorza.
      W najblizszych latach Polska bedzie europejska potegą. Liderem polowy kontynentu i jedyna alternatywa dla Europy i Krajem ktory uratuje cywilizacje bialego czlowieka!
    • Najlepsze państwo nie nakłada dodatkowych obciążeń na podatników, aby ,,drogi były do każdego mieszkańca''. Nie nie.
      Rozumowanie jest złe. To nie jest sposób na mannę z nieba dla samorządów. Bo akcyza z tego co wiem to stricte podatek odprowadzany do budżetu państwa, a nie jak PIT i CIT, w którym mają udział wspomniane samorządy( nie mówiąc o podatkach samorządowych i opłatach). Zatem to państwo nie jest najlepsze, a te zwiększone podatki i rozdawnictwo wyjdzie bokiem. Bo to jest robione dla państwa. Można ograniczać własność, wolność. A kto nie jest państwem jak My?

    • Fingard1410 wrote:

      Najlepsze państwo nie nakłada dodatkowych obciążeń na podatników, aby ,,drogi były do każdego mieszkańca''. Nie nie.
      Rozumowanie jest złe. To nie jest sposób na mannę z nieba dla samorządów. Bo akcyza z tego co wiem to stricte podatek odprowadzany do budżetu państwa, a nie jak PIT i CIT, w którym mają udział wspomniane samorządy( nie mówiąc o podatkach samorządowych i opłatach). Zatem to państwo nie jest najlepsze, a te zwiększone podatki i rozdawnictwo wyjdzie bokiem. Bo to jest robione dla państwa. Można ograniczać własność, wolność. A kto nie jest państwem jak My?
      No rece opadaja...
      Wiesz dobrze, ze tutaj zgadzamy się w 100%. Nawet mi sie nie chce komentowac tego podatku bo prawdopodobnie go nawet nie będzie.
      Powiedzmy sobie jednak jasno, ze podatki i gospodarka to jedno a wartosci, cywilizacja zachodnia, kultura i religia to jednak zupelnie inne rzeczy :) teraz mozemy sobie mowic o podatkach, jeden wyzszy jeden nizszy... al mozemy prowadzic takie rozmowy dlatego ze mamy tutaj swoja cywilizacje zachodnią, ktora budowalismy 2 tysiace lat.... jesli ta cywilizacja przepadnie to juz tylko szariat i koniec rozmow, bo będa cięcia ale głów, tak zwana dekapitacja czyli ulubiona czynnosc muslimow. T
      teraz T
    • OMG buahahahahaha...
      Media w Polsce, glownie niemieckie to jest dziura umysłowa, czarna dziura i nic więcej.
      Najpopularniejszy youtuber swiata dodał nowy film w roli glownej z Jego Ekscelencą Januszem Korwin Mikke broniąc go! stając po jego stronie! i w spsób elegancji niszcząc lewacką ideologie i tego bebzmozgiego brytyjskiego reportera! a lewackie media z Interią, WP, Onetem i resztą zamiescily tematy, ze najpopularniejszy youtuber swiata jedzie po korwinie....

      buahahahah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      i wlasnie takie media czyta lewactwo i nie ma sie co dziwic, ze takie partie jak PO i Nowotwór mają wiecej niż 0,000001% poparcia!
      Dzisiejsze media to RAK na Polsce! Rak, który zostal tutaj sprowadzony z największego raka swiata czyli od Niemiec.

      Brawo Pewdiepi ! Masakruj lewactwo umyslowe!



      Jeszcze wracając do Niemiec, to nie bez powodu napisalem o nich, ze sa najwiekszym rakiem swiata. Niedawno wyszlo na jaw, ze Niemcy ZAROBILI na 'pomocy' Uni dla Grecji. Najpierw zrobili im zastrzyk smierci w postaci euro, a gdy Grecja podupadła to wykupi ich firmy, dali im kredyty i naklonili Unie do pomocy Grecji... resztę juz znacie :) niemcy to RAK i trzeba jak najszybciej go odciąć.
    • Brukowce i strony wszelakie bardzo emocjonująco opisują zmiany sądownictwa. Otóż, to nie moja działka, ale czy pis nie poszedł za daleko? A Kaczyński czy żyje w innym wymiarze? Można sądzić że owszem. Osobiście zmiany pisu mi się nie podobają. I jest to króciutkie podsumowanie, ale myślę że trafne. Zmiany są potrzebne małymi krokami, a wygaszanie sędziów SN jest ingerencją w trójpodział władzy.

    • Fingard1410 wrote:

      Brukowce i strony wszelakie bardzo emocjonująco opisują zmiany sądownictwa. Otóż, to nie moja działka, ale czy pis nie poszedł za daleko? A Kaczyński czy żyje w innym wymiarze? Można sądzić że owszem. Osobiście zmiany pisu mi się nie podobają. I jest to króciutkie podsumowanie, ale myślę że trafne. Zmiany są potrzebne małymi krokami, a wygaszanie sędziów SN jest ingerencją w trójpodział władzy.

      To jest jedna rzecz, chodzi też o tryb procesowania. Przepychanie w trybie ekspresowym i głosowania w środku nocy nie pomagają, a jakby tego było mało to Bylejaki i Warchoł wyglądali się, że był to projekt MS, a nie projekt poselski, więc to jest kolejny powód do niepokoju. Są jeszcze te wpadki z numeracją artykułów i wewnętrzną sprzecznością, ale to normalnie by było wyłapane.
      Zmiany są potrzebne, ale wystarczyłoby zwiększyć ilość sędziów, obecnie jest ich zbyt mało i sprawy się dłużą bo oni fizycznie nie wyrabiają. A poważniejsze reformy powinny być robione na spokojnie, nawet jak im to zajmie kilka lat to niech to zrobią na spokojnie, a nie przepychanie kolanem bubla prawnego, którego miejsce jest na śmietniku historii.

      Kaczyński jest chory psychicznie, albo zbyt pewny siebie:
      Pozew przeciwko Wałęsie jest bardzo niebezpiecznym krokiem, o Wałęsie można wiele powiedzieć, ale generalnie jest lubiany, a atak na niego na 90% podbije poparcie opozycji, lub osłabi poparcie dla PiS.
      Traktowanie Dudy, każdy ma pewien punkt kiedy powie dość i dla Dudy ten moment chyba właśnie nadszedł, jeśli Kaczyński czegoś nie zrobi to rząd będzie miał jesień średniowiecza. Prezydent ma dość sporą władze i jeśli umie ją wykorzystać to jest niezbyt przyjemnie dla rządu. Wetowanie ustaw bardzo rząd zaboli, a jeszcze bardziej rząd będzie cierpieć jeśli Duda zacznie budować swoją własną grupę. PiS nie jest monolitem, a jego większość jest stosunkowo mała i strata każdego posła będzie ich bolała.
      Wezwanie Tuska, rozumiem czemu to robi, ale w tym momencie to jest polityczne samobójstwo, ostatnie dni to protesty przeciw rządowi i zdenerwowanie społeczeństwa. Jak teraz doda do tego Tuska to może byc niezbyt wesoło, poprzedni przyjazd był manifestacją przeciwko rządowi, a nie było żadnego bodźca, który mógł podnieść ludziom ciśnienie, a teraz jest to zaraz po sądach.
      Woodstock, kolejna wojenka, której można uniknąć, a która nic nie daje, poza jeszcze większym niezadowoleniem, nie tylko w Polsce.
      UE, jakim idiotom trzeba być, żeby budzić śpiącego niedźwiedzia, Orbanowi się udało, bo robił to subtelnie i Węgry są dużo mniejsze. A tutaj mamy grę bez żadnych subtelności i atak z otwartą przyłbicą. Artykuł 7 pewnie nie przejdzie, ale z drugiej strony Orban nie ma zamiaru umierać za Polskę, nie jest to dla niego interes, a sam może dostać rykoszetem, więc jak będzie głosowanie może mieć ważny telefon czy za potrzebą wyjdzie z sali obrad.
      Nie widzi tego, że opozycja się zmienia. Przez ostatnie kilka dni Schetyna, Petru i reszta starej grawdii się schowali, a na ich miejsce wskoczyli Gasiuk-Pihowicz, Budka, Trzaskowski i Siemoniak powrócił z wygnania. Trójka polityków, którzy są młodzi, jeśli chodzi o skandale w miarę czyści i mający energię do działania. A poza tym przestali się między sobą gryźć, a zaczęli współpracę, jeśli im się udadzą wspólne listy PO+Nowoczesna, a PSL osobno, ale nie kryjące się z atakami na PiS to następne wybory mogą ciekawie wyglądać.
      Społeczeństwo i jego nastroje, on tego kompletnie nie czuje, takie demonstracje pokazują, że się budzi i że zaczyna się interesować państwem. Jeśli to będzie trend, który potrwa do wyborów to będzie miał duży problem, przy obecnej frekwencji ma on dość duże poparcie, ale jeśli frekwencja skoczy do 60-70%(mała szansa, ale możliwe) to nie będzie miał on aż tak dużego wyniku.

      Jak Dudy za dobrego prezydenta nie uważałem, to tak teraz się coś przebija i wygląda lepiej, a poza tym jego rzecznik wreszcie jest sensowny i ładnie przejechał po Warchole, Ziobrze i Jakim pokazując im miejsce w szeregu. Pytanie tylko co dalej zrobi, jak zacznie kopać doły pod rządem to ma spore szanse na zaistnienie.
      However strong you become, never seek to bear everything alone. If you do, failure is certain. - Uchiha Itachi do Uzumaki Naruto
      “The man once wrote: Do not meddle in the affairs of wizards, for they are subtle and quick to anger. Tolkien had that one mostly right."
      GO - 2015-2016
    • No to teraz moja kolej.
      Drakenie.
      Firs of all... Fajajaajajajajaawowow
      Nie bierzesz pod uwage tej wersji o ktorej ja mowilem odrazu a o ktorej Max Kolonku powiedzial doglebnie w najnowszym odcinku jadac po Kaczynskim tam bardzo ze az mi sie Jarka szkoda zrobilo?
      Chodzu o to ze najprawdopodobniej to wszystko to teatrzyk w rezyseri Kaczynskiego. To wystapienie z mordami, wadliwe ustawy, weto prezydenta, oplata paliwowa, strajki... Przeciez to wszytsko jest szyte grubymi nicmi. Jesli ogladales ucho prezesa to pierwsze co powinno ci przyjsc na mysl to to ze Prezes jest specjalista od knucia. I na 90% to jest wlasbie prawdziwa wersja wydarzen. Natomiast to oczywiscie nie jest dobre ale Polski.
      Prawica to niskie podatki i brak biurokracji! A Pis zajmuje sie tylko jak to powiedzial Max flagami, godlami, husaria itd. Czyli wpychaniem ludziom tego czego sa glodni. Ale wiadomo ze dlugo na tym jechac sie nie da.
      PIS to taka partia RAZEM ze wzgledu ma najwazniejszy aspekt czyli gospodarke.
      Oczywiscie opozycja to jeszcze wieksi kretyni.
      Pis chce po prostu zastapic sedziow swoimi ludzmi i tyle. Nie ma tutaj o czym gadac, bo taka jest demokracja. Demokracja niszczy kraje. Nawet te stabilne.
      Ostatnie wiele lat pokazuje ze demokracja to najwiekszy rak polityczny swiata. Juz nawetbsa zarty, jak to USA wprowadza demokracje w roznych krajach swiata bombami... I potem te kraje sa ostojami terroryzmu, haosu i przelewu krwi. To jest wlasnie demokracja.
      Ostatnio USA nawet mysli nad spuszczeniem demokratycznych bomb na niepodlegle panstwo jakim jest Wenezuela. A potem demokratycznie wybiora im wladze i demokratycznie wyssaja im rope :)
      To jest wlasnie wasza lewacka demokracja i przez nia wszytskie problemy! Pluje na demokracje tfuuuuu!!!!
      Pihowicz???? Ty ja chwalisz a to najgorsze babsko w tym sejmie... Tylko wydzierac morde potrafi, jak ja slucham to mam ochote ja strzelic w pysk i zaykac jej ta wstretna jadaczke. Taka prawda to najgorsze babsko w sejmie i blagam, nie popierajcie i nie wybierajcie do sejmu takiego dna!
      Siemoniak? No sory ale 90 letnie dziadki maja wiecej wigoru i kreatywnosci.
      Opozycja to jedna wielka kompromitacja.
      Ciekawe ile z tych protestujacych przeczytali te ustawy? Wiecie ile? Zero! Oni poszli na ulice bo byli zbuntowani przez skompromitowanych Petrusow, ktorzy przy okazji zbierali pieniadze na tych manifestacjach. Wstyd.
      Jak juz prostestowac to przeciw oplacie paliwowej! To realnie wplyneloby na nasze zycie a nie sad najwyzszy z ktorym nikt nie ma w ogole do czynienia..

      Ale lewactwo zawsze podchodzi do kazdej sprawy od dupy strony... Shame on you all!!!

      The post was edited 1 time, last by Shady_ ().

    • odszkodowanie za zniszczenie Polski od niemcow?
      W koncu bardzo dobry krok wladzy :)
      Szkoda ze nie obniza podatkow i nie uwolnia gospodarki bo wtedy dogonilibysmy niemcy w jakies 5 lat. Natomiast dobre i to :)
      Sprawiedliwosc i zadoscuczynienie za bledy to podstawa dzisiejszego nowego swiata :)
    • Jeszcze wracając do tematu kobiet. Uważam, że mężczyźni są dyskryminowani i nierówno traktowani. O ile jestem w stanie przemilczeć to na poziomie rodziny, gdzie to to mąż jest wykorzystywany do harówy zawodowej a także domowej. gdy trzeba wynieśc na góre lodówke to oczywiście mężczyzna musi. gdy trzeba zarabiać pieniądz to musi mężczyzna.... Jest to jawna dyskryminacja. Jest to oczywiście wpisane w naszą tradycję po części dlatego nie zamierzam tego negować czy zmieniać. Nie jestem męską faministką, uważam, że w rodzinie kazdy powinien życ tak jak sobie ustawi. Ja ze swoją dziewczyną będziey dzielić się obowiązkami tak zeby było dla nas obojga najlepiej.
      Weźmy jeszcze pod uwagę jawną niesprawiedliwość i brak równości kobiet i mięzczyzn na poziomie gospodarki i prawa. Mężczyźni są bardzo mocno dyskryminowani. Kobiety żyją prawie 6 lat dłużej niż męczyźni, a co za tym idzie pobierają emeryturę o 6 lat dlużej!!
      Dlatego zatem kobiety nie płacą wyższych podatków???
      Domagam się aby kobiety płaciły wyższe podatki!
      Należy to obliczyć tak aby pasowalo do średniej długości życia i pobierania świadczeń emerytalnych.
      Jako że ogólnie jestem przeciwnikiem jakichkolwiek panstwowych emerytór nie będzie to w programie partii WOLNOŚĆ jako główny punkt... natomiast skontaktuje się z moimi bardzo wplywowymi przyjaciółmi i postaram się, aby w przypadku istnienia dzisiejszego porządku prawnego PODWYŻSZONO podatki dla kobiet, lub obniżono podatki dla mężczyzn, co byłoby oczywiści dużo bardziej uzasadnione ekonomicznie i zgodne z wolnosciową ideą prawicy.

      WIĘCEJ SPRAWIELIWOŚCI! KONIEC Z DYKTATEM KOBIET! MNIEJSZE PODATKI DLA MEZCZYZN!
    • Shady bądź taki miły i odstaw swoje psychotropy, a jak żadnych nie bierzesz to się spotkaj z dobrym psychiatrą.
      A tak na serio to jakbyś nie zauważył 3/4 opieki na dziećmi + ciąża to kobiety robią, a poza tym kto najczęściej sprawia, że twoja stajnia wygląda w sposób cywilizowany? A no kobieta więc bądź taki miły i za przeproszeniem nie pieprz głupot.
      However strong you become, never seek to bear everything alone. If you do, failure is certain. - Uchiha Itachi do Uzumaki Naruto
      “The man once wrote: Do not meddle in the affairs of wizards, for they are subtle and quick to anger. Tolkien had that one mostly right."
      GO - 2015-2016