Nevermore,Umpatek,flower [CAZADOR] vs AlteR [Deathrow] 37,13%

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • n1un13k wrote:

    Gratki dla agresorow za to ze wykorzystali okazje
    Alterowi Szo nie zycze heh bo to dla niego zadna strata

    czyzby panie z cazadoru prosily nas do tanca?

    pozdrawiam n1un13k



    ja bardzo chętnie, mamy jednego "slota wojennego" wolnego więc ... :D a i nieoficjalnie można się zabawić, a co do pań to.. mamy w sojuszu 2 :)
  • zmjzn śmieszniejszy, kiedyś jak go skanował napisał mi
    "uwazaj bo ja się tobą zainteresuje" i tak się odgraża i odgraża.. :<

    The post was edited 1 time, last by flower ().

  • Ziutek sie nie chwalisz, że latasz :)
    Gratulacje chłopaki, powodzenia w dalszych akcjach ;)
    Obrońcy lizaczek :)
    Wraz z wprowadzeniem nowego hasła "Palce lizać" personel KFC wycofał papier toaletowy z firmowych ubikacji.

    Gdy masz doła, pomyśl sobie, że jesteś tym plemnikiem, który wygrał.
    Uni 33 - KoU <3
    Uni 58 - A.o.D <3
    Uni Ursa - BWOLF/MNS <3
    Uni Xanthus - Wraith/N-D <3
  • flower wrote:


    zmjzn śmieszniejszy, kiedyś jak go skanował napisał mi
    "uwazaj bo ja się tobą zainteresuje" i tak się odgraża i odgraża..



    ale najsmieszniejszy jestes Ty flower, chciales do nas dolaczyc i co chwila pisales jak udalo Ci sie wbic o kilka pozycji wyzej, czy juz wystarczy aby Cie przyjac :E
    na dzisiejszy dzien to wyglada tak: atakierom sie udalo wiec gratki, alterus nupperus sie odbuduje, a my z cazadorami potanczymy, bo niunka juz nogi swedza ;)
  • ZmjZn wrote:

    flower wrote:


    zmjzn śmieszniejszy, kiedyś jak go skanował napisał mi
    "uwazaj bo ja się tobą zainteresuje" i tak się odgraża i odgraża..



    ale najsmieszniejszy jestes Ty flower, chciales do nas dolaczyc i co chwila pisales jak udalo Ci sie wbic o kilka pozycji wyzej, czy juz wystarczy aby Cie przyjac :E
    na dzisiejszy dzien to wyglada tak: atakierom sie udalo wiec gratki, alterus nupperus sie odbuduje, a my z cazadorami potanczymy, bo niunka juz nogi swedza ;)


    Eh ciągle tylko te puste obietnice:( muzyka włączona, każdy z nas trzyma róże w zębach aby wam ofiarować, garnitury nowe kupione... a was jak nie było tak nie ma :( a niuniek poprostu nie umył xD ?

    POZDRO&POĆWICZ

    The post was edited 1 time, last by umpa ().

  • ZmjZn wrote:

    flower wrote:


    zmjzn śmieszniejszy, kiedyś jak go skanował napisał mi
    "uwazaj bo ja się tobą zainteresuje" i tak się odgraża i odgraża..



    ale najsmieszniejszy jestes Ty flower, chciales do nas dolaczyc i co chwila pisales jak udalo Ci sie wbic o kilka pozycji wyzej, czy juz wystarczy aby Cie przyjac :E
    na dzisiejszy dzien to wyglada tak: atakierom sie udalo wiec gratki, alterus nupperus sie odbuduje, a my z cazadorami potanczymy, bo niunka juz nogi swedza ;)



    człowieku nie wal ściem. bo było tak, że raz do was próbowałem dołączyć, miałem za niski top więc odrzuciliście, spytałem czy warto po podciągnięciu się w top próbować jeszcze raz - odpowiedzieliście - tak warto, i na tym mój kontakt z wami się skończyl, po części może przed odejście 313, może z innego powodu, ale co ty klepiesz jęzorem ze pytałem was czy moge dołączyć..
  • flower wrote:

    ZmjZn wrote:

    flower wrote:


    zmjzn śmieszniejszy, kiedyś jak go skanował napisał mi
    "uwazaj bo ja się tobą zainteresuje" i tak się odgraża i odgraża..



    ale najsmieszniejszy jestes Ty flower, chciales do nas dolaczyc i co chwila pisales jak udalo Ci sie wbic o kilka pozycji wyzej, czy juz wystarczy aby Cie przyjac :E
    na dzisiejszy dzien to wyglada tak: atakierom sie udalo wiec gratki, alterus nupperus sie odbuduje, a my z cazadorami potanczymy, bo niunka juz nogi swedza ;)



    człowieku nie wal ściem. bo było tak, że raz do was próbowałem dołączyć, miałem za niski top więc odrzuciliście, spytałem czy warto po podciągnięciu się w top próbować jeszcze raz - odpowiedzieliście - tak warto, i na tym mój kontakt z wami się skończyl, po części może przed odejście 313, może z innego powodu, ale co ty klepiesz jęzorem ze pytałem was czy moge dołączyć..
    Tylko jak skamlałeś do moonowki (313) czy top 500? bedzie ok to juz zapomniałeś. Potem dostałeś złoma i znowu spadłeś. Po jakimś czasie znowu zacząłeś pisać, że wymieniasz swoje konto na topowe mizar.
    SzO
    Lama jesteś i tyle w tym temacie :E
  • nie rozumiem Twoich wypowiedzi? czym skłamałem, podałem inny top niż miałem rzeczywiście? co do złoma od bsc się nie będę wypowiadał jak to było, bo board nie jest od tego, na jednym już się zemściłem, na drugiego też przyjdzie czas. Prawda jest tak, że pokażcie co potraficie w grze. Ja już nie zamierzam rozmawiać w tym temacie, o tej spinie. Krążą plotki na uni, że planujecie wypowiedzieć nam wojnę, jestem ciekaw co z tego wyjdzie, a co do tego że lama ze mnie to pokaż mi to w grze :) a na boardzi nazywaj mnie jak chcesz, bo jakoś mnie to nie obchodzi
    a co do tego, że wymieniałem konto to co w tym złego? to jakieś niemoralne? Miałem top 12 na leo, lecz uni się wyludniało i były nudy to chciałem zamienić się za mizar.. nie widzę nic złego w tym, nie kupiłem konta, ani nikt mnie na nim nie obsadził, mylisz pojęcia

    The post was edited 1 time, last by flower ().

  • Trzy floty Cazadoru i tylko 37% ;(
    Stać Was na więcej.
    Cazador z założenia ma być elitarnym sojuszem, więc niech i takie będą jego starcia ;)
    Przetapiajcie i latajcie dalej.