mangol

Ta strona wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka). Kontynuując jej przeglądanie, zgadzasz się na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Więcej informacji

  • fafi napisał(a):


    Ile masz lat? 20 a w grudniu bedzie 21
    Gdzie mieszkasz? Na czas wakacji Giżycko, na czas studiów 3miasto
    Czym się zajmujesz na co dzień? Studiuję na Politechnice Gdańskiej
    Jak długo jest związany z ogame? Początki uni5, wtedy zaczynałem grać
    Dlaczego GO a nie mod? A tak jakoś wyszło ;)
    Czy to prawda, że trzęsiesz expami na Leo? :E Wybrani gracze już mają ustawione obcych lub czarną dziurę ;}
  • 1. Co idealna kobieta ( idealny mężczyzna dla poprawności) Mangol robić i mieć powinna (powinien)?
    2. Najpaskudniejsza wada Mangol.
    3. Ulubiona jego wada oczywiście w mniemaniu jego samego.
    4. Ulubiona pieszczota.
    5. Co Cię wkurza?
    6. Jak się wkurzasz?
    7. Dlaczego dziewczynki wolą niegrzecznych chłopców?
    8. Jesteś "miły facet"?
    9. Dominujące czy mięciusie?
    10. Kto odpowiada za moje nieudane ekspy na Barym?
    11. Co studiujesz?
    12. Trafiony wybór?
    Multikonto megalomania 1/2 z b4el
    Multikonto 2/2 z Denior


    [22:58] <Witcher> czy Cie szatan opuscil?!
  • elfi napisał(a):


    1. Co idealna kobieta ( idealny mężczyzna dla poprawności) Mangol robić i mieć powinna (powinien)? Idealna kobieta powinna być ładna, mieć dobry charakter. A co powinna robić, najlepiej jakby spełniała siebie zawodowo ;)
    2. Najpaskudniejsza wada Mangol. Nie mnie to oceniać
    3. Ulubiona jego wada oczywiście w mniemaniu jego samego. O ile można to nazwać wadą, to częste używanie sarkazmu i ironii
    4. Ulubiona pieszczota. Drapanie po plecach ^^
    5. Co Cię wkurza? Duuuuuużo rzeczy
    6. Jak się wkurzasz? Najczęściej tłumie to w sobie, chociaż czasem bomba wybucha a wtedy nie jestem miły
    7. Dlaczego dziewczynki wolą niegrzecznych chłopców? Bo są niegrzeczni? XD
    8. Jesteś "miły facet"? Zależy dla kogo, ale często tak