na kłopoty Denior'owski!

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • na kłopoty Denior'owski!

    Mialem tu nie zakladac tematu bo wydaje mi sie ze za malo fajny jestem na to, ale zaczelo mi sie troche nudzic teraz, po za tym wypadalo by zostawic po sobie slad na forum(procz warnów XD ). O ile w ogole pojawia sie jacys chetni to skladania pytan to mowie od razu ze jak pytan bedzie za duzo i bez sensu to je oleje i nie odpisze ;)

    ____________________________________________________________


    Imie: Piotr Dominik
    Rocznik: 1988(najlepszy)
    Zdjecia: w avku, innych raczej nie przewiduje, chyba ze ktos jest minimalnie szprytny, ma wolna chwile i sam poszuka ^^
  • hej denior :XP:

    nie wiesz ze najlepszy jest 89???

    lubisz shax?,bo ja nie bo ma w avku i sygnie batiste:E

    The post was edited 1 time, last by AJU ().

  • ciap wrote:

    oO
    Cześć :* czesc

    Lubisz dawać prezenty? xD a i owszem, lubie


    "Rocznik: 1988(najlepszy)"
    /me nie zgadza się. :fbue:
    bo jeszcze nie mialas z nim do czynienia! ^^

    Shax wrote:

    Ha ! Dzyń !

    Ja będę chętny :D

    Skąd pomysł na tytuł CT ? Był kiedys taki serial, to taki follow up do tego serialu, moze ktos koajrzy:P

    Czy grasz w og czy tylko mod`zisz ? Aktualnie juz nie gram, skonczylem 7 czerwca 2010. Gralem aktywnie od listopada 2006, na kontach mam zalaczone urlopy i czekaja na sprzedaz na WOSP

    Ewentualnie jakie uni ? U46 i u59

    Eko czy flota ? Flota ]:-D na u59 bawilem sie w eko, ale rekreacyjnie jako dodatek do gry flota na u46 i tak nie bylo zle z moonowki top350 wszedlem do top100 na samym eko.

    Co robisz w wolnym czasie ? Ciezko jednoznacznie odpowiedziec na to pytanie, najlatwiej bylo ze rózne rózniste rzeczy. Jezdze na roverze, łowie ryby, siedze przed kompem (i wlepiam warny :E ), slucham muzyki, kolekcjonuje plyty i inne(-skonczyly mi sie pomysly na ta chwile).

    I do przodu ^^ Pozdro ^^

    AJU wrote:

    hej denior :XP: hej

    nie wiesz ze najlepszy jest 89??? zawsze wydawalo mi sie ze to inna liczba z dziewiatka na koncu jest najlepsza, ale widac malo wiem :P

    lubisz shax?,bo ja nie bo ma w avku i sygnie batiste:E Odpowiem jak polityk - ja wszystkich lubie. :D
  • Każdy mod, lub ktoś z teamu ma prawo zakładania swojego CT tak jak użytkownicy PU.

    Cześć Denior.

    Co tam słychować? :>

    Czemu nie spamujesz na irc? ;x

    Zdjecia: w avku, innych raczej nie przewiduje, chyba ze ktos jest minimalnie szprytny, ma wolna chwile i sam poszuka ^^


    Można prosić zdjęcie? :D

    Ile chcesz maximum pytań?


    edit. Vasco
  • Yo Zią! :D W końcu będzie gdzie spamować :D

    Planujesz rozbudowę kolekcji płyt?

    Planujesz sprzedaż tejże?

    Lubisz widok winyli na ścianie?

    Płyta ulubiona, do której czujesz sentyment to:
    <Rosska> wiesz, co Zimny? Ty jesteś gorszy od pana V. i pana W. razem wziętych ;x
    19.01.2010 - Top4 Ogame.pl w wydobyciu deuteru.
  • .Archangel wrote:

    Każdy mod, lub ktoś z teamu ma prawo zakładania swojego CT tak jak użytkownicy PU.

    Cześć Denior. Czesc

    Co tam słychować? 7122717614844348_:>_0 Nic, ciekawego, to co zawsze, ogolnie rzecz biorac to nie narzekam ;)

    Czemu nie spamujesz na irc? ;x No czynnie nie spamuje, ale czytam jesli tylko jestem przy kompie co sie dzieje na kanale. Jakos nigdy nie bylem typem spamera, co by pisal duzo i nie na temat :XP:

    Zdjecia: w avku, innych raczej nie przewiduje, chyba ze ktos jest minimalnie szprytny, ma wolna chwile i sam poszuka ^^


    Można prosić zdjęcie? :D Tak jak napisalem w cytowanym cytacie - poszukaj jesli tak bardzo chcesz.

    Ile chcesz maximum pytań? Malo(czyt. niedużo)

    edit. Vasco


    Zimny wrote:

    Yo Zią! :D W końcu będzie gdzie spamować :D

    Planujesz rozbudowę kolekcji płyt? Nie planuje, ona poprostu sama caly czas rosnie, drogi sport, aktualnie troche przystopowalem z zakupami.

    Planujesz sprzedaż tejże? Kolekcji jako calosci, raczej nie. Co jakis czas sprzedaje pozycje podwojne lub takie ktore mnie nie interesuja lub okazalo sie ze nie trafily kompletnie w moje gusta. Nie powiem ale czasem jak policze ile to kasy to kusi zeby to sprzedac i przytulic ladny kawalek sosu 8-)

    Lubisz widok winyli na ścianie? Na scianie raczej nie, wole na półce, ladnie poukladane w okladkach, poprzegladac, "pomacac" no i jak sie kreci na gramofonie w tempie trzydziesci trzy i trzy. Winyle na scianie to tak marnie mi sie kojarza, z ludzmi ktorzy podarzajac za moda zrobili sobie taki wystruj na scianie z plyt rodzicow lub dziadkow, z napisem "polskie nagrania" "arston" albo "tonpress", a czarne plyty to cos wiecej, najladniej wlasnie wygladaja kiedy sa uzywane, na adapterze.

    Płyta ulubiona, do której czujesz sentyment to:
    "Muzyka Powazna" duetu Pezet/ Noon

    Jedna z pierwszych trzech plyt ktore kupilem, jakies 4-5 lat temu. Wg mnie genialna plyta, najlepsza w polskim rapie. Pezet podsumowywuje swoje dotychczasowe dokonania, robi swoisty blians zyskow i strat w swoim zyciu, plyta sama w sobie pod wzgledem lirycznym jest mocno sentymentalna, czest odwolania do wspomnien. Genialne podkladny spod reki Noon'a. Bardzo mi sie podoba wlasnie ten sentymentalizm na niej zawarty oraz calosc formy w jakiej mamy to podane, no i moje osobiste wspomienia z nia zwiazane. Ulubiony utwor z niej to : Gubisz ostrosc (wpiscie sami w yt bo tutaj Vasco wyciacha). Sam mam 3 cd i 1 winyla tej plyty :XP:


    Shax wrote:

    Dzyń !

    Ulubiona potrawa ? Sam nie wiem, tyle jest dobrych rzeczy, zalezy od nastroju i aktualnie na co mam ochote: placek hawajski, rosol jest dobry jesli chodzi o zupy, zwlaszcza w niedziele po ciezkiej nocy :P , wlasnorecznie wykonane: chilli con carne, kurczak "po chinsku"(troche ulepszony przepis z wolowiny po syczuansku), shorma z sosem czosnkowym i fryteczkami, jeszcze cos jeszcze pewnie jest ale tyle w tym momencie pamietalem

    Ulubione piwo ? Tez ciezko powiedziec jednoznacznie: pan Heniek, zielony Lesiu, Ciechan miodowy

    Ulubiona drużyna piłkarska ? Nie jestem wielkim fanem pilki nożnej, lokalnie kibicuje ŁKSowi ale jak sledze wyniki i patrze na miejsce w tabeli to sie odechciewa. Europejsko to sympatyzuje z Liverpoolem, Chealse, z pary Real - Barca to raczej Real, ale tak jak napisalem na poczatku srednio mnie pilka interesuje

    Ulubiony wrestler i czemu Batista ? ^^
    Tu Cie rozczaruje ten sport kompletnie mnie nie kreci, choc czasem lubie sobie popatrzec na jakies walki i sie troche posmiac. Dziwie sie co amerykanie widza w tym ciekawego.
    :D
  • Witaj,Denior!
    Co jeszcze robisz,gdy Ci się nudzi ? :D
    A teraz też się nudzisz?
    Wiesz,że to niedobrze?
    Moderator Handlu, Spamu i Hydeparku(Wydarzenia i Polityka,Rozrywka i Hobby,Humor)


    "Człowiek jest złym zwierzęciem. I to jest zasada. Żaden człowiek, kiedy jest silny, nie jest dobry.''
    Marek Edelman

  • Shax wrote:

    Sam nie wiem ale jakbyś obejrzał jakąś galę pay per view to byś wiedział ^^

    Ulubiony kolor ? Niebieski/zielony, ogolnie lubie wyraziste pastelowe kolory.

    Ulubiony samochód ( marka ) ? Wszytkie ładne(co za tym idzie drogie:P) 911 GT3, nowe bety 5/7(w starych dresowozach nie gustuje), bondowski Aston Martin, Maserati gran turismo i takie tam:P marzenia, z przyziemnych rzeczy to beczka, merc w123 na sprzrychach, w metalicznym błekitnym kolorze najlepiej w wersji coupe ^^

    Lubisz F1 ? Nie :XP: wiem dziwny jestem, tzn popatrze sobie czasem jak Robert jezdzi w kolko ale w ogole mnie to nie jara taka jazda gdzie jada ciagle po tym samym torze i maja roznice czasow o setne sekundy i tak nontoper. Kubica kiedy jakims wywiadzie wspominal ze F1 to nie jest ostateczny etap w jego karierze, ze moze sprobuje kiedys wyscigow WRC, o i na to czekam o wiele ciekawszy sport, nie ma to jak jechac 160ka emów po oblodzonej drodze przez las w rajdzie szwecji ^^

    Jeśli nie football to jaki sport Cię interesuje ? Sam nie wiem, bo na problem mozna spojrzec dwojako (jest prawda....) ogladac czy uprawiac. Na pewno rover, zjazd roverowy/4x, kolarstwo tez, uprawiac to przede wszystkim sportowe wedkarstwo splawikowe.

    Na razie starczy ^^


    sisko wrote:

    Witaj,Denior! _ :*
    Co jeszcze robisz,gdy Ci się nudzi ? :D Mnie sie strasznie rzadko nudzi, zawsze umiem sie czyms zajac, sluchajac muzyki, marnujac czas przed komputerem calkowicie bezproduktywnie, a nawet jak sie nudze nic nie robiac to po prostu to lubie, taki nic nie robienie, w tym jestem mistrzem :E
    A teraz też się nudzisz? nudze raczej nie, ot znalazlem chwile czasu przed snem zeby ogarnac troche pytan w CT

    Wiesz, że to niedobrze? Ze sie nudze?:D Cru pi napisala juz po swoim przejsciu na emeryture ze jak mi sie nudzi to zawsze musze pomyslec o tym ze krzyczy ze znowu zgloszenia z ST sa nie zrobione i ze mam sie za nie zabrac :P
  • :E

    Jakiej muzyki słuchasz ?

    Jakiej wolałbyś nie słuchać ?

    Na czyj koncert poszedłbyś najchętniej ?

    I tak z ciekawości : wiesz kto to Zenon Martyniuk ? ^^

    //edit

    Tylko nie szukaj w googlach :E Postaraj się odpowiedzieć bez ściągawki :P

    The post was edited 1 time, last by Shax ().

  • Uwaga! Ostatni post w tym temacie był napisany 33 dni temu. Temat może być już nieaktualne. Proszę rozważyć rozpoczęcie nowego tematu. :O

    Czemu temat tak nisko?
    Czemu zatem nie odpowiadasz na pytania?
    Blondynka czy brunetka? Ruda? :>
    Które kobiece imię lubisz najbardziej?
    Czego teraz słuchasz ( o ile)?
    Jakie jest najmniejsze widoczne pz? :>

    :*
    Multikonto megalomania 1/2 z b4el
    Multikonto 2/2 z Denior


    [22:58] <Witcher> czy Cie szatan opuscil?!
  • Shax wrote:


    Jakiej muzyki słuchasz ? Roznie, 90% hh, dobry polski, amerykanski z lat 90' 10% pozostale w tym, jakies dziwne niezalezne rzeczy ciezkie do sklasyfikowania, eletronika, dub step, trance, funky breakbeat ale to mozna podciagnac pod hh, funk, czasem jazz jak mam nastroj, liquid dnb, minimal, breakbeat cos jak sonic trip, to z czego samplowany jest hh, lubie szukac sampli, i inne:)

    Jakiej wolałbyś nie słuchać ? Metalu, tego w najciezszej odmiania, to lezy stanowczo na drugim biegunie moje gustu muzycznego.

    Na czyj koncert poszedłbyś najchętniej ? NaS'a niestety, mimo ze to moj ulubiony raper hamerykancki to nie bylem jeszcze na jego koncercie, nie dane mi bylo do tej pory ujrzec i posluchac go na zywo mimo ze byl w polsce bodajze w 2005 roku, a takto pojawa sie na festivalach typu opener czy coke, byly tez inne mozliwosci go zoabczenia w europie ale jakos nie wypalilo.

    I tak z ciekawości : wiesz kto to Zenon Martyniuk ? ^^ Nazwisko koajrzy mi sie z poslem, chyba Pisu, dobrze? :XP: Edit: teraz sprawdzilem w googlu, ale w maliny chcialem mnie wyprowadzic, piosenkarz disco polo:P chyba calkiem dobrze o mnie swiadczy ze nie znalem czlowieka. Co do nazwiska owszem jest, ale Wacław Martyniku i jest poslem SLD, my fail =)


    elfi wrote:

    Czemu temat tak nisko? bo dlugo sie zabieralem zeby odpisac shaxowi:P
    Czemu zatem nie odpowiadasz na pytania? Jak nie jak tak!
    Blondynka czy brunetka? Ruda? Roznie, dymplomatycznie powiem ze "wszystkie kobiety sa piekne!" ale najbardziej kreca mnie jasnookie blondyki;)
    Które kobiece imię lubisz najbardziej? Agata, ale rowniez paulina, natalia, martyna itp Ogolnie imiona ktorych w codziennym uzyciu nie trzeba skracac (Katarzyna, malogrzata itp) Takie mi sie najabrdziej pdoobaja tak zapewne nazwe kiedys corke jesli sie trafi ;)

    Czego teraz słuchasz ( o ile)? W momencie czytania tego pytania sluchalem/ogladalem zapis koncertu foregin beggars na hip hop kmpie w 2005 roku, a teraz jak odpisuje slucham Alice in Chains - Black Gives Way To Blue (rzułf mi o tym przypomnial ;) )
    Jakie jest najmniejsze widoczne pz? Chyba 301, ale z 2 sondek na pewno

    :* _:*
  • Witam mojego GiKowego tygrysa :D
    Powoli, dokładnie i szczegółowo, czy szybko i więcej?
    Samodzielnie, czy współpracując?
    Analiza, czy intuicja?
    Jak wsadzić słonia do lodówki?
    :*
    Multikonto megalomania 1/2 z b4el
    Multikonto 2/2 z Denior


    [22:58] <Witcher> czy Cie szatan opuscil?!
  • Co tak późno wątek założyłeś? :P Argument z pierwszego posta nie przemawia jakoś :P
    Tematy i towarzystwo spamerskie jakos mnie kreci, cala otoczka atmosfera wyjatkowosci takowych osob itp Nie moja bajka, omijam.

    Witam mojego GiKowego tygrysa :D Mraaauuu moja Kotko :E
    Powoli, dokładnie i szczegółowo, czy szybko i więcej? I to niby mezczyzni mysla tylko o jednym? :XP: Roznie, zalezy od drugiej strony. Sa rzeczy ktore robi sie szybko bo tak jest fajniej i takie ktore robi sie wolnnnooo. ^^
    Samodzielnie, czy współpracując? Tez zalezy, co... Jestem typem raczej inwidualisty, samotnika, ale chyba sie licze ze zdaniem ludzi ktorych szanuje.
    Analiza, czy intuicja? Analiza, a jak nie ma dalej wyjscia wtedy intuicja.
    Jak wsadzić słonia do lodówki? Tylnimi drzwiami, nie moglas wymyslec nic innego ? co ? Jest w wogole na to jakas sensowana odpowiedz ? xD
    :*

    Hajx. :)

    1. To Ty jesteś w avku? Toż to ja ;P
    2. Dlaczego masz tak mało postów w CT? Bo jak widac zapyziały ten temat, rzadko tu sie pojawialem do tej pory, musze o niego zadbac
    3. Lubisz pomagać na #ogame.pl? Lubic - lubie, ale jak mi wychodzi to nie wiem :P

    Pozdro.
  • Cześć!
    Skoro Denior na kłopoty, to dziś z serii dolegliwości elfa.
    Co Denior poleca na 3 tygodniowy ból gardła?
    A na suchą skórę? ;f
    Na bezsenność?
    A na ból... nieważne ;x
    Cześć ;P
    Multikonto megalomania 1/2 z b4el
    Multikonto 2/2 z Denior


    [22:58] <Witcher> czy Cie szatan opuscil?!
  • elfi wrote:

    Cześć! Siemka;]
    Skoro Denior na kłopoty, to dziś z serii dolegliwości elfa.
    Co Denior poleca na 3 tygodniowy ból gardła? Syrop kilka razy dziennie z tej samej substancji z ktorej sklada sie "maseczka" xD
    A na suchą skórę? ;f oczywiscie ze maseczke a potem jeszcze balsam ;P
    Na bezsenność? Nie spac w ciagu dnia, wyregulowac zegar biologiczny. Jesli chodzi o nude podczas bezsennosci to polecam nakladanie "maseczki"
    A na ból... nieważne ;x Ja wiem co tu chcialas napisac! Odpowiedz: masaz, oklad z... , a potem wtrzec balsam :rumieniec:
    Cześć ;P idziesz spac juz?

    Prosze tylko juz nie drązyj tematu, bo wyjdzie ze mysle tylko o jednym ^^
  • Kilka razy dziennie? Denior, czy to aby nie przesada? :D
    Musisz mi dać przepis na tę tajemniczą, wielozadaniową substancję.
    Tak, wiem, że wiesz. Z czego okład? Że balsam, to się już spodziewałam.
    Nie, nie idę spać. Ponudzę się jeszcze trochę ;}
    Multikonto megalomania 1/2 z b4el
    Multikonto 2/2 z Denior


    [22:58] <Witcher> czy Cie szatan opuscil?!
  • elfi wrote:

    Kilka razy dziennie? Denior, czy to aby nie przesada? :D Zalezy chyba Ci na tym zeby wyzdrowiec i byc zdrowa, tak czy nie? ]:-D
    Musisz mi dać przepis na tę tajemniczą, wielozadaniową substancję. Moge dostarczyc tylko produkt gotowy. :ziew:
    Tak, wiem, że wiesz. Z czego okład? Że balsam, to się już spodziewałam. To stara hiszpanska receptura, prosilem no.... :P bez zadawania takich pytan bo wychodze na jakiegos nie wyzytego czy cos.... a ja jestem normalny XD
    Nie, nie idę spać. Ponudzę się jeszcze trochę ;} Strasznie Ci sie nudzi, widze :)
  • Mililion wrote:

    Rozwiń skrót - ZNP Zwiazek Nauczysielstwa Polskiego rajt?

    Co sądzisz o tesli (ten elektryczny samochodzik)? Zajrzalem w google zeby sprawdzic jak to sie prezentuje... ogol pomyslu na plus, design w miare jak na roadstera, a sadze ze braznza motoryzacyjna stopniow bedzie szla w kierunku elektrycznych napedow.



    AJU wrote:


    deniorze...witaj Witam

    czym sie zajmujesz? przypomnij,bo mi sie czytac tego nie chce całego
    Czym sie zajmuje.... hmmm... uczem siem, czasem cos zarobie w pracy nazwijmy to "dorywczej", w wolnym czasie lenie sie a od czasu do czasu podnosze swoje male ego poprzez zamykanie tematów, kasowanie postów jak i calych teamtów a nawet dawaniem warnow!
    po ile u Ciebie szprej w sklepie?? zdaje sie ze 150ml 12zł motipu, za 750ml czarnego mołotowa dalem chyba 24zł
    pozdro


    HermaN^007 wrote:


    w jakim gatunku muzycznym gustujesz? W obecnej sytuacji ciezko mowic o jednym konkretnym, wszystko sie zaczelo od hip hopu, z biegiem czasu zaczalem zauwazac tez gatunki z ktorych hh sie wywodzi lub czerpie(np sample), dojrzewam chyba muzycznie bo co raz wiecej mnie rzeczy kreci typu dub stepy, electro, d'n'b(mimo ze kiedys nie lubilem), breakbeaty, czasem house, trance, jak mam nastroj to soft rock, jazz, funk, czasem nawet powazna. Podstawowym mimo wszystko pozostaje hh.

    co uważasz za swoje najlepsze osiągnięcie ? Moje najwieksze osiagniecie caly czas jest przede mna, dopiero je osiagne, dotychczasowe najwieksze osiagniecie to chyba to ze jestem tu gdzie jestem i na tym etapie w zyciu.

    Ile masz wzrostu ? w dowodzie 181cm, ale podobno uroslem ostatnio, musze sprawdzic.

    trenujesz coś? Tak, cierpliwosc rodziny, znajomych ogolnie - mojego otoczenia. ^^ Trenowac nie trenuje, czasem jak mam ochote to jade pojezdzic na roverze(dh/fr).

    elosz