buleon

Ta strona wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka). Kontynuując jej przeglądanie, zgadzasz się na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Więcej informacji

  • Po czterech miesiącach bycia w team stwierdziłem, że dobrze byłoby mieć własny temat. Więc może się przedstawię. Jestem buleon:) Na imię mam Leon, jestem obecnie studentem drugiego roku prawa na Uniwersytecie Wrocławskim. Moją pasją jest i zawsze była historia, przede wszystkim antyczna. Moim hobby natomiast jest OGame, gram tu na czterech uni, moderuję jeszcze więcej:) Lubię też posłuchać dobrej muzyki, oglądać ciekawe filmy, czytać interesujące książki, tulić się mocno mocno do marcik:) - w różnej kolejności. Lubię też gry komputerowe, przede wszystkim strategie i RPG, choć teraz (w sumie 3 lata temu) przerzuciłem się na OGame. Nie wiem, co mógłbym powiedzieć więcej o sobie. Czekam na pytania i proszę o jakieś nieschematyczne i oryginalne.

    Kontakt:
    W sprawach praktycznych dla graczy uniwersów, na których jestem GO - ticket
    Nie ukrywam, że praca GO stanowi ~20% mojej pracy w Teamie. Jeśli uważasz, że Twój ticket do mnie jest opracowywany zbyt wolno, spróbuj innych możliwości kontaktu (najlepiej PW, IRC-a lub GG, jednak ticket jest bezwzględnie ważny)

    W sprawach forum lub sprawach teoretycznych związanych z grą - PW

    W sprawach forum lub sprawach teoretycznych związanych z grą - e-mail - buleon@ogame.pl

    W sprawach wymagających szybkiej rozmowy - IRC - głównie kanał #ogame.pl (w sprawach oficjalnych), ale również kanały uniwersów, a także prywatny kanał #Aura (w sprawach nieoficjalnych)
    Moje nicki na IRC-u to przede wszystkim:
    buleon - oznacza to, że jestem aktywny na IRC-u i w każdym momencie można do mnie napisać:
    - W sprawach praktycznych dla graczy uniwersów, na których jestem GO - poprzez pomocnik
    (używając komendy .pomocnik i stosując się do zawartych informacji lub od razu /msg Pomocnik nr_uni tresc_problemu)