Pinned Poszukiwany, poszukiwana... piosenka/książka/film/...

    • Witam.
      Mam pytanie odnośnie pewnego utworu. Chodzi mi o film :" Ricky Bobby - demon prędkości". Kiedy Ricky wychodzi z szpitala po wypadku jest scena ukazująca zwycięstwa nowego francuskiego kierowcy. W tle leci francuski utwór którego poszukuje. Czy ktoś wie jak się ten utwór nazywa?
      Pozdrawiam.
    • szukam tytulu piosenki ktora widzialam przedwczoraj oraz wczoraj na viva polska.
      problem w tym że nie pokazali informacji kto tą piosenkę wykonuje :lol:

      spiewaja ja dwie blondynki, brunetka i murzyn, ktory pod koniec rapuje. klip sie czarno-bialy, przypomina nieco teledysk do "solider" destiny's child. gatunek muzyczny ciezko okreslic, cos jakby nieco r&b. w refrenie byla fraza "lalalalala" -

      piosenka jest raczej nowa.
    • HoneY napisał(a)
      szukam tytulu piosenki ktora widzialam przedwczoraj oraz wczoraj na viva polska.
      problem w tym że nie pokazali informacji kto tą piosenkę wykonuje :lol:

      spiewaja ja dwie blondynki, brunetka i murzyn, ktory pod koniec rapuje. klip sie czarno-bialy, przypomina nieco teledysk do "solider" destiny's child. gatunek muzyczny ciezko okreslic, cos jakby nieco r&b. w refrenie byla fraza "lalalalala" -

      piosenka jest raczej nowa.


      youtube.com/watch?v=QFC-jG1GNLI ?? 8-) ??

      Zdrowych i wesołych ^^

      The post was edited 1 time, last by Szczerba ().

    • Witam :)
      Mam takie pytanie. Oglądałem kiedyś film w telewizji, poszukuje jego tytułu. Pewien Chłopiec dręczony był przez bandę, facet Jego matki pomógł mu pokonać lidera jednym ciosem. Zobaczyła to miejscowa mafia/dealerzy i postanowiła go zatrudnić jako chłopca na posyłki. Potem przywódca tej bandy wyrzucił plecak z pieniędzmi za sporą ilość narkotyków na dach pędzącego pociągu. Chłopiec musiał go zabić. Zna ktoś tytuł tego filmu? wydaje mi się, że był to film francuski, ale pewny nie jestem :)
    • Otóż każdy pewnie słyszał o piosence Yazoo - Don't Go .Jaki jest tytuł i wykonawca przeróbki bodajże z 2006 czy 2007 roku ? Z góry dziekuję za odpowiedź i pozdrawiam !
    • csn1 napisał(a)
      =Donar= napisał(a)
      Otóż każdy pewnie słyszał o piosence Yazoo - Don't Go .Jaki jest tytuł i wykonawca przeróbki bodajże z 2006 czy 2007 roku ? Z góry dziekuję za odpowiedź i pozdrawiam !


      O to chodzi?

      youtube.com/watch?v=nlAOPyHIEFg

      Ale nie jestem pewien czy to w ogóle to samo jest :D


      Tak ! Oto właśnie chodzi ! Dziękuje i pozdrawiam !
    • Szukam utworu , moze ktos sprecyzuje nazwe/download?
      Nie pamietam dokladnej nazwy , dawno temu go slyszalem.
      cytat:
      las brzozowych wzgorzy

      cytat:
      dla brzozowych wzgorzy

      cytat:
      czas brzozowych wzgorzy


      szukam szukam , i znalesc nie moge , ktoras z tych nazw mi chodzi po glowie , nie sadze by byl to utwor sprzedawany na jakim kolwiek albumie, wiec gdyby ktos znal. prosze o jaki kolwiek upload. ew. podam poczte na pw.



      przypomne ...

      edit :
      em , uwierzyc nie moge ..
      zapytalem znajomego , czy nie wie o co moze mi chodzic ..
      jak sie okazalo , to odeszlem z tego zespolu rok przed powstaniem tego kawalku.

      nuta : harrybasista.wrzuta.pl/audio/b…czeni_dzwiekiem_2007_2008

      The post was edited 1 time, last by Mis uszatek ().

    • plaro napisał(a)
      Hej
      Poszukuje samej melodii bez słów Piosenki : What is love , pomożecie ? Bedę bardzo wdzięczny


      przy odpowiedniej obsłudze prostego programu muzycznego można oddzielić bez problemu głos od muzyki. zapytaj w dziale programów itd. czasami taki efekt powstaje w popsutych słuchawkach - słychać samą muzykę lecz nie słowa więc z pewnością dla odpowiedniego programu nie jest to większy problem.
    • Witam
      Jak się nazywa piosenka która leci na początku programu 52 ? Słychać w niej grę bębnów.
      Leci ona na początku programu 52. w tle muzyki jest wschód słońca nad miastem a następnie pokazana jest twarz prowadzącego ten program czyli DAwida.
    • Leonidas18 napisał(a)
      Witam
      Jak się nazywa piosenka która leci na początku programu 52 ? Słychać w niej grę bębnów.
      Leci ona na początku programu 52. w tle muzyki jest wschód słońca nad miastem a następnie pokazana jest twarz prowadzącego ten program czyli DAwida.


      pl.youtube.com/watch?v=vgE6-BQbq3k

      hmmmm.

      muzyka się potem rozkręca i to jest Linkin Park Numb.

      Ale nie wiem czy o to Ci chodziło.
    • B A Y J E napisał(a)
      Leonidas18 napisał(a)
      Witam
      Jak się nazywa piosenka która leci na początku programu 52 ? Słychać w niej grę bębnów.
      Leci ona na początku programu 52. w tle muzyki jest wschód słońca nad miastem a następnie pokazana jest twarz prowadzącego ten program czyli DAwida.


      pl.youtube.com/watch?v=vgE6-BQbq3k

      hmmmm.

      muzyka się potem rozkręca i to jest Linkin Park Numb.

      Ale nie wiem czy o to Ci chodziło.


      Właśnie nie o tą piosenkęmi chodzi :/ I nie ma w niej gry na bębnach :/ musiałby ktoś obejrzeć program 52 na mtv od początku i wiedziałby co to za piosenka. na trailerze leci inna muza :/
    • Witam
      Poszukuję piosenki która leci podczas reklamy zimowych x games 2008 na kanale extreme. Reklama często leci na kanale extreme. bardzo zależy mi na tym tytule piosenki. Bardzo proszę o pomoc.
    • Ja bardzo potrzebuje nazwy pewnej piosenki, może ktoś zna. Leci jakoś tak She's o manic istn't but no ist like ho isn't like o eo A refren: A like me me is waked touch you tach oh! is wasn't you touch you touch.. Coś takiego...może rytm coś wam podpowie? Bo słowa piosenki to raczej nie są :P śpiewa to dziewczyna. Bardzo prosze o opdowiedź. Zna ktoś?

      Chyba piosenka pochodzi z tat 80 - 90...

      The post was edited 2 times, last by Liduh ().

    • Liduh napisał(a)
      Ja bardzo potrzebuje nazwy pewnej piosenki, może ktoś zna. Leci jakoś tak She's o manic istn't but no ist like ho isn't like o eo A refren: A like me me is waked touch you tach oh! is wasn't you touch you touch.. Coś takiego...może rytm coś wam podpowie? Bo słowa piosenki to raczej nie są :P śpiewa to dziewczyna. Bardzo prosze o opdowiedź. Zna ktoś?

      Chyba piosenka pochodzi z tat 80 - 90...


      mi sie skojarzyła ta piosenka -> youtube.com/watch?v=cxOlKvvLXP8
      ale nie wiem czy dobrze strzelam :roll:
      poza tym tego chyba nie spiewa dziewczyna ;x
      "The best love is the kind that awakens the soul and makes us reach for more,
      that plants a fire in our hearts and brings peace to our minds..."

      Soczysta różoffa Truskawka Króliczka ;*

      Multikonto 1/2
      Lady Claire/khartvin

    • poszukuje filmu jadro ziemi

      tzn chodzi mi o to czy moze ktos widzial ten film w jakimś sklepie internetowym albo we wlasnym sklepie w miescie bo np,. w Empiku to każą go szukac w dziale "dokumenty" ale i tak tam go nie ma.
      Może ktoś widział ten film i może powiedziec kto tam grał albo nie wiem.

      jak tak, to niewazne w takim razie.
      x_x

      Przejde sie po wypozyczalniach chociaz wolałabym kupic.

      WYPoŻyczyłam a i w interenetowych sklepach tez znalazalam

      BYE!!!!

      /przypominam że upomnień nie wolno sobie edytować i usuwać z postów!
      C.

      The post was edited 3 times, last by mery ().