Chelsea Londyn

    • piknie niech sciagnie quaresme ;] i hunterhala messiego robinho pol holandi van der varta

      Ps sory za liiterowki

      The post was edited 1 time, last by -rami- ().

    • Hehe niezle, A tak swoja droga jakby sciagnol Dobrego napastnika ktory by gral w przyszlym sezonie w ataku z Drobgą (np.F.Torresa, Ville lub Krkicia ) to by byla masakra. Lecz gorsze jest to ze kraza pogloski ze Drogba ma grac w przyszlym sezonie w Interze Mediolan. Wogole ma odejsc duzo pilkarzy i oto sie boje najbardziej. A i mysle ze Scolari nie bedzie wydawal na tak beznadziejnych pilkarzy taka kase jak jego poprzednicy.
    • Robbena Real nie pusci, Deco troche stary, Ronaldinho bez formy, Robinho - moze byc :> Lampard moze zostanie ale slyszalem ze zamiast niego jesliby nie podpisal kontraktu ma przyjsc Diego z Werderu.
    • Lampard [podobno] w Interze -_- Mam nadzieje, że to tylko plotka. Makelele pogra jeszcze rok w barwach The Blues. Mam nadzieje, że Deco do nas nie przejdzie. Ciekawe kogo sprowadzi Big Phil :P
    • Telenowela z Frankiem Lampardem powoli dobiega końca... Co prawda brak jeszcze oficjalnych komunikatów, jednak szansa na pozostanie symbolu Chelsea na Stamford Bridge jest mniejsza niż zero.

      Lampard oficjalnie poinformował już Petera Kenyona o swojej chęci dołączenia do kierowanego przez Jose Mourinho Interu Mediolan. Oficjalnie wszystko zostanie dopięte na ostatni guzik w ciągu kilku najbliższych dni.

      Odejście pomocnika londyńskiej drużyny automatycznie w jego miejsce kieruje Deco. Brazylijczyk przebywa jednak obecnie na wakacjach, a jego agent Steve Kutner odmówił komentarza na temat przyszłości swojego podopiecznego.
      Włoskie media sugerują, że pomocnik otrzyma od Chelsea kontrakt opiewający na 110 000 funtów tygodniowo.

      Zajmijmy się jednak Frankiem. Obecnie przebywa on w Positano, niedaleko Sorrento, zaś już wkrótce ma się spotkać z prezydentem Interu Massimo Morattim, który spędza wakacje w domu Versilia, na wybrzeżu Toskanii.
      Jak się pisze, Lampard chciał już dawno grać zagranicą, jednak śmierć jego matki w kwietniu tego roku spowodowało, że zwlekał z przenosinami. Mimo wszystko wizja połączenia się z Jose Mourinho rozwiała jego wątpliwości.

      Lampard grał w Chelsea siedem lat, jednak to właśnie za czasów Jose Mourinho zdobył większość trofeów.
      Zgoda zawodnika to jednak nie wszystko - teraz decydujący głos będzie miał zarząd Chelsea. Zapewne nie będzie czynił przeszkód pod jednym warunkiem - jeśli pozyska Deco, którego wykupienie z Barcelony kosztować będzie ok. 15 mln funtów.



      no i już nie miał gdzie iść tylko do tak beznadziejnego klubu :-/
      U66
      OFF

      Zagadra
      Lecimy od 0, start 13.01.2015 :E

      The post was edited 1 time, last by ^Maykel^ ().

    • nie chce mi sie wierzyc ze Lampard odejdze ;| jesli odejdzie to Chelsea straci duzo w oczach swoich kibicow...nie potrafie sobie wyobrazić srodka pola bez Lampsa...no i oby ten Deco nie przeszedł do Chelsea... bo to bedzie jeszcze gorszy transfer niz Shevchenki xD
    • robinho podobno ma podpisany jkontrakt ^^

      a za 100mln euro ma przyjsc torres :E na wp pisze o_o

      The post was edited 1 time, last by -rami- ().

    • hehe...jak Torres przejdzie to będzie śmiesznie ^^
      100mln...podzielili by się :D

      Ale niech przechodzi, Chelsea będzie miła większe szanse na Mistrza Europy ;)
    • No Liverpoolovi Chelsea zaoferowała 85mln Funtów za Torresa , według mnie powinien Liverpool go za tyle puścić wkoncu to jest cztery razy tyle ile Liverpool dal zaniego zeszlego lata (Jak sie Aramovich uprze to go kupi :D ) . A ja w srodku pola za Lampsa widziałbym Fabregasa :>. Tylko ze Chelsea nie jest nim zainteresowana :/ . A tego Deco niepotrzebnie kupowali bo jest za stary.
    • Frank Lampard zostaje :) oferta za Kake odzucona (98 mln euro) szkoda ale jeszcze moze cos sie da zrobic :) a propo mlodych talantow Chelsea ich nie brakuje w akademii i Ci co sa prawdziwymi KIBICAMI to wiedza :) ja jestem z Chelsea zawsze czy wygrywaja czy przegrywaja :) Ronaldinho wogole nie jest potrzebny on jest ze tak powiem "slaby" narkoman :] na czasie rozstrzygnie sie sprawa pozyskania Arshavina przez the Blue :) pozdrawiam

      ps. Deco , Bosingwa sa dlatego ze trenerem jest Scolari

      The post was edited 1 time, last by VenomRealOne ().

    • Lamps w rzyciu nie zostanie w Chelsea :/ , gdyby treneram The BLues byl nadal Murincho to by zostal. A Chelsea musi szukac nowego lidera zespolu :/ lecz niewiem czy znajdzie godnego zastepce Lamparda. Podobno zainteresowani sa Roberto Carlosem lecz on jest jeszcze starszy od Deco poniewaz ma 35l . Według mnie jedyny DOBRY transfer ktory przeprowadziła jak dotad Chelsea to transfer Bosingwy.
    • hmm czy Robinho dołączy ? odpowiem nie dlaczego bo Chelsea nie wyda nie wiadomo ile na zakup 1 gracza a Real sie bardzo "ceni" mimo ze nic wielkiego nie pokazują bardziej prawdopodobne jest ze dojdzie Kaka wymiana na Sheve plus doplata zauważcie ze Milan sprzedał Gillardino do Fiorentiny oraz Ronaldo odszedł na zasadzie wolnego transferu także w Milanie pojawił sie brzydki koń Ronaldinho który może grac na pozycji Kaki wiec liczę na ruch naszych ulubieńców i postawienie konkretnej oferty kupna tego piłkarza jak narazie kończy sie tylko na chęciach jak wiecie trener chce zostawić kadrę 25 zawodników wiec będą jeszcze odchodzić gracze ze Stanford Bridge prawdopodobnie pierwsi w kolejce są : Makelele i Belleti jak bedzie czas pokaże ja nie sugeruje sie zbytnio tym bo jak każdy wie to są narazie spekulacje :) pozdrawiam fanów Niebieskich :)
    • Milan 0 - 5 Chelsea

      świetny mecz cztery bramki Anelki i jedna Lamparda cudo normalnie....


      a co do Robinho


      Robinho powiedział, że jego pragnieniem tak samo jest dołączyć do Chelsea, jak Ronaldo pragnie grać na Santiago Bernabeu.

      Według hiszpańskiej gazety Marca podczas negocjacji z prezydentem klubu Ramonem Calderonem i trenerem Berndem Schusterem, brazylijski gwiazdor poczuł się sfrustrowany.

      W rozmowach na temat oferty gry na Stamford Bridge dało się odczuć rozczarowanie Robinho, ponieważ w nowym kontrakcie Real nie potrafi sprostać oczekiwaniom zawodnika.

      Mistrzowie Hiszpanii mają wręcz obsesję na punkcie Cristiano Ronaldo, przez co 24-letni Robinho czuje się niedoceniany.

      "Pozwólcie mi odejść do Chelsea. Chcę grać na Stamford Bridge tak samo jak Ronaldo chce grać dla Realu."- powiedział Brazylijczyk do Schustera i Calderona

      Schuster wyraził publicznie chęć zatrzymania byłego piłkarza Dos Santos, jednak to było za mało, by zadowolić Robinho.

      Real zaproponował Brazylijczykowi kontrakt opiewający na 4 miliony Euro, podczas gdy Chelsea zagwarantowała mu blisko 6 milionów rocznie.

      Trener Królewskich był przekonany, że udało mu się zatrzymać swojego piłkarza, jednak ten podczas spotkania wyjawił pragnienie gry na Wyspach Brytyjskich.

      "Rozmawiałem z nim i on doskonale wie, jak ważną jest częścią naszych planów. On jest kluczowym graczem i nie myślimy, czy odejdzie lub zostanie."- powiedział Schuster
      U66
      OFF

      Zagadra
      Lecimy od 0, start 13.01.2015 :E
    • no i sezon rozpoczęty w iście imponującym stylu: 4-0 z Pompey robi wrażenie...:) ale okazji było tyle, że spokojnie mogło paść 6,7 bramek o_o szkoda, że Anelka wykorzystał tylko jedną...

      Blue is the colour!
    • z tego co przeczytałem dzisiaj na polskiej stronie klubu, wynika, że The Blues mają nowego piłkarza:

      "Fabio Paim to 20-letni Portugalczyk, wychowanek Sportingu, który najlepiej czuje się grając jako prawoskrzydłowy, ale i na lewej flance sobie poradzi. Z racji macierzystego klubu wiele osób określa go jako równie utalentowanego, co Cristiano Ronaldo. (...)


      Luis Felipe Scolari zdecydował się na roczne wypożyczenie Paima z opcją wykupienia go po zakończeniu sezonu."

      Co Wy o tym sądzicie - czy ten transfer przekreśla Waszym zdaniem możliwość przejścia Robinho do CFC?? No i najważniejsze - czy nowy nabytek sprawdzi się w Angli;p
    • ^Maykel^ napisał(a)
      Wigan 0 - 1 Chelsea 4min Deco strzał z wolnego....
      mecz dziwny nie taki jak się spodziewałem...


      trzeba przyznać, że Wigan walczyło bardzo ambitnie...;] no a Chelsea nie może przecież rozjeżdżać każdego rywala jak Portsmouth - trzeba także zadowolić się zwycięstwem w skromnym wydaniu.

      Z Tottenhamem będzie lepiej - na 100%

      Póki co The Blues jedynym zespołem, który nie stracił gola - oby tak pozostało jak najdłużej, to może Cechowi uda się poprawić swój rekord.
    • czy ja wiem czy takie "niestety"??/:)

      Mogliśmy się pożegnać z rekordem 84 meczy na własnym stadionie bez porażki (mowa o meczach w Premier League), bo na to się zanosiło. Skuteczność zdecydowanie do poprawy. Powinno być conajmniej 3-1, bo świetne okazje zmarnowali Joe Cole i Nicolas Anelka (do tego drugiego to już słów mi brakuje, co w nim właściwie widzi Scolari??? :quasi:)

      Szkoda, że pan sędzia nie pozwolił na wykonanie osatniej akcji, czyli rzutu wolnego z lini pola karnego...kto wie jak by się to skończyło i kto by uderzał...pozycja wymarzona dla Deco, tylko że ten pan złapał zdaje się kontuzję tuż przed rozpoczeciem meczu...miejmy nadzieję, że to nic poważnego.

      1-1 też nie takie złe - 85 meczów bez porażki na własnym stadionie 8-) 8-) 8-)

      The post was edited 1 time, last by Larry699 ().

    • Jasne :) 1-1 to taki przerażający wynik nie jest ... hehe Jak bym widział powtórkę z Champions league :D Dobrze że karnych nie było :] Ale w tym sezonie mamy dwa cele :
      - 1 miejsce w Premiership
      - PUCHAR W CHAMPIONS LEAGUE
      A co do niektórych zawodników ... ehh po prostu się popsuli ;p jak np Anelka ... Wrócę do pewnego momentu, Brazylijczyk w CHELSEA czyli tak zwany Deco na początku każdy się pytał dlaczego właśnie on, on tylko jest dla pokazu, to ulubieniec Scolariego ale po statystykach widać że nasz trener dobrze wybrał. Ja kiedyś też tak sądziłem po kij on nam ale teraz zmieniłem zdanie jak wiele innych ludzi :) Koniec mojego kazania mam nadzieje że w temacie będę uczęszczał się regularnie :) Pozdrowienia
      BLUE IS THE COLOUR, FOOTBALL IS THE GAME!!!
      AVE CHELSEA!!!

      The post was edited 2 times, last by firewall0496 ().