Djablica

Ta strona wykorzystuje pliki cookies (ciasteczka). Kontynuując jej przeglądanie, zgadzasz się na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Więcej informacji

  • Wreszcie tu dotarłam ]:-D

    Witam wszystkich cieszę się bardzo , iż jestem już "zielonka" i mam nadzieję , że będzie nam się razem fajnie pracowało .

    Mam na imię Iza , Izuś , Izunia jednak zdrobnienie Izka nie przechodzi :D

    Zainteresowania- ogólnie zagadnienia medyczne z naciskiem na psychologię , uwielbiam ją :) Poza tym coś tam czasem narysuję , namaluję a w przypływie weny twórczej i napiszę ;)

    Oczywiście jak większośc przedstawicielek płci pięknej jestem marudna , miewam humorzaste dni , potrafię zabłysnąc wyjątkową złośliwością ]:-D

    to tyle na początek :)
    DiD uni 1,2,13,16,17,20,30,33,51,55,60,62,63.

    <Dziabaczka> Tyś Diabliczko najpiekniejsza z calej wsi, snopowiazalke kupie Ci! ;D
    <@minikron> diablica, wymiękam przy Tobie :)
    <David> pojechalas po bandzie ;] wymieklem ;]
    <+LOCO> LOT wstrzymal ruch samolotow, a na miotly nie ma zakazu ? :E
    <looky> Ale nasza kochana pani moderator nie może dawać banów, może dać Ci poczuć się jak aktor oczekujący na ogłoszenie wyników do oskara, czyli dostaniesz nominację do bana. :E

    Multi 1/2 ( / )
  • RE: Djablica

    Powitać :*

    Gdzie fota :>

    Jakie miasto :>

    Pijąca :>

    Jakiej muzyki słuchasz :> Jakie filmy oglądasz :>

    Gdzie fota :>

    Dlaczego Mod i dlaczego nie GO :>

    Dlaczego DiD :>

    Gdzie fota :>

    I standard: z czego pisałaś maturę :>

    Pozdrawiać :*
  • 1. Tylko forum i Ogame czy coś innego też?
    2. Masz zwierza ?
    3. Przykład filmu dla ciebie
    4. Fotka maybe xD

    Post był edytowany 1 raz, ostatnio przez Matiszko ().

  • Gienek napisał(a)
    skad wzial sie taki nick?



    a ja wiem ^^

    natomiast ty wracasz na rożen :P

    Zbieram dzieci kukurydzy!!! - "Amfetamina - produkcja, dystrybucja, masturbacja" :] :E