marcik - szefowa szefow;)

    • IRC Support Manager
    • Ahoj ;)

      Wypadałoby się przywitać, jakoże nie znamy się jeszcze za dobrze, ale ponieważ jestem wredną dupą od razu przejdę do sprośnych i zboczonych pytań:

      1) Nosisz bieliznę?
      2) Czy kiedykolwiek zdejmowałaś ją przez głowę?
      3) Jakiej jest ona firmy?
      4) Rozmiar miseczki?
      5) Wymiary :> (wzrost, waga, obwód gorsu, pasa,talii, dlugość szyi itp )
      6) Chciałabyś zostać członkinią Klubu Masochisty?
      7) Co sądzisz na temat liczby 666?
      8) Jaka pozycja seksualna kojarzy Ci się z 666?

      No dobra, dziś niedziela, święty dzień, więc i pytania lekkiego kalibru :D

      <paps> ;)
    • munio zboczuchu. Temat nam zabrałeś ale interwencja u władz wyższych jak widzę podziałała. Ale marcik zbereźnić ne dam :biglol: . Zresztą ona i tak umiejętnie wyminie niezręczne pytania.
    • Ostatni Kajako napisał(a)
      euremu to sie poszczescilo...
      gupi ma zawsze szczescie :D


      ba święte słowa ;D tylko ze marcik jest moja :P

      jak to szło bo nie pamiętam marcik przypomnij mi :P

      /me rzuca się na marcik i :*******

      chyba jakoś tak ;D

      Lody z Automatu czy lodówki <------------ bez skojarzeń

      Polewa Czekoladowa czy Truskawkowa
    • munio_666 napisał(a)
      Ahoj ;)

      Wypadałoby się przywitać, jakoże nie znamy się jeszcze za dobrze, ale ponieważ jestem wredną dupą od razu przejdę do sprośnych i zboczonych pytań:
      hey ;)
      1) Nosisz bieliznę?
      tak ...zawsze w koszyczku ^^
      2) Czy kiedykolwiek zdejmowałaś ją przez głowę?
      a to sie sciaga jakos inaczej ? ^^
      3) Jakiej jest ona firmy?
      Pantalonik babci Krysi ^^
      4) Rozmiar miseczki?
      moja miseczka do zupy nie ma rozmiaru :D
      5) Wymiary :> (wzrost, waga, obwód gorsu, pasa,talii, dlugość szyi itp )
      wymiary standardzik ^^ 90/60/90 ^^
      6) Chciałabyś zostać członkinią Klubu Masochisty?
      zdecydowanie wybieram Klub Sadysty ^^
      7) Co sądzisz na temat liczby 666?
      diabelska ]:-D
      8) Jaka pozycja seksualna kojarzy Ci się z 666?
      999 ^^
      No dobra, dziś niedziela, święty dzień, więc i pytania lekkiego kalibru :D
      o_o
      <paps> ;)
      papa :)


      Ostatni Kajako napisał(a)
      euremu to sie poszczescilo...
      gupi ma zawsze szczescie :D
      to nie euremu tylko mi ;)

      a zeby nie bylo ze o nic nie pytam, to
      Lubisz kajaki :> ?
      tak...zwlaszcza pluszowe ^^


      EDIT: w tej samej chwili :P

      LOOLEK napisał(a)
      Ostatni Kajako napisał(a)
      euremu to sie poszczescilo...
      gupi ma zawsze szczescie :D


      ba święte słowa ;D tylko ze marcik jest moja :P
      no ba ^^
      jak to szło bo nie pamiętam marcik przypomnij mi :P

      /me rzuca się na marcik i :*******

      chyba jakoś tak ;D
      /me wola wariat !!! :***
      Lody z Automatu czy lodówki <------------ bez skojarzeń

      Polewa Czekoladowa czy Truskawkowa



      <AQQ> marcik jak zwykle bezlitosna, brutalna, nieczułą, mściwa, ... Takie lubię ^
      <+Rozpruwacz`ziew> marcik to dobro narodowe Ogame
      <@LordSidius>marciki to male futrzaste zwierzatka zyja w malych stadach zywia sie mazurkami i chinszczyzna
      <NhAfK>taki jeden marcik lepszy niz cale stadko <M
      azuczi> dojrzale marciki sa soczste i rozpylywaja sie w ustach
      <pad> ja wieszam marciki na scianach
      <Ender> hmm , nie wiem o co taki rumor , marcik jest tylko jeden , klony nie sa tak interesujace
      <ReYc> ostatnio w ksiazce jednej marcika znalazlem
      <ReYc> pisalo ze marciki sa male i trzeba je tulic zeby nie znikly z kanalow

      The post was edited 1 time, last by marcik ().

    • bo wyglada smacznie...ale nigdy go nie jadlam :( a szkoda ^^



      <AQQ> marcik jak zwykle bezlitosna, brutalna, nieczułą, mściwa, ... Takie lubię ^
      <+Rozpruwacz`ziew> marcik to dobro narodowe Ogame
      <@LordSidius>marciki to male futrzaste zwierzatka zyja w malych stadach zywia sie mazurkami i chinszczyzna
      <NhAfK>taki jeden marcik lepszy niz cale stadko <M
      azuczi> dojrzale marciki sa soczste i rozpylywaja sie w ustach
      <pad> ja wieszam marciki na scianach
      <Ender> hmm , nie wiem o co taki rumor , marcik jest tylko jeden , klony nie sa tak interesujace
      <ReYc> ostatnio w ksiazce jednej marcika znalazlem
      <ReYc> pisalo ze marciki sa male i trzeba je tulic zeby nie znikly z kanalow
    • marcik być czy marcik nie być zła na LOOLEK że patrzył innej w biust ? :D
      to nie prawda co majki mówił ;P on zawsze kłamie ;D

      pójdziemy na lody z automatu ?
      jak tak to kiedy ??? będziesz wolna i mieć czas dla loola ;P
    • djezmo napisał(a)
      :>

      żałujesz czegoś:>??
      jeśli mogła byś się cofnąc w czasie co byś zmieniła :>??
      staram sie tak zyc zeby niczego nie zalowac i nie zmieniac ;)
      jesteś nie grzeczna :>??
      ja?? niegrzeczna ?? ...


      dolce napisał(a)
      ulubiony kanał IRC? :>
      bylo ;)
      dlaczego to #zlom :> ?
      a to on jeszcze istnieje ? :O


      LOOLEK napisał(a)
      marcik być czy marcik nie być zła na LOOLEK że patrzył innej w biust ? :D
      LOOLEK ty nie patrz dziewczyna w biust tylko w mozg :> ...czy na ciebie mozna sie zloscic ?:P
      to nie prawda co majki mówił ;P on zawsze kłamie ;D
      nie prawda :D
      pójdziemy na lody z automatu ?
      peffnie ^^
      jak tak to kiedy ??? będziesz wolna i mieć czas dla loola ;P
      wolna to ja nie zamierzam byc ^^ ale wolny czas moge wygospodarowac ;)



      <AQQ> marcik jak zwykle bezlitosna, brutalna, nieczułą, mściwa, ... Takie lubię ^
      <+Rozpruwacz`ziew> marcik to dobro narodowe Ogame
      <@LordSidius>marciki to male futrzaste zwierzatka zyja w malych stadach zywia sie mazurkami i chinszczyzna
      <NhAfK>taki jeden marcik lepszy niz cale stadko <M
      azuczi> dojrzale marciki sa soczste i rozpylywaja sie w ustach
      <pad> ja wieszam marciki na scianach
      <Ender> hmm , nie wiem o co taki rumor , marcik jest tylko jeden , klony nie sa tak interesujace
      <ReYc> ostatnio w ksiazce jednej marcika znalazlem
      <ReYc> pisalo ze marciki sa male i trzeba je tulic zeby nie znikly z kanalow
    • Pytanie Fleeta: Podwawelska czy Zwyczajna?
      <: czy :fa: ?
      Język angielski czy niemiecki?
      Język angielski zy francuski?
      Klon czy lipa?
      Wieża jedna czy dwie?
      Pomidor czy ogórek?
      Pomnik czy posąg?
      Podłoga czy dywan?
      Wrona czy gawron?
      Którą emotkę lubisz najbardziej i dlaczego?
    • Gienek napisał(a)
      wreszcie sie Ciebie doczekalem w timie OG :D jupi :]
      no kurde ^^ nie wiedzialam ze na mnie tak czekasz...to bym wczesniej sie urodzila ^^
      Tu podobno zadaje sie pytania... hmmm
      ano podobno...ale to nie jest to potwierdzona informacja :P
      Jak bardzo lubisz Gienka? taaaaaaaaaaaaak bardzo? :D czy jeszcze bardziej ?
      ;];]
      bardziej niz bardziej :D


      Jazz1989 napisał(a)
      Pytanie Fleeta: Podwawelska czy Zwyczajna? nie jadam;)
      <: czy :fa: ? <:
      Język angielski czy niemiecki?
      Język angielski zy francuski?
      Klon czy lipa?
      Wieża jedna czy dwie? a jest jakas roznica?
      Pomidor czy ogórek?
      Pomnik czy posąg?
      Podłoga czy dywan? (ale tylko u rozpruwacza :P)
      Wrona czy gawron?GAwron ^^
      Którą emotkę lubisz najbardziej i dlaczego?
      ^^


      Neodym napisał(a)
      Czy kochasz Neodymka?
      peffnie :D



      <AQQ> marcik jak zwykle bezlitosna, brutalna, nieczułą, mściwa, ... Takie lubię ^
      <+Rozpruwacz`ziew> marcik to dobro narodowe Ogame
      <@LordSidius>marciki to male futrzaste zwierzatka zyja w malych stadach zywia sie mazurkami i chinszczyzna
      <NhAfK>taki jeden marcik lepszy niz cale stadko <M
      azuczi> dojrzale marciki sa soczste i rozpylywaja sie w ustach
      <pad> ja wieszam marciki na scianach
      <Ender> hmm , nie wiem o co taki rumor , marcik jest tylko jeden , klony nie sa tak interesujace
      <ReYc> ostatnio w ksiazce jednej marcika znalazlem
      <ReYc> pisalo ze marciki sa male i trzeba je tulic zeby nie znikly z kanalow

      The post was edited 2 times, last by marcik ().

    • Kryształ czy diament?
      Rubin czy szmaragd?
      Szafir czy ametyst?
      Topaz czy bursztyn?
      Język niemiecki czy francuski?
      Ziom czy ziomal?
      Poziomka czy truskawka?
      Samochód ciężarowy czy ciężarówka (TIR)?
      Plaster czy lepiec?
      Forum czy IRC?
      Gra czy IRC?
      Gra czy forum?
    • Jazz1989 napisał(a)
      Kryształ czy diament?
      Rubin czy szmaragd?
      Szafir czy ametyst?
      Topaz czy bursztyn?
      Język niemiecki czy francuski?
      Ziom czy ziomal?
      Poziomka czy truskawka?
      Samochód ciężarowy czy ciężarówka (TIR)?...tir mi sie glupio kojarzy wiec wybiore samochod ciezarowy ;)
      Plaster czy lepiec?
      Forum czy IRC? bylo ;)
      Gra czy IRC?
      Gra czy forum?



      <AQQ> marcik jak zwykle bezlitosna, brutalna, nieczułą, mściwa, ... Takie lubię ^
      <+Rozpruwacz`ziew> marcik to dobro narodowe Ogame
      <@LordSidius>marciki to male futrzaste zwierzatka zyja w malych stadach zywia sie mazurkami i chinszczyzna
      <NhAfK>taki jeden marcik lepszy niz cale stadko <M
      azuczi> dojrzale marciki sa soczste i rozpylywaja sie w ustach
      <pad> ja wieszam marciki na scianach
      <Ender> hmm , nie wiem o co taki rumor , marcik jest tylko jeden , klony nie sa tak interesujace
      <ReYc> ostatnio w ksiazce jednej marcika znalazlem
      <ReYc> pisalo ze marciki sa male i trzeba je tulic zeby nie znikly z kanalow
    • jestem ciekawy kto mi zawsze pomaga przy grafice wiesz kto może /?? ;D

      masz do niego cierpliwość ? ::D

      zdążyło ci sie olać tego kogoś ??:D w sensie udawać ze go/ją nie widzisz

      IRC
      #ogame.pl czy #ogame.pl-pomoc ??

      jak cos sobie przypomnę to dam znac :D
    • 1.Z kim ci się najlepiej rozmawia na skype?
      2.Najpiękniejszy kraj w którym byłaś?
      3.Jak ci się udało otumanić Eurego?
      4.Na ilu uni grasz?
      5.Twój największy %?
      6.Gdzie chciała byś pojechać?
      7.Jeśli robiła byś zlot kogo byś zaprosiła?
      8.Pamiętasz "Randkę z Marcik"
      9.Czy kiedykolwiek wyżyłaś się na komputerze jak się zawiesił?
      10. Czy byłaś kiedyś w Wawie?

      (Dodatkowe) Dlaczego mnie tak męczysz?
    • LOOLEK napisał(a)
      jestem ciekawy kto mi zawsze pomaga przy grafice wiesz kto może /?? ;D
      hmmm nieffiem ^^
      masz do niego cierpliwość ? ::D
      do kogo?^^
      zdążyło ci sie olać tego kogoś ??:D w sensie udawać ze go/ją nie widzisz

      IRC
      nigdy nikogo nie olewalam i nie udawalam ze nie widze ;)
      #ogame.pl czy #ogame.pl-pomoc ??

      jak cos sobie przypomnę to dam znac :D
      spoko czekam :D


      Granger napisał(a)
      1.Z kim ci się najlepiej rozmawia na skype?
      nie za bardzo lubie gadac na skype
      2.Najpiękniejszy kraj w którym byłaś?
      hmmm Niemcy?Francja?
      3.Jak ci się udało otumanić Eurego?
      ja nikogo nie otumanilam :P to on to zrobil ^^ on jest winny ^^
      4.Na ilu uni grasz?
      na 5 ;)
      5.Twój największy %?
      1,5k% [SIZE=3](acs sonda)[/SIZE]
      6.Gdzie chciała byś pojechać?
      bylo ;)
      7.Jeśli robiła byś zlot kogo byś zaprosiła?
      wszystkich ;)
      8.Pamiętasz "Randkę z Marcik"
      peffnie ^^ moja najlepsza Randka ^^
      9.Czy kiedykolwiek wyżyłaś się na komputerze jak się zawiesił?
      nie :]
      10. Czy byłaś kiedyś w Wawie?
      nie :]
      (Dodatkowe) Dlaczego mnie tak męczysz?
      jak ja to lubie ^^


      El Condor_Powraca napisał(a)
      Pies czy Kot??
      Stringi czy Majtki??:P
      Ulubiony kolor??
      Sloneczna Ibiza czy Lodowata Grenlandia??
      Aniol czy Diabel??
      Czarne czy Biale?? :D

      te juz zadales ;) strone wczesniej ^^ cos sie powtarzasz



      <AQQ> marcik jak zwykle bezlitosna, brutalna, nieczułą, mściwa, ... Takie lubię ^
      <+Rozpruwacz`ziew> marcik to dobro narodowe Ogame
      <@LordSidius>marciki to male futrzaste zwierzatka zyja w malych stadach zywia sie mazurkami i chinszczyzna
      <NhAfK>taki jeden marcik lepszy niz cale stadko <M
      azuczi> dojrzale marciki sa soczste i rozpylywaja sie w ustach
      <pad> ja wieszam marciki na scianach
      <Ender> hmm , nie wiem o co taki rumor , marcik jest tylko jeden , klony nie sa tak interesujace
      <ReYc> ostatnio w ksiazce jednej marcika znalazlem
      <ReYc> pisalo ze marciki sa male i trzeba je tulic zeby nie znikly z kanalow
    • * Schodami czy windą ?
      * Chrapiesz :E ?
      * Sprawdzałaś kiedyś widelcem czy w gniazdku płynie prąd ?
      * Bardzo bolało (patrz wyżej) ? ]:-D
      * Interia czy Onet ?
      * Szklanka jest do połowy pełna czy pusta ?
    • Stockholm napisał(a)
      * Schodami czy windą ? schodami :quasi:
      * Chrapiesz :E ? nie chrapie ale za to się wierci i kopie :P



      hie hie hie

      Ostatni Kajako i Loolek jak ja wam zaraz dam głupiemu to wam się ban przez rok nie sciagnie :P
      No i ba !!! ja to mam szczęście trafić na taki skarbek jak marcik ^^

      Piłem piwo z Legorem i Ogim


      irc.OnlineGamesNet.net
      kanał #help

      Zasady IRC:
      "Violators will be shot! Survivors will be shot again"
      "nie podoba ci się ->> zmień serwer"

    • Euronomos napisał(a)]
      Stockholm napisał(a)
      * Schodami czy windą ? schodami :quasi:
      * Chrapiesz :E ? nie chrapie ale za to się wierci i kopie :P




      hie hie hie

      Ostatni Kajako i Loolek jak ja wam zaraz dam głupiemu to wam się ban przez rok nie sciagnie :P
      No i ba !!! ja to mam szczęście trafić na taki skarbek jak marcik ^^




      Nie wiedziałem że zaprzedanie duszy diablicy teraz nazywa się szczęściem:P

      The post was edited 8 times, last by Granger ().

    • Czak napisał(a)
      Za duzo czasu tak?
      neee :D
      Dolozyc jeszcze cos na MD do moderacji ? :E
      ee zaraz dolozyc ^^

      :]:]:]


      Stockholm napisał(a)
      * Schodami czy windą...o ile nie jest cala szklana :> ?
      * Chrapiesz :E ? nie wiem ^^
      * Sprawdzałaś kiedyś widelcem czy w gniazdku płynie prąd ?
      nie ..za to probowalam jak smakuje ^^
      * Bardzo bolało (patrz wyżej) ? ]:-D
      pewnie ^^
      * Interia czy Onet ?
      * Szklanka jest do połowy pełna czy pusta ?
      calkowicie pusta dopoki sie jej nie napelni ;)



      <AQQ> marcik jak zwykle bezlitosna, brutalna, nieczułą, mściwa, ... Takie lubię ^
      <+Rozpruwacz`ziew> marcik to dobro narodowe Ogame
      <@LordSidius>marciki to male futrzaste zwierzatka zyja w malych stadach zywia sie mazurkami i chinszczyzna
      <NhAfK>taki jeden marcik lepszy niz cale stadko <M
      azuczi> dojrzale marciki sa soczste i rozpylywaja sie w ustach
      <pad> ja wieszam marciki na scianach
      <Ender> hmm , nie wiem o co taki rumor , marcik jest tylko jeden , klony nie sa tak interesujace
      <ReYc> ostatnio w ksiazce jednej marcika znalazlem
      <ReYc> pisalo ze marciki sa male i trzeba je tulic zeby nie znikly z kanalow

      The post was edited 1 time, last by marcik ().

    • Granger noo szczęście me że zaprzedałem dusze tej diablicy wrednej fochatej i lubiącej mieć ostatnie zdanie :P

      Ale za to kochanej ^^

      Piłem piwo z Legorem i Ogim


      irc.OnlineGamesNet.net
      kanał #help

      Zasady IRC:
      "Violators will be shot! Survivors will be shot again"
      "nie podoba ci się ->> zmień serwer"

      The post was edited 1 time, last by Eurynomos ().

    • woda z sokiem czy sok z woda:)
      basen morze czy jezioro?
      bar czy zajazd?
      hotel czy motel?
      :fa: czy <:
      gg czy irc
      kobieta czy mezczyzna?
      cebula czy banan?
      plaskacz czy kop w czole miejsce?
      ładny czy dżentelmen:P
      12;00 czy 0;00
      toaleta czy kibel
      ksiazka czy streszczenie
      Pytania by gliniarz specialnie napisane dla ciebie;p
    • marcik napisał(a)
      LOOLEK napisał(a)


      Lody z Automatu czy lodówki <------------ bez skojarzeń


      Wybrałaś z automatu wioesz co?!
      Jest przeogromny :foch: podwojny :foch: :foch:

      P.S. marcik czy mam nie mowic euremu o tych nagich fotkach co przysylalas?

      The post was edited 1 time, last by Lodowka ().