Search Results

Search results 1-20 of 700.

  • Odrabianie strat ciag dalszy czekam az mnie zaczna wyzywac bym przestal skanowac Pozdrowionka dla sojusznikow i znajomych youtube.com/watch?v=EqL9_lDaBdI Dnia 09-01-2021 20:02:34 następujące floty spotkały się w walce: Agresor Zuy sen [B-S] ________________________________________________ Krążownik 1.200.000 Okręt wojenny 1.373.866 Bombowiec 37.683 Niszczyciel 52.336 Reaper 38.426 Lekki myśliwiec 35.898.401 Ciężki myśliwiec 187.163 _________________________________________ Obrońca Goaway [TAFF] …

  • Troche zle zaczety rok trzeba jakos nadrabiac Pozdrowionka dla znajomych i sojusznikow youtube.com/watch?v=WZ8bLUSSYec Dnia 09-01-2021 17:45:27 następujące floty spotkały się w walce: Agresor Zuy sen [B-S] ________________________________________________ Gwiazda Śmierci 4.000 _________________________________________ Obrońca NewPedro [SITH] ________________________________________________ Mały transporter 167.209 Duży transporter 56.961 Lekki myśliwiec 30.915 Ciężki myśliwiec 10.078 Krążownik 27…

  • No ladnie zatankowales Graty i przetapiaj obroncom szo

  • Ostatnio kolega miał troche szczescia ale ze tak powiem daleko nie uciekł Początek akcji Ponga i w sumie dzieki niemu jest to RW ! Ja tylko zezlomowalem Wiec wielkie dzieki no i odpowiednia suma wplynie na konto :P:P Pozdrowionka dla Owieczek bo cos ten rok nie zaczął nam sie kolorowo ale jak to mowia nie zawsze jest z gorki youtube.com/watch?v=FVWTEs0wnIU Dnia 06-01-2021 12:43:21 następujące floty spotkały się w walce: Agresor Zuy sen [B-S] ________________________________________________ Duży …

  • Quote from asherl: “Farma w recksch,akurat nic dziwnego. Gratulacje! No Piotruś już nie będziesz chyba taki cwaniak ” znasz mnie chyba wiecej pisac nie musze ?

  • tylko glupi moze miec takiego farta mimo o graty

  • Takie tam st z farmienia Pozdrowionka dla sojuszników i znajomych I dla wszystkich WESOŁYCH ŚWIĄT youtube.com/watch?v=t_KI-mRyE_0&list=RDt_KI-mRyE_0&index=1 Dnia 25-12-2020 02:04:02 następujące floty spotkały się w walce: Agresor Zuy sen [B-S] ________________________________________________ Krążownik 15.000 Pancernik 30.000 _________________________________________ Obrońca Gamora [G-Z] ________________________________________________ Duży transporter 42.586 Lekki myśliwiec 30.912 Reaper 1 Pathf…

  • jedni z rodzina siedza sobie na wigili a inni ....

  • Nie no ledwo ledwo się w progach zamieściłeś oj Pongo stać Cię na więcej Przetapiaj w eko zawsze łatwiej będzie flotki dobudować Obrońcy szo

  • Graty szturmi widze ladnie sie tu bawisz Przetapiaj i oraj dalej towarzystwo \ obroncy szo

  • TOP-10 Yildun SOLO/ACS

    sorro03 - - Starcia Yildun

    Post

    Przydało by sie zwiekszyc prosgi ST bo te to zenada na tym etapie !!

  • Skoro st na farmieniach sa na topie to prosze bardzo tylko bez płaczu i skamlania szo dla obronczyni podobno skar da jej na odbudowe wiec jaos sie podniesie Pozdrowionka dla sojusznikow i znajomych ! youtube.com/watch?v=Ao2LuHEcMzc Dnia 20-12-2020 06:23:08 następujące floty spotkały się w walce: Agresor Zuy sen [B-S] ________________________________________________ Gwiazda Śmierci 3.500 _________________________________________ Obrońca Gamora [G-Z] _______________________________________________…

  • Quote from Darkstar: “youtu.be/OB1Ncglswug nutka na emocje ” Oo przez spam noobkow nie zauważyłem tej nutki ostatnio moje klimaty chyba przez to że nie można nigdzie wyjść na impre muszę trochę starszych poprzeglądać !

  • Tutaj sie bawisz Graty szturmi oraj uni i jak za dobrych czasow na qouar obroncy szo

  • Wiem mialem nie wstawiac ale skoro mnie rozpracowali to tez wstawie Tutaj byłem przed wypłatą i miałem tylko stówke to Gamora zgodziła się za to oddać takie tam smieci, za stówke stek to stek Pozdrowionka dla sojuszików i znajomych youtube.com/watch?v=Ybs2ASTwHLw&list=RDTmhibQ28GKE&index=10 Dnia 09-12-2020 03:42:38 następujące floty spotkały się w walce: Agresor Zuy sen [B-S] ________________________________________________ Pancernik 120.000 _________________________________________ Obrońca Gamo…

  • Stare konto, chyba nowa osoba tak czy siak do reków pasuje jak ulał Dzieki za pobudke i cynka dla..... bedzie wiedział kto Pozdrowionka dla sojusznikow i znajomych youtube.com/watch?v=TmhibQ28GKE Dnia 12-12-2020 07:18:29 następujące floty spotkały się w walce: Agresor Zuy sen [B-S] ________________________________________________ Krążownik 500.000 Okręt wojenny 600.000 Pancernik 1.437.583 Reaper 23.484 Lekki myśliwiec 15.000.000 _________________________________________ Obrońca nowy_nowy _______…

  • @Ruda proszę Cię już Ty o zasadach moralności nie pisz serio Ale co do st jak najbardziej można wstawić fakt !

  • Jak się nie ma ..yhm nie to jak się nie potrafi co się lubi to się....kupuje dużo anty Zezlomowali niepotrzebna flotę na expy i trochę beki wyszło bo co niektórzy nie potrafią pomyśleć co się stało swoją drogą fajny ubaw z postów co poniektórych

  • Dawno nic nie wstawiałem wiec tym razem cos dam Miało być inne rw oraz w koncu..... coś ale jak sie nie ma co sie lubi to... Pozdrowionka dla sojuszników i znajomych youtube.com/watch?v=RhIgP2d7jVA&list=RDf23SOgDxx6o&index=5 Dnia 28-11-2020 02:20:28 następujące floty spotkały się w walce: Agresor Zuy sen [B-S] ________________________________________________ Lekki myśliwiec 700.000 Pathfinder 55.000 _________________________________________ Obrońca oddam11 _______________________________________…

  • TOP-10 Yildun SOLO/ACS

    sorro03 - - Starcia Yildun

    Post

    up-ka zrobiona chyba nie było nic innego ?