Search Results

Search results 1-20 of 169.

• Nie mam zamiaru bronic Luthera bo go nie znam...aleeee dostał złoma i co z tego ? zaczyna sie na niego hejt bo farmił/złomował co się dało żeby tylko zarobić jak na lotnika przystało i z pewnością kilku graczy z jego pomocą zakończyło gre.. gram tu od roku....luther ma dopiero drugi złom...ja sam złomowałem pewnych graczy po kilkanaście razy...Też farmie kogo sie da...Czyli wychodzi na to ze jak dostane pierwszego złoma po roku grania to ja będę największa lamą na uni a nie dziesiątki graczy któ…

• Dzięki za troskę ale nie trzeba było No noo...Kilka minut po urlopie i taki zysk Gratulacje Zakole Szybkiej Odbudowy

• Dnia 14-10-2019 --:--:-- następujące floty spotkały się w walce: Agresor NoName ________________________________________________ Pancernik 25.000 _________________________________________ Obrońca Emperor Altair [HORDE] ________________________________________________ Duży transporter 19.632 Recykler 1 _________________________________________ Po bitwie... Agresor NoName ________________________________________________ Pancernik 25.000 ( -0 ) _________________________________________ Obrońca Emp…

• Pozdrawiam buddy i znajomych Dnia 14-10-2019 --:--:-- następujące floty spotkały się w walce: Agresor NoName ________________________________________________ Pancernik 30.000 _________________________________________ Obrońca Qui-Gon Jinn [MDL] ________________________________________________ Duży transporter 60.000 Gwiazda Śmierci 1 _________________________________________ Po bitwie... Agresor NoName ________________________________________________ Pancernik 29.903 ( -97 ) _____________________…