Search Results

Search results 1-20 of 1,000. There are more results available, please enhance your search parameters.

  • Ładowność sond

    Truck driver - - Porozmawiajmy o OGame

    Post

    3 tury po idlakach po 1,5h w obie strony plus czas poswiecony na skanowanie. Powiedzmy niech bedzie 6h na idlaki i teraz niecale 2h na farming aktywnego konta. 8h na luzie reasumujac. Wiecej mnie nie bylo w grze niz bylem

  • Ładowność sond

    Truck driver - - Porozmawiajmy o OGame

    Post

    Dzis mialem czas dopiero po poludniu. 3 kursy po idlakach i teraz przefarmiony jeden aktywny na niemal 100kk wiec prawie 300kk wpadlo. A latalem od niechcenia screenow nie mam bo zwyczajnie znudzilo mnie takie dokumentowanie codziennych farmingow imgur.com/ZmClj5Z ten jeden screen sie uchowal, doliczyc jeszcze trzeba 8,6kk wracajace w reckach z pz to z tego aktywnego gracza...

  • Zakładka Imperium

    Truck driver - - Gra

    Post

    Quote from Starrk: “W jakim celu? ” Pewnie chodzi o automatyzacje gry jednym kliknieciem dobra proba ale stanowczo jestem na nie

  • Ładowność sond

    Truck driver - - Porozmawiajmy o OGame

    Post

    Quote from Starrk: “@Truck driver @ciap już chyba po pierwszej fuzji opublikowała raport z danymi, wg których po fuzji uniwersa tracą graczy szybciej niż przed fuzją, więc to nie jest niczym nadzwyczajnym, że tuż po przejściu na Librę miałeś setki skanów, a teraz nic. Czy to multi i przekręty zniechęcają graczy? Śmiem wątpić, a przynajmniej nie ich większość. Głównie to wymuszona zmiana trybu grania. Uniwersum, gdzie granie bunkrami było efektywne łączy się z uniwersum, które ma narzędzia do otw…

  • Ładowność sond

    Truck driver - - Porozmawiajmy o OGame

    Post

    Od siebie dodam, ze widac po nowych uni ilu jest chetnych do gry w poczatkowych fazach gry gdzie wszyscy maja rowne w miare szanse. A kiedy szal nowo otwartego uni wygasa to nagle takie nowe uni zamieraja i gdyby nie fuzje to by juz malo kto z tego grona chetnych do gry ludzi pozostal. Widzialem taki przyklad po fuzji Wasatu i Draco z Libra. Dziennie dziesiatki jak nie setki skanow i loty na akty. Ile minelo od fuzji? Na palcach jednej reki moge policzyc ile mam skanow w ciagu tygodnia. Ludzie n…

  • Quote from justvroum: “Osobiście nie jestem fanem takich nowinek, wiem jak łatwo można komuś coś niekoniecznie prawdziwego wmówić. Osoba oskarżana jest na z góry przegranej pozycji, piszę z własnego doświadczenia Sytuacji nie znam, na Draco nie grałem, niewykluczone że wtedy miałem dłuższą przerwę od gry. Wystarcza mi świadomość, że sam czysto grałem, gram i grać będę, a przyjaciel przyjaciela jest moim przyjacielem. Nie zgodzę się, że ranga ex-członek teamu mówi sama za siebie. Teamowcy odwalaj…

  • [mniam] Btw, ponad 2 banki zysku piechota nie chodzi wiec graty i milego przetopu Administrator Forum kasai:Upominam za offtopic.

  • Quote from justvroum: “@aduch @Wims czekam na soczyste stejki ” aducha nie znam ale na Wimsa to Ty chlopie uwazaj. Wywalili go z Draco dawno temu za pomoc takiemu graczowi jak Goku. Goku spakowal @Ruda bo Wims ja zbanowal zaraz po tym jak Goku puscil flote. Uwazaj z kim sie zadajesz. Ranga Ex-czlonek teamu mowi sama za siebie. Graty St aby spamu nie bylo

  • antymateria

    Truck driver - - Zadawanie pytań

    Post

    @ciap jestes w stanie pomoc?

  • Ładowność sond

    Truck driver - - Porozmawiajmy o OGame

    Post

    Quote from Profesore: “ja podchodze do tematu tak. Im wiecej ktos wyda kasy na anty tym lepiej dla mnie na indus.org gosc na start wydal 500e. Gdyby tego nie zrobil na bank nie bylbym w top 10. Stal sie typo taka piekna farma ze lodzio miodzio Od tygodnia juz na permanentnych wakacjach ale co wyfarmilem z niego to moje... choc za jego $ ” Na samym starcie uni nie opyla sie grac za anty. Ile tak pograsz? Miesiac, dwa max a pozniej co? Pozniej uni sie uspokaja i liczy sie skill a kto wlasnie skill…

  • Ładowność sond

    Truck driver - - Porozmawiajmy o OGame

    Post

    Quote from buleon: “Ewidentnie materiał na ticket. ” Tak ale jesli masz dowody twarde. Poparte screenami z falangi albo jakies raporty dostaw albo cos w tym stylu. Dowody musza byc niezbite, nie do podwazenia by ticket mial sens. A i tak przewaznie jak wysylalem tickety to zgadnij kto przechwycal zgloszenie? GO, ktory gra z tymi ludzmi, ktorych sie zglasza wiec bledne kolo. Jesli sam sie nie zajmiesz tematem likwidujac te konta lub przynajmniej uprzykrzajac zycie tak nie ma za bardzo sposobu by …

  • Ładowność sond

    Truck driver - - Porozmawiajmy o OGame

    Post

    Quote from Profesore: “Pomimo hordy boterow chetnie zagram na polskim nowym uni z ladownoscia sond. ” Jestes zawziety dlatego pograsz. Ja juz pisalem w tym temacie, ze tez bede gral ale jesli by wprowadzili ladownosc sond to odpuszczam idlaki. Zbyt leniwy sie zrobilem by klikac non stop jak automat. Samo rakietowanie bunkrow juz mnie meczy a kiedys to byla dla mnie frajda.

  • Ładowność sond

    Truck driver - - Porozmawiajmy o OGame

    Post

    Quote from Profesore: “Chodzilo mu o to ze jesli nie ma korzysci dla konta pushujacego to nie znajdziesz nikogo chetnego do prowadzenia takiego konta. ” To powiedz mi i innym zaineresowanym w mniejszym lub wiekszym stopniu jak to jest, ze konta gornicze (niektore tylko rzecz jasna) farmia po idlakach a nie rosna miesiacami? Gdzie ta sura idzie? Tylko ledwo ten proces widac bo wlasnie mt-kami tak szybko nie nafarmi sie mega ilosci surowca. Potrzeba czasu i zaangazowania a czas to luksus, na ktory…

  • Ładowność sond

    Truck driver - - Porozmawiajmy o OGame

    Post

    Quote from buleon: “Nadal nie widzę korzyści dla konta pushującego. ” Bo finalnej korzysci dla konta pushujacego nie ma i nie mialo byc w zamiarze. Konto pushujace zbiera sure, topi na flote badz zostawia sos na moonie bez floty. A to konto pushowane atakuje je tak jak idlaka i na tym caly bajer polega. To tzw. push zlomowy jesli sie nie myle. Tym efektem nadrabiana jest strata w handlu po minimalu. Od kiedy zaostrzono ZG spadly zyski i przyrosty o polowe.

  • Ładowność sond

    Truck driver - - Porozmawiajmy o OGame

    Post

    Quote from buleon: “Z powodu czasu. Surowce wydobywają się same, a farmić trzeba, poświęcając czas. ” No i w koncu chyba cos zes zrozumial. Dzieki tej ladownosci sond byloby poprostu latwiej to wszystko ogarniac bo wbijasz na kilka tylko minut i jestes zarobiony. Mnozysz zarobek przez ilosc kont pushujacych i wychodzi Ci ladny bardzo zysk dla konta pushowanego.

  • Ładowność sond

    Truck driver - - Porozmawiajmy o OGame

    Post

    Quote from buleon: “Jeśli Cię dobrze zrozumiałem, uważasz, że wpadnie na uni paru flociarzy, zaczną farmić sondami, a później podkładać się jeden drugiemu? ” Tak dokladnie. Quote from buleon: “Teoretycznie jest taka możliwość. W praktyce nie bardzo. Pokaż mi flociarza, który będzie farmił po to, żeby następnie się podłożyć. Nie widzę w tym korzyści dla gracza słabszego. ” Dlaczego w praktyce nie bardzo? Teraz juz tak sie dzieje a te farmienia sondami tylko zwieksza skale tego zjawiska bo bedzie …

  • Ładowność sond

    Truck driver - - Porozmawiajmy o OGame

    Post

    Quote from buleon: “Ty mi napisałeś, że ja chcę stawiać flotę, co jest błędne, bo nie chcę i nie stawiam. Albo mnie źle zrozumiałeś, albo trolujesz ” Napisalem po prostu w innym kontekscie ale Ty wolales sie przyczepic jednego slowka bo napisalem, ze Ty chcesz zbudowac flote ale nie doczytales chyba do konca mojej wypowiedzi. Wiec poprawmy. Odpowiedz na pytanie w szerszym jego znaczeniu. Bo na to co tam napisalem Ty wpadles polowicznie ale flociarze znajacy mechanike gry i potrafiacy omijac ZG m…

  • Ładowność sond

    Truck driver - - Porozmawiajmy o OGame

    Post

    Quote from buleon: “A teraz mi napisz, w jaki sposób wynika z tego, co napisałem, że ja (nie gracz, a konkretnie ja) chcę stawiać flotę? Po mojemu nie wynika. ” Widzisz, napisales cos wczesniej i teraz tego sie wypierasz. Jak z Toba dyskutowac to ja juz nie wiem. Z kobietami w realu predzej idzie sie dogadac.

  • Ekonomia

    Truck driver - - Zadawanie pytań

    Post

    Quote from Tori Black: “Co do przenoszenia dużych planet na odległe pozycje w us, to jest to nie wykonalne. Planety z pozycji 4-12 można przenosić tylko na pozycje 4-12. ” Teraz juz mozna od niedawna przenosic na kazda pozycje, nawet na te pozycje 1-3 i 13-15 oczywiscie wystarczy odpowiednia ilosc antymaterii i to tylko ten minus.

  • Ładowność sond

    Truck driver - - Porozmawiajmy o OGame

    Post

    Quote from buleon: “Sprawdź mnie na mmorpg-stat.eu, zanim zaczniesz pisać nieprawdę. ” Grasz na 19! uniwersach wskaz mi miejsce, z ktorego mam sie rozpedzic by w pospiechu Cie sprawdzac na tych wszystkich kontach Quote from buleon: “Zacytuj mnie, gdzie to napisałem, bo chyba coś źle zrozumiałeś. ” Prosze bardzo. Quote from buleon: “Pośrednio wpłynie, bo gracz będzie wiedział, że jeśli odpowiednio się przyłoży, to w ciągu dnia jest w stanie zrobić flotę wojskową, niszczącą dowolną flotę transport…