Search Results

Search results 1-20 of 262.

  • nie gra, a Twoje zaklamanie albo totalna slepota gosciu moje konto nigdy nie bylo na allegro mylisz mnie z Nada, ktory sie podszywal pode mnie za to ty kupisales konto i to fakt, lucyfer kupil po zlomie i dostal w ciagu 24h i to tez fakt ;D wandal na innych uniach zmienial konta jak rekawiczki i to tez fakt jak cala wasza reszta, a ty fafik nie pyskuj bo znowu w rece moje wpadniesz jak i cala reszta a teraz cieszcie sie z tego ogromnego zysku ktory macie ze mnie ;D a jedyna emocja jaka u mnie wy…

  • ty osla łąko to jest 6k mt i 1k kr podstawialem pod atak lucyfera jak zobaczylem ze zlomu nie ma tepalem sie na 1 180 bronic a nie na 1 63 zbierac , 1k kr mialem w stoczni z rana a 6k mt po prostu mi nie ubiliscie widzisz gdzies w rw moje mt ? wiec przestan tlumaczyc swoja nieudolnosc i sciemniac, od poczatku uni gram na tym koncie, od poczatku uni konto rozwijalo sie bez przeklikiwania flot czy budynkow jak to robiliscie wy z mordrimerem na czele w sytuacji zlomu klikanie by nie oddac takim lam…

  • 100 reckow u mnie dobudowalem 700 bo mialem w opor dexu na moonach i sury mi nie wyfarmiliscie z jednej planety ale nie zdazylem nic zebrac bo bylem kilkanascie minut po zlomie takze darujcie sobie te komentarze, zbieracie sie po stokroc,a jak juz nie macie sie jak zbierac to kupujecie i marnujecie kolejne konto lucyfery mordrimery wandale fafkiki i inne smieszki obserwacja luk ? brawo pewnie znowu w 20 siedzieliscie nade mna tu wam winszuje jednak to komar, ktory sie przedluzyl nie luka slepy t…

  • Dnia 09-05-2019 xx:xx:xx następujące floty spotkały się w walce: Witam, poranek wybory, pomoc czy zniszczyc. Dlugo sie nie zastanawialem. Agresor JadeNaRezerwie [RIO] ________________________________________________ Lekki myśliwiec 11.658 Okręt wojenny 2.757 Pancernik 3.084 Mały transporter 10.674 Duży transporter 1.000 Ciężki myśliwiec 3 Krążownik 300 _________________________________________ Agresor showtime [Scream] ________________________________________________ Krążownik 5.312 ___________…

  • dobra nuta . Akcja ma swoj pazur to sie podoba. Agresorowi szo w co nie watpie, obroncom w sumie i przetopu i szo

  • Witam uni Galatea Dziwna sytuacja, lecialem 2 razy przy pierwszym locie byl poslal gdzies 100 reckow, nastepnie sobie poszedl jak zawrocilem. No to ciezki wrocil i po taniosci drugi locik, ktory juz siadl. Kolega chyba zaniemolg. Scream!! Dnia 04-05-2019 xx:xx:xx następujące floty spotkały się w walce: Agresor showtime [Scream] ________________________________________________ Krążownik 3.759 Okręt wojenny 1.447 Pancernik 970 _________________________________________ Obrońca Robin Hut [POLAND] _…

  • Guti co to sie stanelo 3 stejki widze pod rzad, nie 1 nie 2 ale az 3 ! cos chyba masz wiecej czasu a moze powrot jak za starych dobrych czasow ? oraj tam oraj

  • Musze pogratulowac Mordrimerowi, po 3 udanych zbiorkach zlomu z siebie udalo mu sie odbudowac, a po fali prowokacji na pw, ktora go obdarzyłem w pozniejszym etapie nawet zezlomowac moje konto mozna powiedziec uczciwie, oba razy to jego zasluga konto co prawda ponad tydzien tylko odswiezalem i latalem sobie po bossach bo to latwe targety wiec nie jest to jakis duzy wyczyn z waszej strony no ale zlomy 2 na mnie byly wiec nie bede w sumie sapal za bardzo. W zwiazku, ze tu nie bede dluzej gral, plan…

  • Dnia 05-01-2019 12:11:09 następujące floty spotkały się w walce: Agresor showtime [ODDAM] ________________________________________________ Okręt wojenny 1.000 Pancernik 214 _________________________________________ Obrońca Lucyfer_idzie_po_Was [BOSS] ________________________________________________ Mały transporter 985 Duży transporter 12 Lekki myśliwiec 1.370 Ciężki myśliwiec 225 Krążownik 357 Okręt wojenny 124 Statek kolonizacyjny 2 Recykler 286 Sonda szpiegowska 75 Pancernik 12 _____________…

  • Dnia 04-01-2019 04:33:48 następujące floty spotkały się w walce: Agresor showtime [ODDAM] ________________________________________________ Mały transporter 1.465 Lekki myśliwiec 5.149 Pancernik 214 Krążownik 356 Okręt wojenny 897 _________________________________________ Obrońca Mordimer [BOSS] ________________________________________________ Mały transporter 872 Duży transporter 58 Lekki myśliwiec 2.158 Okręt wojenny 104 Recykler 852 Sonda szpiegowska 109 Pancernik 14 _________________________…

  • o prosze puszek mag z polarisa sie tu pokazal graty starcia

  • Quote from Billie the kid: “"oddal" w dobre rece widze , szanowalem Cie show naprawde poczekamy tydzien 2 co na to go wiecej na wasz temat nie mam slow a szkoda gadac ” nie potrzebuje atencji z Twojej strony. wrzucam co padlo wy sobie mozecie komentowac lub nie

  • Witamy. Wielu chcialo, nieliczni mieli mozliwosci, przypilnowane, pozamiatane. Pozdro Scream!! Dnia 30-12-2018 xxx następujące floty spotkały się w walce: Agresor Turecka Tabletka [Scream] ________________________________________________ Mały transporter 2.000 Lekki myśliwiec 50 Krążownik 182 Okręt wojenny 549 Pancernik 844 _________________________________________ Agresor showtime [Scream] ________________________________________________ Sonda szpiegowska 1 ____________________________________…

  • Witam, zlom u Mordiego, Pozdro Scream!! Dnia 30-12-2018 10:57:20 następujące floty spotkały się w walce: Agresor showtime [Scream] ________________________________________________ Mały transporter 1.953 Lekki myśliwiec 5.793 Krążownik 160 Okręt wojenny 601 Pancernik 214 Sonda szpiegowska 1 _________________________________________ Obrońca Mordimer [BOSS] ________________________________________________ Mały transporter 125 Duży transporter 400 Lekki myśliwiec 1.206 Ciężki myśliwiec 2 Okręt woje…

  • Za Turka bo on nie moze kto tu recusi nie przypilnowal znowu Dnia 30-12-2018 07:55:32 następujące floty spotkały się w walce: Agresor Turecka Tabletka [Scream] ________________________________________________ Okręt wojenny 549 Pancernik 844 _________________________________________ Obrońca Mordimer [BOSS] ________________________________________________ Mały transporter 94 Recykler 516 _________________________________________ Po bitwie... Agresor Turecka Tabletka [Scream] _____________________…

  • Wystawiam za Turka, bo on nie moze Dnia 30-12-2018 04:01:57 następujące floty spotkały się w walce: Agresor Turecka Tabletka [Scream] ________________________________________________ Okręt wojenny 577 Pancernik 542 _________________________________________ Obrońca loog [SMURFS] ________________________________________________ Mały transporter 672 Duży transporter 269 Lekki myśliwiec 841 Krążownik 305 Okręt wojenny 273 Statek kolonizacyjny 1 Recykler 181 Sonda szpiegowska 120 ___________________…

  • Witam. Kolega pofolgowal i nie odebral zawroconej stacji, ktorej mi sie klikac nie chcialo. Pozdro Adas, majtus, nalewus, stresik Scream!! Dnia 30-12-2018 00:13:10 następujące floty spotkały się w walce: Agresor showtime [Scream] ________________________________________________ Mały transporter 841 Lekki myśliwiec 3.977 Krążownik 252 Okręt wojenny 602 _________________________________________ Obrońca Logan [WIAARA] ________________________________________________ Mały transporter 18 Duży transp…

  • Witam. Sponsorem dzisiejszego programu jest error. Z malymi problemami logistycznymi ale sie udalo. Pozdro celtic89 youtube.com/watch?v=vVXIK1xCRpY Scream!! Dnia 29-12-2018 21:49:47 następujące floty spotkały się w walce: Agresor showtime [Scream] ________________________________________________ Okręt wojenny 670 Sonda szpiegowska 2 _________________________________________ Agresor Turecka Tabletka [Scream] ________________________________________________ Okręt wojenny 616 Pancernik 554 _______…

  • Witam, ta fala laskawa dla nas Scream!! Dnia 29-12-2018 xxx następujące floty spotkały się w walce: Agresor showtime [Scream] ________________________________________________ Mały transporter 1.315 Lekki myśliwiec 4.109 Krążownik 343 Okręt wojenny 634 _________________________________________ Obrońca Logan [WIAARA] ________________________________________________ Satelita słoneczny 81 Niszczyciel 12 Pancernik 91 Wyrzutnia rakiet 124 Lekkie działo laserowe 21 Ciężkie działo laserowe 21 Działo Ga…

  • o czesc largo youtu.be/_6iGZC9qWm8?t=290 a tak poza tym graty steka biggrin.png